eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania z budżetu partycypacyjnego BP2016 pn. "Łączymy Parki"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 356048 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania z budżetu partycypacyjnego BP2016 pn. "Łączymy Parki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332019-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania z budżetu partycypacyjnego BP2016 pn. "Łączymy Parki"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.80.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem: * budowę fragmentu alejki okólnej (zakres zaznaczony kolorem czerwonym na załączonym rysunku Plan zagospodarowania terenu - zakres), tj. ścieżki pieszej o nawierzchni z kostki betonowej (kolor jasnoszary granit, wymiary 10 x 20 x 8 cm; faktura, kształt i kolorystyka kostki zgodna z istniejącym odcinkiem wybudowanym w okolicy placu zabaw, po północnej stronie parku, zdjęcia w załączeniu), * montaż ławek z oparciem (o wym. ok. dł. 1820 mm, szer. 680 mm, wys. 1060 mm; siedzisko i oparcie wykonane z drewna jesionowego (odpowiednio zabezpieczone - impregnowane i lakierowane), których szkielet konstrukcyjny wykonany jest ze stali kwasoodpornej; montaż do podłoża za pomocą kotw mocujących umieszczonych w fundamencie betonowym o wym. 40x40x100 cm) i koszy na śmieci (o wym. ok. wys. 750 mm, śr. 400 mm, z otwieraną pokrywą, wyjmowanym wkładem, pojemność: 50 l, wykonany ze stali kwasoodpornej) - kształt, kolor, materiały zgodne z istniejącymi ławkami ustawionymi przy alejce w okolicy placu zabaw, po północnej stronie parku, zdjęcia w załączeniu, * zabezpieczenie rurą osłonową istniejącego przyłącza elektroenergetycznego, * wykonanie nasadzeń drzew (30 szt.) - na terenie parku, w sąsiedztwie budowanej alejki pieszej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, * wykonanie nasadzeń krzewów (w ilości zgodnej z załączonym przedmiarem) - na terenie parku, w sąsiedztwie budowanej alejki pieszej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, * montaż wygrodzeń zabezpieczających trawniki (o dł. 75 mb), wykonanych zgodnie z załączonym szczegółowymi opisem i standardami technicznymi wykonania - na terenie parku, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, * uporządkowanie terenu, odtworzenie trawników zniszczonych podczas robót, * montaż oznakowania informującego, że projekt został wykonany w ramach budżetu partycypacyjnego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wielobranżową dokumentacją projektową Parku im. Romana Kozłowskiego, Etap I - Olkówek oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w części objętej zakresem niniejszego zamówienia, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy - co najmniej 2 osób wykonujących czynności na terenie budowy w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia; 2. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji Przedmiotu umowy złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie w/w osób; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie; 4. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi powyżej, zmiany te nie stanowią zmian umowy. Podział zamówienia: Podział w/w zamówienia na części wymuszałby skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, a to mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Realizacja tego zamówienia w całości ze względu na zakres robót nie grozi ograniczeniem konkurencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ? Dokumentacja projektowa - załącznik nr 6a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; ? Przedmiary robót - załącznik nr 6c do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT168983.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIEL-BUD Wojciech Rukat,  ziel-bud@ziel-bud.com.pl,  ul. Mechoffera 122,  03-158,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203571.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203571.69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203571.69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.