Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Nowy Sącz: Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta Nowego Sącza na lata 2016-2022
Numer ogłoszenia: 355688 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta Nowego Sącza na lata 2016-2022.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Programu Rewitalizacji Miasta Nowego Sącza na lata 2016-2022. Dokument będzie stanowił wieloletni program działań w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzenno-funkcjonalnej, technicznej i środowiskowej zmierzający do wyprowadzenia wyznaczonych obszarów rewitalizacji ze stanu kryzysowego oraz stworzenia warunków do ich zrównoważonego rozwoju. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące) - nie później niż w terminie składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi polegające na opracowaniu lub aktualizacji dokumentów o charakterze strategiczno-planistycznym, (np. strategie lub programy rozwoju, plany/programy rewitalizacji) dla obszaru miejskiego zamieszkałego przez co najmniej 40 tyś (słownie: czterdzieści tysięcy) mieszkańców, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie. 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w specyfikacji, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem zespołem autorskim, w skład którego wchodzą specjaliści z następujących dziedzin - przynajmniej po 1 (słownie: jednym) z każdej dziedziny: a) dziedzina kompetencji nr 1- tworzenie planów/programów rewitalizacji - osoba posiadająca doświadczenie w tworzeniu programów/planów rewitalizacji dla obszarów miejskich (tzn. była autorem lub współautorem co najmniej 2 (słownie: dwóch) dokumentów strategicznych dla jednostek samorządu terytorialnego lub obszaru funkcjonalnego dotyczących polityki rewitalizacji (np. plan/program rewitalizacji), b) dziedzina kompetencji nr 2: urbanistyka, planowanie przestrzenne - osoba posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym (tzn. była autorem lub współautorem co najmniej 2 (słownie: dwóch) prac naukowo-badawczych lub studialnych związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym), c) dziedzina kompetencji nr 3: polityka społeczna - osoba posiadająca doświadczenie w tworzeniu dokumentów strategicznych dla jednostek samorządu terytorialnego lub obszaru funkcjonalnego dotyczących polityki społecznej (tzn. była autorem lub współautorem co najmniej 2 (słownie: dwóch) dokumentów strategicznych dla jednostek samorządu terytorialnego lub obszarów funkcjonalnych dotyczących polityki społecznej np. strategii rozwiązywania problemów społecznych), d) dziedzina kompetencji nr 4: konsultacje społeczne - osoba posiadająca doświadczenie przy realizacji prac naukowo-badawczych, studialnych, bądź przy opracowywaniu dokumentów o charakterze strategiczno-planistycznym, w których wymagane były bezpośrednie konsultacje społeczne (związanych z konsultacjami społecznymi) 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w specyfikacji, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców posiadających odpowiednie środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Koncepcja wykonania zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta- Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 19, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 448 66 00, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 8,55 zł. + koszt wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Szkolenia, kursy dla 21 nauczycieli wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn. Witamy w naszej bajce - przedszkolaki z gminy Brześć Kujawski"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs operatora programisty maszyn CNC dla 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.