Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 356140 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie: - I/ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a, - I/ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13, - I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73, - I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10, - I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3, - I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, - BT/ZUS w Mrągowie przy ul. Bohaterów Warszawy 5, - BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności na potwierdzenie czego złożą: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych (dotyczy odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r.w sprawie katalogu odpadów)od właścicieli nieruchomości wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) - odpowiednio dla lokalizacji, w stosunku do której wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. Uwaga: powyższe nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących tego typu działalność na obszarze własnej gminy, które zgodnie z art. 7 ust. 5 w/w ustawy są zwolnione z tego obowiązku. b) zezwolenie na transport odpadów (dotyczy odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r.w sprawie katalogu odpadów), zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., nr 185 poz. 1243 ze zm.) - odpowiednio dla lokalizacji, w stosunku do której wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych w/w warunek musi spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Każda ze stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację postanowień niniejszej umowy, numerów telefonów, faksów oraz adresów wskazanych w niniejszej umowie powiadamiając o tym pisemnie drugą stronę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dokonania zmiany. Zmiany te nie wymagają formy aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok.201, 10-548 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok.201, 10-548 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Bartoszycach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Bartoszycach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Działdowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Działdowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Ełku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Ełku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Kętrzynie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Kętrzynie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Szczytnie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w I/ZUS w Szczytnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w BT/ZUS w Mrągowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w BT/ZUS w Mrągowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w BT/ZUS w Nidzicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w BT/ZUS w Nidzicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do ZSO nr3 w Olsztynie
- Remont pomieszczenia pożywkarni i zmywalni w budynku przy pl. Cieszyńskim 1 w Olsztynie.
- Dostawa wyposażenia pracowni wysokiej wierności na potrzeby jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Filia w Ełku.
- "Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty przy budynku Wydziału Prawa i Administracji ul. Dybowskiego 13
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI
- Transport i zbieranie odpadów komunalnych pochodzących z terenu dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wieliczki
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY RĄBINO W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Domanice w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielgomłyny
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





