eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Usługi ochrony osób i mienia, oraz konserwacja systemów alarmowych znajdujących się w budynkach prokuratury- w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 - w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356708 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Łomża: Usługi ochrony osób i mienia, oraz konserwacja systemów alarmowych znajdujących się w budynkach prokuratury: - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 - w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 45011313500000, ul. ul. Szosa Zambrowska  42396, 18400   Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 155 422, e-mail wkluczek@prokuratura.lomza.pl, faks 862 155 427.
Adres strony internetowej (URL): WWW.lomza.po.gov.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne WWW.lomza.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
WWW.lomza.po.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
WWW.lomza.po.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobiście lu za pośrednictwem poczty
Adres:
Prokuratura Okregowa ,ul. Sza Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia, oraz konserwacja systemów alarmowych znajdujących się w budynkach prokuratury: - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 - w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: fizyczna ochrona osób i mienia oraz konserwacja systemów alarmowych , monitorowanie i reagowanie na sygnały dozoru elektronicznego znajdujących się w budynkach prokuratur : - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 -w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A 2. Zakres usługi stanowi: 2.1. w jednostkach prokuratur w Łomży, Kolnie, Grajewie i Wysokiem Mazowieckiem obowiązek dostarczania i deponowania kluczy od budynku w siedzibie wykonawcy, 2.2. świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w prokuraturach: -w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 poniedziałek-piątek w godz. 7:00 - 19:00, sobota w godz. 9:00 - 13:00 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B poniedziałek 7:15 - 16:30, wtorek - piątek 7:15 - 15:30 - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 poniedziałek 7:15 - 16:30, wtorek - piątek 7:15 - 15:30 2.3. konserwacji systemów alarmowych , monitorowanie i reagowanie na sygnały dozoru elektronicznego w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A 2.4. obsługa telewizji przemysłowej (podgląd obrazu z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynków Prokuratur ) 2.5. kontrola osób wchodzących do budynku Prokuratury, 2.6. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych, 2.7. zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów, 2.8. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektów i posesji, 2.9. niezwłoczne powiadamiane organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów i posesji oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 2.10. reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie obiektów, 2.11. współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 2.12. prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektów, 2.13. w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie użytkownika, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony, 2.14. zgłaszanie Użytkownikom usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeniach. 2.15. w prokuraturach wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo w okresie opadów śniegu do odśnieżenia schodów, tarasów i parkingu od strony ulicy Szosa Zambrowska 1/27 w Łomży oraz Ludowej 15b w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Kolnie chodnika od strony głównego wejścia do budynku (w przypadku opadów nocnych do godziny 7:15), natomiast w okresie wiosna ,lato, jesień Wykonawca odpowiada za utrzymanie porządku wokół budynku oraz na obszarze parkingu w Wysokiem Mazowieckiem od strony ul. Ludowej, a w Kolnie wokół budynku i na chodniku od strony głównego wejścia do budynku, 3. Pracownicy ochrony w poszczególnych jednostkach Prokuratur zobowiązani są: 3.1 punktualnie rozpoczynać i kończyć pracę oraz dokonywać wpisu o rozpoczęciu i końcu pracy do książki dyżurów, 3.2 przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie, 3.3 nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.4 nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5 każdorazowo poinformować właściwy sekretariat lub prokuratora o oczekującej osobie (tj. adwokat, radca prawny, policjant, pracownik innej jednostki itp.) lub interesancie, po uprzednim sprawdzeniu wezwania lub innego dokumentu, bądź rozpytania o cel wizyty. Pracownik sekretariatu lub prokurator osobiście odbiera osobę od służby ochrony. Po zakończeniu wizyty odprowadza interesanta i przekazuje służbie ochrony, 3.6 w razie podejrzenia, co do poczytalności stanu zdrowia oraz stanu trzeźwości interesanta pracownik ochrony ma obowiązek bezzwłocznie poinformować danego pracownika sekretariatu lub prokuratora o swoich podejrzeniach i w przypadku wyrażenia zgody na przyjęcie interesanta udać się z nim do pracownika Użytkownika, celem zapewnienia należytego bezpieczeństwa, 3.7 podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.8 kontrolować ruch osobowo - materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia, 3.9 wydawać i przyjmować klucze do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona, 3.10 czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony: a) książkę dyżuru, b) książkę ewidencji wydawanych kluczy, c) książkę ewidencji wejść / wyjść interesantów, 3.11 przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezentacji, 3.12 egzekwować od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych, ppoż. itp., 3.13 przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.14 przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu, 3.15 zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów, 3.16 przestrzegać przepisów bhp, ppoż., i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, 3.17 postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizacji szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp., 3.18 sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu, 3.19 otwieranie i zamykanie chronionych obiektów oraz kodowanie systemów elektronicznych chroniących obiekty w godzinach nocnych oraz w niedziele, święta i dni wolne od pracy jak też musi posiadać umiejętność obsługi urządzeń dozoru elektronicznego w , który wyposażony jest budynek 3.20 usuwanie śniegu, błota i innych pozostałości po śniegu lub wodzie z wejść do budynków, tarasów, posadzki przed pomieszczeniem przez pracownika ochrony przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy, 4. Pracownikom ochrony w poszczególnych jednostkach Prokuratur kategorycznie zabrania się: 4.