Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Jelenia Góra: Usługa kompleksowego wsparcia w zakresie szkoleń zawodowych, realizowana w ramach komponentu outplacementowego projektu pn.: Aktywizacja rynku pracy - wsparcie osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn dotyczących pracodawców
Numer ogłoszenia: 356630 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. 1 Maja 27, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7527500, faks 75 7522794.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.karr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego wsparcia w zakresie szkoleń zawodowych, realizowana w ramach komponentu outplacementowego projektu pn.: Aktywizacja rynku pracy - wsparcie osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn dotyczących pracodawców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy zamówienia pod nazwą: Usługa kompleksowego wsparcia w zakresie szkoleń zawodowych realizowana w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Aktywizacja rynku pracy - wsparcie osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn dotyczących pracodawców. 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zorganizowanie i realizację szkoleń zawodowych dla 121 osób. Cena powinna zawierać m.in. koszty trenerów, wynajęcie sali, innych kosztów logistycznych, koszty wyżywienia i ewentualnego noclegu, koszty dojazdów uczestników szkolenia, koszty materiałów szkoleniowych, ubezpieczenie, badania lekarskie, koszty egzaminów itp. b) Szkolenia zawodowe zrealizowane zostaną na terenie Dolnego Śląska, każdorazowo w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Zakresie Zadań Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, zgodnie z wymogami zawartymi w Zakresie Zadań Wykonawcy, zapewni niezbędny personel i narzędzia do właściwego i terminowego wykonania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podst. art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wymagane do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga: wykazania, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych) co najmniej: - 40 szkoleń zawodowych, o łącznej wartości minimum 200 000 PLN brutto, dla minimum 300 osób (łącznie), w tym co najmniej 20 szkoleń z tematów wskazanych przez Zamawiającego w pkt 3 w Zasadach obliczania wynagrodzenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga: wskazania osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w sposób określony w Zakresie Zadań Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ: w pkt 4.1 - osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy, winni posiadać co najmniej wykształcenie średnie, a w przypadku Zarządzającego wykształcenie wyższe i co najmniej, każda osoba - 2 letnie doświadczenie w organizacji usług szkoleniowych, w pkt 4.2 - trenerzy / wykładowcy prowadzący szkolenie winni posiadać: - dla zagadnień teoretycznych co najmniej wykształcenie wyższe, a dla zagadnień praktycznych co najmniej wykształcenie średnie oraz - co najmniej 2 - letnie doświadczenie w dziedzinie tożsamej z tematyką szkoleń i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów i warsztatów (co najmniej 100 przeprowadzonych godzin szkoleniowych). Doświadczenie musi odpowiadać zakresowi powierzonych czynności / funkcji do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia i być udokumentowane wykazem przeprowadzonych przez te osoby usług szkoleniowych, ze wskazaniem nazwy, zakresu i daty świadczenia usługi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak wyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3 - Certyfikat świadczonych usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. 1 Maja 27
58-500 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. 1 Maja 27 58-500 Jelenia Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Aktywizacja rynku pracy - wsparcie osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn dotyczących pracodawców- realizowany w okresie 10.2011 - 06.2013, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Pilchowice II - odmulenie kanału energetycznego oraz jazu stałego
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych- IV piętro oraz hol budynku głównego.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- Kursy zawodowe w różnych branżach zawodowych dla uczniów z 4 szkół w ramach projektu pn."Nowoczesna edukacja zawodowa drogą do sukcesu"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.