eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZAKUP WYROBÓW Z WŁÓKNINY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Katowice: ZAKUP WYROBÓW Z WŁÓKNINY
Numer ogłoszenia: 356675 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYROBÓW Z WŁÓKNINY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP WYROBÓW Z WŁÓKNINY Zad. 1 Wyroby z włókniny Zad. 2 Wyroby z włókniny Zad. 3 Wyroby z włókniny - pokrowce na zwłoki Zad. 4 Wyroby z włókniny - prześcieradła, poszwy Zad. 5 Fartuch higieniczny wielokrotnego użytku barierowy Zad. 6 Serweta do angiografii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokości 6829,74 PLN Dla poszczególnych zadań: Zad. 1 - 5085,96 Zad. 2 - 1104,00 Zad. 3 - 32,94 Zad. 4 - 34,04 Zad. 5 - 29,00 Zad. 6 - 543,80

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 - Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4 - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy i stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 ) SIWZ - referencje. 5 - Potwierdzenie wpłaty wadium; 6 - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 7 - Potwierdzony wzór umowy załacznik nr 5 8 - Wypełniony ściśle ze wskazaniami Zamawiającego załaczynik cenowy nr 6 9 - Świadectwo dopuszczeniowe do obrotu i używania, swiadectwo rejestracji, CE lub deklaracja zgodności - wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 79
  • 2 - Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
  • 3 - Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw czastkowych - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby z włókniny - pokrowce na zwłoki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny - pokrowce na zwłoki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby z włókniny - prześcieradła, poszwy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny - prześcieradła, poszwy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fartuch higieniczny wielokrotnego użytku barierowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch higieniczny wielokrotnego użytku barierowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
    • 3. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serweta do angiografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta do angiografii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-1, 33.19.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 79
    • 2. Termin wykonania dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.