eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, PLACÓW I CHODNIKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY KARTUZY W 2011 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Kartuzy: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, PLACÓW I CHODNIKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY KARTUZY W 2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 356053 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, faks 058 6810973, 6945135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, PLACÓW I CHODNIKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY KARTUZY W 2011 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, deszczu itp. 3) Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części: 3.1) Część nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Brodnica Górna, Brodnica Dolna, Ręboszewo oraz Smętowo, 3.2) Część nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Kiełpino, Dzierżążno, Mezowo, Sitno, Borowo oraz Kaliska, 3.3) Część nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Grzybno, Pomieczyńska Huta, Prokowo, Łapalice, Sianowska Huta oraz Kolonia, 3.4) Część nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Mirachowo, Bącz, Nowa Huta, Stara Huta, Staniszewo, Głusino oraz Sianowo.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp, które będą stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium w wysokości: Część nr 1 - 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część nr 2 - 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część nr 3 - 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część nr 4 - 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2004 roku Nr 204 poz. 2088, z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi zimowego utrzymania dróg o wartości łącznej nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (wartość jednego sezonu zimowego) oraz, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej: 1)Część nr 1: a) Ciągnik z przyczepą przystosowany do montażu pługa - min. 1 szt., b) Pług przystosowany do montażu na ciągniku - min. 1 szt., c) Ciągnik ciężki (napęd 4x4) przystosowany do montażu pługa - min.3 szt., d) Pług przystosowany do montażu na ciągniku ciężkim - min. 3 szt., e) Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka - min. 1 szt. f) Samochód ciężarowy przystosowany do montażu pługa oraz posypywarki - min. 1, g) Pług przystosowany do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., h) Posypywarka przystosowana do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., 2) Część nr 2: a) Ciągnik z przyczepą przystosowany do montażu pługa - min. 2 szt., b) Pług przystosowany do montażu na ciągniku - min. 2 szt., c) Ciągnik ciężki (napęd 4x4) przystosowany do montażu pługa - min. 4 szt., d) Pług przystosowany do montażu na ciągniku ciężkim - min. 4 szt., e) Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka - min. 1 szt., f) Samochód ciężarowy przystosowany do montażu pługa oraz posypywarki - min. 1 g) Pług przystosowany do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., h) Posypywarka przystosowana do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., 3) Część nr 3: a) Ciągnik z przyczepą przystosowany do montażu pługa - min. 2 szt., b) Pług przystosowany do montażu na ciągniku - min. 2 szt., c) Ciągnik ciężki (napęd 4x4) przystosowany do montażu pługa - min. 4 szt., d) Pług przystosowany do montażu na ciągniku ciężkim - min. 4 szt., e) Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka - min. 1 szt., f) Samochód ciężarowy przystosowany do montażu pługa oraz posypywarki - min. 1 g) Pług przystosowany do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., h) Posypywarka przystosowana do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., 4) Część nr 4: a) Ciągnik z przyczepą przystosowany do montażu pługa - min. 2 szt., b) Pług przystosowany do montażu na ciągniku - min. 2 szt., c) Ciągnik ciężki (napęd 4x4) przystosowany do montażu pługa - min. 5 szt., d) Pług przystosowany do montażu na ciągniku ciężkim - min. 5 szt., e) Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka - min. 1 szt., f) Samochód ciężarowy przystosowany do montażu pługa oraz posypywarki - min. 1 g) Pług przystosowany do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., h) Posypywarka przystosowana do montażu na samochodzie ciężarowym - min. 1 szt., Pojazdy muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do obsługi i kierowania pojazdami określonymi w pkt. 4.3. SIWZ pkt. 1, ppkt a), c), e) oraz, f) w zależności od części zamówienia - co najmniej jedną osobą do każdego pojazdu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ). 2) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt.11.5 Części I SIWZ) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt.20.4 Części I SIWZ. 3) Kalkulację ceny oferty (Formularz kalkulacji ceny oferty określa załącznik nr 7 do SIWZ) - w celu potwierdzenia zgodności treści oferty z treścią SIWZ. 4) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1.1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.2) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, 1.3) zmniejszenia wynagrodzenia w sytuacji o której mowa w § 5 ust. 6, 1.4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, 1.5) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 1.6) z powodu okoliczności będących następstwem - siły wyższej. 2) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3) Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kartuzy, 83-300 Kartuzy ul. Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ - 20 zł lub bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiajacego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Kartuzy, 83-300 Kartuzy ul. Hallera 1 (pokój nr 100, I pietro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Brodnica Górna, Brodnica Dolna, Ręboszewo oraz Smętowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, deszczu itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Kiełpino, Dzierżążno, Mezowo, Sitno, Borowo oraz Kaliska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, deszczu itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Grzybno, Pomieczyńska Huta, Prokowo, Łapalice, Sianowska Huta oraz Kolonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, deszczu itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników w 2011 roku na terenie sołectw Mirachowo, Bącz, Nowa Huta, Stara Huta, Staniszewo, Głusino oraz Sianowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników na terenie sołectw Gminy Kartuzy. 2) Poprzez zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym, takimi jak śliskość zimowa oraz opady atmosferyczne śniegu, gradu, deszczu itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.