eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ PRZY UL. SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35672 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Kleszczów: USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ PRZY UL. SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3831-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10068625300000, ul. ul. Sportowa  8, 97410   Kleszczów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 731 65 00, faks , e-mail biuro@kompleks-solpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ PRZY UL. SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CRZPU/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "USŁUGA OCHRONY (DOZORU) OSÓB I MIENIA SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ PRZY UL. SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE." 2. Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie 3. Przedmiot zamówienia obejmuje poniżej wskazane obiekty: 1) Część ogólna kompleksu - wejście główne, informacja, obsługa klienta, kasy, szatnia ogólna, windy, punkty gastronomiczne (barek suchy, barek mokry, pizzeria), na poziomie -1: kręgielnia, sala gier automatycznych, sala bilardowa, tereny zewnętrzne przyległe do kompleksu. 2) Część basenowa - basen sportowy o długości 25m, basen rekreacyjny z dwiema zjeżdżalniami wodnymi, dziką rzeką, brodzikiem, basenem dla dzieci i innymi atrakcjami, jacuzzi, zewnętrzny basen letni z plażą i brodzikiem dla dzieci, szatnie i zaplecza sanitarne, widownia na basenie, na piętrze pomieszczenia do rehabilitacji i odnowy biologicznej - sauny suche i mokre, kriokomora, grota solna, sala ćwiczeń, salon masażu, solarium, salon kosmetyczny, salon fryzjerski, ciągi komunikacyjne. 4) Hala sportowa, przebieralnie z sanitariatami, sala konferencyjna, pokoje trenerów, sala klubowa, magazyny sprzętu; 2 sale fitness, siłownia, widownia, ciągi komunikacyjne. 5) Gimnazjum na 200 osób - sale lekcyjne, sale komputerowe, pokoje nauczycielskie, sanitariaty, ciągi komunikacyjne, hale na poziomie 0 i 1. 6) Liceum na 200 osób - sale lekcyjne, pokoje nauczycielskie, sanitariaty, ciągi komunikacyjne. 7) Centrum kultury - duża sala konferencyjno-widowiskowa na 268 osób (aula), mniejsza sala konferencyjna na 40 osób, zaplecza socjalno-techniczne. 8) Internat - 24 pokoje dwuosobowe oraz 4 apartamenty. 9) Hotel przy ul. Sportowej 8 -12 pokoi dwuosobowych oraz 2 apartamenty. 10) Łącznik pomiędzy częścią sportową i dydaktyczną z pomieszczeniami biblioteki oraz pomieszczeniami dla zarządzających obiektem. 11) Lodowisko sztuczne, w okresie letnim przeznaczone na plac do jazdy autkami na akumulator lub plac do organizowania imprez i koncertów, trybuny na 217 miejsc. 12) Sztuczne boisko i trybuna boiska piłkarskiego na 320 miejsc, boisko do piłki plażowej wraz z trybunami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 4. Nieruchomość o powierzchni 4 ha, w skład której wchodzą działki o nr: 1185/1,+ 1186/3, 1188/1, 1189/1 w obrębie geodezyjnym Kleszczów oraz nieruchomość o powierzchni 0,7364 ha ,w skład której wchodzą działki o nr 575/5, 575/7, 575/8, 575/11, 575/13, 1272 w obrębie geodezyjnym Kleszczów. 5. Pracownicy ochrony wskazani przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, zobowiązani są wykonywać swoje czynności w sposób określony w ww. załączniku i Umowie. 6. Zamawiający wymaga aby 8 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (odpowiedzialnych za strategiczne dla Zamawiającego punkty ochrony, tj. Internat, Gimnazjum, Liceum i Część basenowa) zatrudnionych było na podstawie umowy o pracę na czas nie krótszy niż termin wykonania zamówienia. 7. Wszystkie pojazdy Wykonawcy, wjeżdżające i poruszające się po terenie "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., muszą być oznakowane poprzez wskazanie firmy wraz z numerem telefonu kontaktowego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Grzegorzem Garbaciakiem nr tel.: 607 316 037.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT171704.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ SP. Z O.O.,  MARKETING@ROKA.PL,  UL. POLNA 14,  97-300,  PIOTRKÓW TRYBUNALSKI,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211195,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211195,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30217262
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.