eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/6/MiR/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Łódź: ZP/6/MiR/2013
Numer ogłoszenia: 356722 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/6/MiR/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do celu realizacji projektu pn.: Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej, w postaci:
Pakiet 1 - Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Pakiet 2 - Wkłady barwiące; Głowice barwiące do maszyn drukujących
Pakiet 3 - Sprzęt biurowy o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej; POIG.02.01.00-10-171/09.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1- Różny sprzęt i artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7846,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8981,61

  • Oferta z najniższą ceną: 8981,61 / Oferta z najwyższą ceną: 9409,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 - Wkłady barwiące/ głowice barwiące do maszyn drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12768,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15200,34

  • Oferta z najniższą ceną: 15200,34 / Oferta z najwyższą ceną: 15421,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 - Różny sprzęt biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1759,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2146,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2146,35 / Oferta z najwyższą ceną: 2189,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
    O powszechnej dostępności dostaw przesądza występowanie na rynku wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne dostawy artykułów, o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia.
    Na rynku dostaw sprzętu i artykułów biurowych; materiałów eksploatacyjnych do drukarek; istnieje duża grupa wykonawców prowadzących działalność, polegającą na świadczeniu dostaw o ustalonym standardzie jakościowym, będących przedmiotem zamówienia, którzy zapewniają konkurencyjność.
    Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena. Zachodzi zatem przesłanka określona w art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych.
    Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.