eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355671 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Łanowa  43, 30725   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6532041, 2967742, e-mail dpslanowa43@ceti.pl, faks 126 530 390.
Adres strony internetowej (URL): www.ceti.pl/~lanwa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.ceti.pl/~lanowa


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.cetipl/~lanowa


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres
Dom Pomocy Społecznej, ul. Łanowa 43 30-725 Kraków


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferte należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w formie pisemnej, w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Dom Pomocy Społecznej ul. Łanowa 43, 30-725 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
Numer referencyjny: 2/2016/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r. Zamówienie zostało podzielone na 7 (siedem) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu: I CZĘŚĆ: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby, wędliny wieprzowe i drobiowe Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9; 15.11.00.00-2; 15.11.10.00-9; 15.11.30.00-3; 15.11.21.00-7; 15.11.40.00-0; 15.13.11.30-5; 15.13.11.35-0; 15.13.11.34-3; 15.13.17.00-2. II CZĘŚĆ: MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE)warzywa (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoce (mieszanki kompotowe, truskawki), ryby (miruna-blaty, makrela), inne produkty mrożone (pierogi ruskie, z serem, uszka z grzybami, kluski śląskie, frytki) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3; 15.30.00.00-1; 15.33.11.70-9; 15.80.00.00-6. III CZĘŚĆ: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE)pieczywo (chleb krojony-mieszany, graham; weki i bułki) oraz wyroby ciastkarskie (pączki, drożdżówki) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9; 15.81.11.00-7; 15.81.14.00-0; 15.81.10.00-6; 15.81.21.00-4. IV CZĘŚĆ: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE mleko i jego przetwory (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 15.53.00.00-2; 15.55.13.00-8; 15.54.21.00-0; 15.54.40.00-3. V CZĘŚĆ: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE - warzywa i jarzyny świeże: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoce: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoce cytrusowe: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoce tropikalne: banany; kiszonki: kapusta, ogórki. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.13-0; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9; 15.30.00.00-1; 15.33.00.00-0 VI CZĘŚĆ: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP. różne artykuły spożywcze: produkty sypkie - produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6; 15.20.00.00-0; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.82.00.00-2; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7; 15.98.10.00-8 VII CZĘŚĆ: JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE jaja kurze konsumpcyjne świeże, w nienaruszonych skorupkach Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:15100000-9, 15221000-3, 15300000-1, 15331170-9, 15810000-9, 15500000-3, 03110000-5, 15330000-0, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 03142500-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik Nr 4 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; Wypełniony formularz ofertowy dla danej Części zamówienia z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z SIWZ - stanowiący Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-cenowy dla danej Części zamówienia (I-VII); pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisywania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii); pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - stosowną umowę regulującą ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1.1.zmiany regulacji prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy, 1.2.zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 1.3.zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych lub gospodarczych w trakcie trwania realizacji przedmiotu Umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 2.Zmiany w rozumieniu przepisu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, zmiana: Dz. U. z 2016r. poz. 1020,) nie stanowią: 2.1.zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną niniejszej Umowy, 2.2.zmiany osób wskazanych w Umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy mięsa wołowego (z kością i bez), wieprzowego(z kością i bez),drobiu i podrobów, wędlin wieprzowych i drobiowych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy warzywa (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoce (mieszanki kompotowe, truskawki), ryby (miruna-blaty, makrela), inne produktów mrożonych (pierogi ruskie, z serem, uszka z grzybami, kluski śląskie, frytki)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15221000-3, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy pieczywa (chleb krojony -mieszany, graham, weki i bułki) oraz wyrobów ciastkarskich (pączki, drożdżówki)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9, 15811100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: IV    Nazwa: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy mleka i jego przetworów (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15510000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: V    Nazwa: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy warzyw i jarzyn świeżych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoców: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoców cytrusowych: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoców tropikalnych: banany; kiszonek: kapusta, ogórki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03110000-5, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VI    Nazwa: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy różnych artykułów spożywczych:produkty sypkie - produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 15400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: VII    Nazwa: JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres zamówienia obejmuje dostawy jaja kurzych konsumpcyjnych świeżych, w nienaruszonych skorupkach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.