To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 355747 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Łódź: Wykonanie modernizacji w pomieszczeniach Punktu Leczenia Substytucyjnego w Pawilonie I Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327045-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
00029718700000, ul.
ul. Aleksandrowska
159,
91229
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 6529639, faks
042 6528620, e-mail
zamowienia@psychiatria-lodz.pl; szpital@psychiatria-lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babinski.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji w pomieszczeniach Punktu Leczenia Substytucyjnego w Pawilonie I Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPIZ/PN/RB/13/10/16
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
.Przedmiotem zamówienia jest wonanie modernizacji w pomieszczeniach Punktu Leczenia Substytucyjnego w Pawilonie I Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, który w szczególności obejmuje swym zakresem:oRozbiórka starej popękanej posadzki i usunięcie resztek zniszczonej wykładziny oWykonanie nowych posadzek oraz przygotowanie podłoża do położenia wykładziny PCVoPołożenie wykładziny w pomieszczeniach Punktu Leczenia Substytucyjnego wraz z wywinięciem 10 cm na ścianę oRenowacja drewnianych ram i skrzydeł okiennych z częściową wymianą szyboWymiana instalacji elektrycznej we wszystkich pomieszczeniach użytkowanych przez Punkt Leczenia Substytucyjnego wraz z montażem tablicy rozdzielczejoPołożenie gładzi i malowanie pomieszczeń użytkowanych przez Punkt Leczenia Substytucyjnego 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa osztorys nakładczy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we zorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia wynosi 35 dni od daty zawarcia umowy , z zastrzeżeniem , iz nie później niż do 15.12.2016 r
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45215100-8
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45310000-3,
45321000-3,
45262120-8,
45262500-6,
45331210-1,
45330000-9,
45410000-4,
45421100-5,
45431000-7,
45431200-9,
45432111-5,
45432200-6,
45443000-4,
45442190-5,
45262690-4,
45262800-9,
45262210-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 119056.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.