eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Opole: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
Numer ogłoszenia: 356244 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu "PRO FM" S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 8, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4013216, faks +48 77 4543656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOOSOBOWA SPÓŁKA SKARBU PAŃSTWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego w określonym terminie materiałów reklamowych za określoną w ofercie cenę. 2. Wykonawca musi zapewnić dostarczenie produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem na swój koszt, a w przypadku reklamowania przez Zamawiającego produktów również ich odbiór i dostarczenie wolnych od wad produktów. 3. Zamówienie zostało podzielone na siedem części: A, B, C, D, E, F, G. Szczegółowo przedmiot i zakres zamówienia został określony w Rozdziale II Przedmiot zamówienia - opis szczegółowy - str. 11 SIWZ. CZĘŚĆ A 1. Koszulka polo męska - 360 szt. 2. Koszulka polo damska - 240 szt. 3. Koszulka T-shirt biała- 700 szt. 4. Koszulka T-shirt granatowa - 1700 szt. CZĘŚĆ B 1. Kalendarz książkowy tygodniowy (menadżerski) A4 na 2012 rok. - 120 szt. 2. Kalendarz książkowy tygodniowy (menadżerski) B4 na 2012 rok. - 120 szt. 3. Kalendarz książkowy dzienny B6 na 2012 rok. - 120 szt. 4. Kalendarz trójdzielny na 2012 rok - 400 szt. CZĘŚĆ C 1. Antystres w kształcie piłki - 3000 szt. 2. Kamizelka odblaskowa - 1000 szt. 3. Worek odblaskowy (marynarski) - 2000 szt. 4. Skrobak do szyb z rękawicą ocieploną - 400 szt. 5. Pins mosiężny - znaczek firmowy - 400 szt. 6. Smycz firmowa - 10000 szt. 7. Torba plażowa - 320 szt. 8. Zestaw trzech układanek logicznych - 200 szt. 9. Dmuchana pałka kibica - 10000 szt. 10. Trąbka stadionowa - 500 szt. 11. Podstawka pod telefon, iPod - SOFA - 700 szt. CZĘŚĆ D 1. Zestaw piśmienniczy w etui - 300szt. 2. Parasol automatyczny - 400 szt. 3. Ramka na zdjęcie - 2000 szt. 4. Kije Nordic Walking z torbą - 100 kompletów 5. Termos z kubkami w torbie izotermicznej - 150 kompletów 6. Długopis automatyczny metalowy - 3000 szt. 7. Narzędzie wielofunkcyjne - 200 szt. 8. Portfel skórzany męski - 150 szt. 9. Portfel skórzany damski - 150 szt. 10. Etui na klucze - skórzane - 800 szt. CZĘŚĆ E 1. Odtwarzacz MP3 z radiem - 200 szt. 2. Krokomierz - 200 szt. 3. Pamięć USB karta kredytowa - 300 szt. 4. Pamięć USB brelok - 300 szt. 5. Zegarek sportowy z pulsometrem - 150 szt. CZĘŚĆ F 1. Kubek - 10000 szt. CZĘŚĆ G 1. Planer biurkowy - planszeta - 300 szt. 2. Bloczek - notesik - 4000 szt. 3. Torba papierowa - 7000 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiazany jest zlożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiazany jest zlożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiazany jest zlożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiazany jest zlożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiazany jest zlożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radio.opole.pl/informacje/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biurze Zarządu Radia w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 8, I piętro pok. 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Biurze Zarządu Radia w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 8, I piętro pok. 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i sukcesywna dostawa: 1. Koszulka polo męska - 360 szt. 2. Koszulka polo damska - 240 szt. 3. Koszulka T-shirt biała- 700 szt. 4. Koszulka T-shirt granatowa - 1700 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa: 1. Kalendarz książkowy tygodniowy (menadżerski) A4 na 2012 rok. - 120 szt. 2. Kalendarz książkowy tygodniowy (menadżerski) B4 na 2012 rok. - 120 szt. 3. Kalendarz książkowy dzienny B6 na 2012 rok. - 120 szt. 4. Kalendarz trójdzielny na 2012 rok - 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa: 1. Antystres w kształcie piłki - 3000 szt. 2. Kamizelka odblaskowa - 1000 szt. 3. Worek odblaskowy (marynarski) - 2000 szt. 4. Skrobak do szyb z rękawicą ocieploną - 400 szt. 5. Pins mosiężny - znaczek firmowy - 400 szt. 6. Smycz firmowa - 10000 szt. 7. Torba plażowa - 320 szt. 8. Zestaw trzech układanek logicznych - 200 szt. 9. Dmuchana pałka kibica - 10000 szt. 10. Trąbka stadionowa - 500 szt. 11. Podstawka pod telefon, iPod - SOFA - 700 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 35.11.34.40-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i sukcesywna dostawa: 1. Zestaw piśmienniczy w etui - 300szt. 2. Parasol automatyczny - 400 szt. 3. Ramka na zdjęcie - 2000 szt. 4. Kije Nordic Walking z torbą - 100 kompletów 5. Termos z kubkami w torbie izotermicznej - 150 kompletów 6. Długopis automatyczny metalowy - 3000 szt. 7. Narzędzie wielofunkcyjne - 200 szt. 8. Portfel skórzany męski - 150 szt. 9. Portfel skórzany damski - 150 szt. 10. Etui na klucze - skórzane - 800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.52.00-8, 39.29.81.00-8, 39.22.11.50-3, 18.92.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i sukcesywna dostawa: 1. Odtwarzacz MP3 z radiem - 200 szt. 2. Krokomierz - 200 szt. 3. Pamięć USB karta kredytowa - 300 szt. 4. Pamięć USB brelok - 300 szt. 5. Zegarek sportowy z pulsometrem - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.16.00-8, 30.23.72.30-0, 18.52.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa w trzech transzach: Kubek - 10000 szt. Kubek standardowy II transze po 3500 szt., pierwsza transza w terminie 31.12.2011; druga transza do 30.10.2012. Kubek Jubileuszowy, dostawa jednorazowa 3000 szt. w terminie do 30.04.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa: 1. Planer biurkowy - planszeta - 300 szt. 2. Bloczek - notesik - 4000 szt. 3. Torba papierowa - 7000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.61.00-4, 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.