To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 355714 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Koło: WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ W HALI SPORTOWEJ MOSIR PRZY UL. SZKOLNEJ W KOLE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323469
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, krajowy numer identyfikacyjny
31162088000000, ul.
ul. Stary Rynek
1,
62600
Koło, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
063 2610252, 2610230, faks
632 722 984, e-mail
zamowienia.publiczne@kolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ W HALI SPORTOWEJ MOSIR PRZY UL. SZKOLNEJ W KOLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki drzwiowej w hali sportowej MOSiR przy ul. Szkolnej w Kole. Lokalizacja obiektu: Środowiskowa Hala Sportowo - Widowiskowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kole, ul. Szkolna 1, 62-600 Koło. 1. Założenia do wymiany stolarki drzwiowej. 1) Planuje się wymianę stolarki drzwiowej w Środowiskowej Hali Sportowo - Widowiskowej w Kole przy ul. Szkolnej w celu dostosowania ich do wymogów organizacji imprez widowiskowo - sportowych powyżej 300 osób. Stolarka drzwiowa podlegająca wymianie zlokalizowana jest na w drogach ewakuacyjnych hali. 2) Zakres robót obejmuje wymianę omawianej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej aluminiowej na analogiczną jak zamontowana obecnie lecz z dostosowaniem do wymogów organizacji imprez widowiskowo - sportowych powyżej 300 osób przez zastosowanie urządzeń przeciwpanicznych oraz wykonanie uzupełnień tynków i prac malarskich wokół otworów drzwiowych wynikających z wymiany stolarki. 3) Demontowana stolarka drzwiowa jest przeznaczona do odzysku i ponownego montażu na innych obiektach. Dlatego demontaż należy wykonać tak, aby możliwe było ich ponowne zamontowanie. Zdemontowaną, nie uszkodzoną stolarkę drzwiowa należy w całości przekazać Zamawiającemu. 4) Mając na uwadze bezpieczeństwo znajdujących się na terenie realizowanej inwestycji uczniów szkoły i innych osób korzystających z ośrodka rekreacji oraz możliwość zachowania ciągłości i terminowości wykonywanych prac remontowych, Wykonawca jest zobowiązany do ustalania kolejności wykonywanych prac z Dyrektorem MOSiR. W czasie remontu należy przyjąć taki harmonogram wymiany, aby odpowiednio zabezpieczyć zamykanie pomieszczeń drzwiami z zamkami. 5) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w opisie technicznym, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 6) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290.) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr z 2014, poz. 883) oraz ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie ocen zgodności (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1645). 7) Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: a) Kod główny: - 45421131-1 ( Instalowanie drzwi ); b) Kody uzupełniające: - 45110000-1 ( Roboty rozbiórkowe ); - 45324000-4 ( Roboty w zakresie okładziny tynkowej ); - 45442100-8 ( Roboty malarskie ); 2. Zakres wymiany stolarki: 1) stolarka drzwiowa wewnętrzne aluminiowa (9 kpl) w kolorze oliwkowym na ciągach komunikacyjnych - drodze ewakuacyjnej, szklona szkłem bezpiecznym, wyposażona w klamki antypaniczne od strony drogi ewakuacyjnej, klamki zwykłe z długim szyldem z drugiej strony oraz w samozamykacze. Drzwi zlokalizowane są od korytarza na parterze obiektu do pomieszczeń o numerach: 2, 4, 43, 50, 52 (oznaczenia drzwi: D8, D9, D10, D11, D13 - w ilości zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej wewnętrznej) 2) stolarka drzwiowa zewnętrzna (4 kpl), zlokalizowane na wyjściu z dróg ewakuacyjnych do pomieszczeń: 1, 5, 49 (oznaczenia drzwi: Dz1, Dz3, Dz4, Dz5 - ilość wg zestawienia stolarki zewnętrznej), aluminiowa szklona szkłem bezpiecznym o współczynniku cieplnym K=1,1 W/m2K w kolorze oliwkowym, wyposażona w klamki antypaniczne od strony dróg ewakuacyjnych oraz w klamki zwykłe z długim szyldem od drugiej strony. Drzwi należy wyposażyć w samozamykacze. Drzwi zlokalizowane na zewnątrz o symbolu Dz5 wykonać od strony wewnętrznej w kolorze jasnopomarańczowym od strony zewnętrznej w kolorze oliwkowym 3. Wymagania odnośnie nowych drzwi : 1) Nowe drzwi należy wykonać w oparciu o podany opis w załączniku - Zestawienie stolarki aluminiowej zewnętrznej i wewnętrznej. 