Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grójec: budowa sygnalizacji świetlnej i przebudowa skrzyżowania ul. Targowej z ul. Mogielnicką w Grójcu wraz z opracowaniem projektu wykonawczego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Grójcu, do kontaktów: Tadeusz Jacholski, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643751, 6646466, fax 048 6704424, e-mail: wo@grojec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.grojec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Tadeusz Jacholski, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643751, 6646466, fax 048 6704424, e-mail: wo@grojec.pl, www.bip.grojec.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Tadeusz Jacholski, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643751, 6646466, fax 048 6704424, e-mail: wo@grojec.pl, www.bip.grojec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sygnalizacji świetlnej i przebudowa skrzyżowania ul. Targowej z ul. Mogielnicką w Grójcu wraz z opracowaniem projektu wykonawczego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grójec, gmina Grójec, powiat grójecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnej i przebudowa skrzyżowania ul. Targowej z ul. Mogielnicką w Grójcu wraz z opracowaniem projektu wykonawczego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: atesty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa sygnalizacji świetlnej i przebudowa skrzyżowania ul. Targowej z ul. Mogielnicką w Grójcu obejmuje: opracowanie projektu drogowego; opracowanie projektu sygnalizacji świetlnej; budowa sygnalizacji świetlnej; opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z wykonaniem; wykonanie robót drogowych przy zachowaniu starej nawierzchni 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udzielenie gwarancji na okres 36 m-cy( lub więcej) na wykonany przedmiot umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena -100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 . Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: minimum 3 projektów o podobnym zakresie prac oraz wykonaniem minimum 3 przebudowy skrzyżowań o podobnym charakterze i na podobnych klasach dróg (tzn. klasa Z), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 3 projektów o podobnym zakresie prac oraz minimum 3 przebudowy skrzyżowań o podobnym charakterze i na podobnych klasach dróg (tzn. klasa Z) o wartości co najmniej 50% ceny ofertowej netto 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia elektryczne do 15 kV o doświadczeniu w latach na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat - Inżynier ruchu o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat - Projektant o doświadczejniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w zakresie dróg lub konstrukcyjno - budowlane o doświadczeniu na stanowisku w wymaganej branży minimum 5 lat Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składnia ofert kopię zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grojec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:15, Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją trzech zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1617 W Błędów - Wilków na odc. Załuski - Wilków Drugi.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na terenie Przedszkola nr 376 przy ul. Admiralskiej
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - Przebudowa ul. Krakowskiej na odcinku od ul. Kaczmarka do ul. Armii Krajowej"
- REMONT DRÓG GMINNYCH W KALETACH: UL. BARBARY, UL. NAŁKOWSKIEJ, UL. USTRONNA ORAZ UL. ZIELONA - PŁYTY DROGOWE
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Budowa drogi gminnej - ulica Prosta etap II
- CZĘŚĆ I Remont ul. Sikorskiego CZĘŚĆ II Remont odcinka ul. Żeromskiego w Ciechanowie CZĘŚĆ III Remont drogi dojazdowej do Hotelu Ciechanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.