To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 356135 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Lublin: Dostawa i montaż mebli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321367-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, krajowy numer identyfikacyjny
43099240200000, ul.
ul. Biernackiego
9,
20089
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 740 86 14, faks
81 740 39 34, e-mail
zamowienia@spszw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.janbozy.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP.3311-46/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na Oddziale Położniczym z Patologią Ciąży, Oddziale Noworodków i Wcześniaków przy ul. Lubartowskiej 81, w Pracowni Endoskopowej przy ul. Kruczkowskiego 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli na Oddziale Położniczym z Patologią Ciąży, Oddziale Noworodków i Wcześniaków przy ul. Lubartowskiej 81, w Pracowni Endoskopowej przy ul. Kruczkowskiego 21, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.3.Zamawiający wymaga, aby meble dostarczane i montowane w gabinetach lekarskich i zabiegowych posiadały dopuszczenia i atesty dla mebli medycznych. 3.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty montażu, był nie krótszy niż 24 miesiące, po podpisaniu protokołu, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. 3.4.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu (Wizualizacji) pomieszczeń, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych przekaże Wykonawcy wszelkie uwagi, które Wykonawca wprowadzi do projektu ostatecznego i przekaże do zatwierdzenia wersję elektroniczną i papierową przedstawicielom Zamawiającego, tj.: przedstawicielowi Działu Technicznego, Położnej Oddziałowej Oddziału Położnictwa z Patologią Ciąży, Położnej Oddziałowej Oddziału Noworodków i Wcześniaków, oraz przedstawicielowi Pracowni Endoskopowej, w terminie kolejnych max. 3 dni roboczych od daty przekazania tych uwag. 3.5. Wykonawca w projekcie ostatecznym przedstawi plan sytuacyjny (proponowane usytuowanie mebli w każdym pomieszczeniu) oraz załączoną do niego część opisową z podaniem dokładnych wymiarów wszystkich mebli. 3.6. Po udzieleniu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń, oraz wspólnie z Zamawiającym uszczegółowić dokładne rozmiary poszczególnych mebli. Podane wymiary należy traktować jako orientacyjne i w toku uzgodnień projektu mogą ulec zmianie, o ile nie wpłynie to na funkcjonalność mebli. 3.7.Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty równoważnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i motaż mebli | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT195000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 170645.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.