eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych zlokalizowanych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Poznań: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych zlokalizowanych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 355894 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych zlokalizowanych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych zlokalizowanych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Wolności 17, polegających na: 1) wymianie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej - w celu zagwarantowania warunków bezpiecznego użytkowania, przy uwzględnieniu konieczności zamontowania dodatkowego oświetlenia; 2) dokonaniu wymiany płyt gipsowych dekoracyjnych o jednolitej fakturze; 3) położeniu na ścianach wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych; 4) dwukrotnym malowaniu podłoży gipsowych z gruntowaniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLAR-BUD Grzegorz Jaźwiecki, ul. Kcyńska 19, 61-046 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67356,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49999,50

  • Oferta z najniższą ceną: 49999,50 / Oferta z najwyższą ceną: 49999,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych, w ramach realizowanego remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych zlokalizowanych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Placu Wolności 17 w Poznaniu, Kuratorium Oświaty w Poznaniu wszczęło postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759, z późniejszymi zmianami). Zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ dot. sprawy nr WAF-3221/5/11 z dnia 31 sierpnia 2011r., Zamawiający postanawił udzielić zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy, nieobjętego zamówieniem podstawowym, nieprzekraczającego 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.