eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Zadanie IDostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice; Zadanie IIWykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-01

Ogłoszenie nr 355874 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.

Siechnice: Zadanie I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice; Zadanie II: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321449


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, krajowy numer identyfikacyjny 93193512900000, ul. ul. Jana Pawła II  12, 55011   Siechnice, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07, e-mail zp@umsiechnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siechnice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice; Zadanie II: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.57.2016KCh

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie placu zabaw przedszkola publicznego położonego przy ulicy Dąbrowskiego 3 w miejscowości Święta Katarzyna w Gminie Siechnice - działka nr 578. W chwili obecnej teren placu zabaw przedszkola ma tymczasowe zagospodarowanie - na terenie porośniętym trawą ustawiono kilka urządzeń zabawowych oraz piaskownicę, która ze względu na stan techniczny zostanie zdemontowana. Stan aktualnego zagospodarowania terenu pokazano w Załączniku C. Istniejące urządzenia zabawowe pokazano także w Projekcie Zagospodarowania Terenu (Załącznik A). Dla potrzeb wykonania docelowego kompleksowego zagospodarowania terenu opracowany został szczegółowy Projekt Zagospodarowania Terenu. Projekt ten stanowi Załącznik A do niniejszego opisu i jest jego integralną częścią. Zamawiający Informuje, że w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu zgłosił zamiar wykonania robót budowlanych opisanych w projekcie i oczekuje na zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec takiego zamiaru. Opracowany projekt przewiduje kompleksowe zagospodarowanie terenu jednakże na obecnym etapie Zamawiający zrealizuje jedynie montaż urządzeń zabawowych, dwóch okrągłych piaskownice w formie drewnianych palisad oraz elementów małej architektury wymienionych w Załączniku B do niniejszego opisu. Opracowany projekt przewiduje również wykorzystanie istniejących urządzeń zabawowych. Dokładną lokalizację nowych jak i istniejących urządzeń pokazano na rysunku nr 3 zawartym w Projekcie Zagospodarowania Terenu. Zadanie II: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bezpiecznej z tworzywa EPDM oraz nawierzchni piaskowej wokół urządzeń zabawowych na terenie placu zabaw przedszkola położonego przy ulicy Dąbrowskiego 3 w miejscowości Święta Katarzyna w Gminie Siechnice - działka nr 578. Dla potrzeb wykonania docelowego kompleksowego zagospodarowania placu zabaw opracowany został szczegółowy Projekt Zagospodarowania Terenu. Projekt ten przewiduje kompleksowe zagospodarowanie i wyposażenie terenu jednakże na obecnym etapie Zamawiający zamierza wykonać 161,09 m2 nawierzchni bezpiecznej z tworzywa sztucznego typu EPDM i 153,40m2 nawierzchni piaskowej oraz zamontować (na podstawie odrębnego zamówienia) urządzenia zabawowe i elementy małej architektury znajdujące się w obszarze tych nawierzchni. Wykonawcy, ze względu na planowane wykonanie równolegle do montażu urządzeń zabawowych nawierzchni z tworzywa sztucznego i nawierzchni z piasku, zobowiązani będą do skoordynowania swoich działań z wykonawcami tych zadań. W szczególności wykonawca urządzeń zabawowych zobowiązany będzie, po udzieleniu zamówienia, do niezwłocznego wykonania fundamentów urządzeń zabawowych tak aby umożliwić wykonawcy nawierzchni przystąpienie do swoich robót. Pozostałe, ujęte w projekcie, elementy zagospodarowania terenu (zieleń wysoka i niska wraz z utwardzonymi ścieżkami oraz pozostałe wyposażenie) wykonane zostaną w terminie późniejszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: DOKUMENTACJA Zadanie I i DOKUMENTACJA Zadanie II, załączone do SIWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)Zamawiający wymaga zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę w zakresie następujących prac:a)Zadanie I: osoby pracujące przy produkcji urządzeń zabawowych oraz montażu i nadzorowaniu montażu urządzeń zabawowych.b)Zadanie II: osoby wykonująca prace fizyczne przy wykonywaniu nawierzchni oraz osoba sprawująca nadzór nad robotami budowlanymi.2)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopię/e umowy/ów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikiem/ami świadczącym/i wymienione prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika/ów zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Szczegółowe warunki zostały określone w istotnych postanowieniach do umowy.Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace w poszczególnych zadaniach opisane w przedmiotowym postępowaniu. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis "lub równoważne". Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych/dostaw, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 19.10.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00 - zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Święta Katarzyna, ul. H. Dąbrowskiego 3, teren przed wejściem do przedszkola. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót/dostaw do czasu odbioru końcowego.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty na jedno lub na dwa zadania. Jeżeli będzie wybrany na każde zadanie inny Wykonawca, zobowiązani oni będą do skoordynowania swoich działań przy realizacji zadań. W szczególności wykonawca urządzeń zabawowych zobowiązany będzie, po udzieleniu zamówienia, do niezwłocznego wykonania fundamentów urządzeń zabawowych tak aby umożliwić wykonawcy nawierzchni przystąpienie do swoich robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV: 43325000-7, 45236210-5, 45233250-6, 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zaanie I
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie II Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie przedszkola w miejscowości Święta Katarzyna, gmina Siechnice - na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu na Zadanie II nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT101500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIOR sp. z o.o.,  ,  ul. Odkrywców 1-3/5,  53-212,  Wrcław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46801.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45510.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53240.55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.