Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Łódź: ZP/6/MiR/2013
Numer ogłoszenia: 356722 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/6/MiR/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do celu realizacji projektu pn.: Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej, w postaci:
Pakiet 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Pakiet 2 - Wkłady barwiące; Głowice barwiące do maszyn drukujących
Pakiet 3 - Sprzęt biurowy
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej; POIG.02.01.00-10-171/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1- Różny sprzęt i artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7846,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8981,61
Oferta z najniższą ceną: 8981,61 / Oferta z najwyższą ceną: 9409,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12768,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15200,34
Oferta z najniższą ceną: 15200,34 / Oferta z najwyższą ceną: 15421,52
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - Różny sprzęt biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1759,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2146,35
Oferta z najniższą ceną: 2146,35 / Oferta z najwyższą ceną: 2189,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy artykułów, o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia.
Na rynku dostaw sprzętu i artykułów biurowych; materiałów eksploatacyjnych do drukarek; istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena. Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Łodzi według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem
- DEA OZPA 272.13.2025 NAJEM DŁUGOTERMINOWY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CHŁODNI TYPU FURGON (VAN) NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Usługa zaprojektowania, wykonania oraz uruchomienia prototypowej/pilotażowej instalacji odzysku ciepła z gazów technologicznych istniejących 3 linii do wytwarzania izolacji polimerowej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Arykuły biurowe
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2025-2026
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.