2) Wymiary podanych drzwi w zestawieniach stolarki należy sprawdzić w naturze z zachowaniem wymaganych szerokości i wysokości drzwi w świetle ościeżnic. 3) Najmniejsza szerokość drzwi jednoskrzydłowych w świetle ościeżnicy powinna wynosić 0,9 m. 4) Drzwi dwuskrzydłowe, stanowiące wyjście ewakuacyjne z pomieszczenia oraz na drodze ewakuacyjnej, powinny mieć co najmniej jedno, nieblokowane skrzydło drzwiowe o szerokości nie mniejszej niż 0,9 m w świetle ościeżnicy i drugiego nie otwartego skrzydła. 5) Minimalna wysokość drzwi w świetle ościeżnicy powinna wynosić 2,0 m. 6) Klamki i szyldy drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w stylu zgodnym z istniejącym zastosowanym wzorem, od strony drogi ewakuacyjnej zastosować klamki antypaniczne. 7) Zamki nowych skrzydeł drzwiowych zewnętrznych należy wyposażyć w 2 (dwie) wkładki patentowe standard (góra i środek) na każde skrzydło. Zamki nowych drzwi wewnętrznych wyposażyć w 1 wkładkę patentową standard (środek drzwi) na każde skrzydło. 8) Wszystkie drzwi, zarówno wewnętrzne i zewnętrzne wyposażyć w samozamykacze. 4. Czynności montażowe i roboty uzupełniające związane z wymianą drzwi : 1) Zabezpieczenie podłóg i wyposażenia pomieszczeń przed zakurzeniem i brudem. 2) Demontaż istniejącej stolarki w sposób umożliwiający jej ponowne wykorzystanie, przekazanie nie zniszczonej stolarki Zamawiającemu . 3) Przygotowanie otworu. 4) Uzupełnienie ubytków w murze. 5) Ustawienie i umocowanie drzwi w otworze. 6) Wykonanie pasowania i regulacji skrzydła z ościeżnicą. 7) Uszczelnienie szczeliny pomiędzy ościeżnicą a ościeżem. 8) Uzupełnienie tynków i wykończeń faktury malarskiej wg istniejących kolorów w pomieszczeniach i korytarzu przylegającej ściany z doprowadzeniem do stanu z przed wymiany po obu stronach przegrody wraz z montażem listew zgodnych z istniejącym wzorem przy ościeżnicy. Z uwagi na różnorodność wykończenia faktury malarskiej poszczególnych pomieszczeń należy zachować kolorystykę i jakość powłok malarskich wg istniejących wzorów w poszczególnych pomieszczeniach. Należy przyjąć możliwość poszerzenia otworu do wymiarów standardowych na obiekcie. 9) Wywóz i utylizacja materiału z rozbiórki. 5. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót dla wymiany drzwi i robót malarskich zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i normatywami w budownictwie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie obiektu oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace minimum 5 lat gwarancji. 8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421131-1
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45324000-4,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42321.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 67028.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE (2)
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZ DANYCH GESUT I BDOT500 w ramach 5 części
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYMIANA KANALIZACJI SANITARNEJ 2) WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH I MALOWANIE KORYTARZA
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 roku z podziałem na 3 części
- GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO. DATA POWSTANIA: II POŁ. XIV W. ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU - ETAP V
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.