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 4.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji. 5. Do obowiązków Wykonawców w poszczególnych jednostkach Prokuratur należy: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi - jednego pracownika w każdej z jednostce, którzy posiadają niezbędne przygotowanie zawodowe, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony, 5.3. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do pełnienia służby (książki dyżurów oraz artykułów piśmienniczych), 5.5. wyposażenie pracowników ochrony, na własny koszt w jednolite oznakowane ubiory służbowe z napisem OCHRONA, 5.6. wyposażenie pracowników w identyfikatory osobiste z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego obiektów oraz innych informacji związanych z działalnością Użytkownika, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Użytkownika, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, 5.14. informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej, 5.15. wykonawca w jednostkach prokuratur w Łomży, Kolnie, Grajewie i Wysokiem Mazowieckiem zobowiązany jest do dostarczania i deponowania kluczy od budynku w siedzibie wykonawcy, 5.16. wykonanie konserwacji raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zadymianie czujek dwa razy w roku. 6. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez: 6.1. nieodpłatne udostępnienie miejsca dla służb ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomości wewnętrznych regulaminów, - znajomości topografii obiektu, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących, 6.3. zapewnienie książki wydawanych kluczy oraz rejestru osób wchodzących / wychodzących, za wyjątkiem książki dyżurów. 7. Zamawiający wymaga, aby w Prokuraturze Okręgowej w Łomży zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zaś w Prokuratorach Rejonowych w Wysokiem Mazowieckiem i Kolnie nie jest wymagany kwalifikowany pracownik ochrony. 8. Od Wykonawców oczekuje się, że w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób nie karanych sądownie i przeciw, którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii (wg zał. nr 5). 9. Zamawiający preferuje, aby w trakcie realizacji zamówienia osoby wykonujące usługę ochrony odpowiednio w Prokuraturze Okręgowej i Prokuraturach Rejonowych były zatrudnione przez Wykonawców na podstawie umowy o pracę na pełny etat. 10. WIZJA LOKALNA OBIEKTU Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń w budynków, w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z: - Panem Grzegorzem Karwowskim w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży -tel. 086 215 54 67 w godzinach od 9:00 do 14:00; - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Kolnie przy ul. Wojska polskiego 36 - Panią Ewą Sadowską tel. 086 27 81 815 wew. 12 w godzinach od 9:00 do 14:00. - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowa15b - Pan Michał Wyszyński tel. 086 27 52 525 wew. 22 w godzinach od 9:00 do 14:00. - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Grajewie przy ul. Wojska Polskiego 21A Pani Krystyna Krejza tel. 086 27 23 029 wew. 32 w godzinach od 9:00 do 14:00 a) Część I - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, Poniedziałek - Piątek 7:15 - 19:00, sobota 9:00 - 13:00, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych b) Część II - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15b, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych c) Część III - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 36, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych d) Część IV - usługa ochrony osób i mienia poprzez monitoring oraz konserwacją systemów alarmowych w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:79711000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawcę winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia. -
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na wykonywaniu usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z załącznikami SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z załącznikami w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z załącznikami w SIWZ

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zgodnie z załącznikami w SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena90
doświadczene10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 8:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, Poniedziałek - Piątek 7:15 - 19:00, sobota 9:00 - 13:00, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
doświadczenie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15b, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
doświadcenie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 36, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
doświadczenie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługa ochrony osób i mienia poprzez monitoring oraz konserwacją systemów alarmowych w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79711000-1, 50340000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
doświczenie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.