eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Informatyzacja Teatru im. H. Modrzejewskiej w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Legnica: Informatyzacja Teatru im. H. Modrzejewskiej w Legnicy
Numer ogłoszenia: 355664 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej , Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 72 33 500, faks 0-76 72 33 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: teatr@teatr.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja Teatru im. H. Modrzejewskiej w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część1: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z PAKIETEM BIUROWYM I OPROGRAMOWANIEM Zestaw komputerowy - 13 szt typ 1 (komputer + monitor TN 19+ mysz + klawiatura + oprogramowanie Windows 7 lub odpowiednik zapewniający 100% zgodność z oprogramowaniem tworzonym dla systemów z rodziny Windows + oprogramowanie MS Office lub odpowiednik) Zestaw komputerowy - 4 szt (komputer przenośny + mysz + oprogramowanie Windows 7 + MS Office lub odpowiednik)Zestaw komputerowy typ 2 - 2 szt(komputer + monitor PVA 22+ mysz + klawiatura + oprogramowanie Windows 7 lub odpowiednik zapewniający 100% zgodność z oprogramowaniem tworzonym dla systemów z rodziny Windows + oprogramowanie MS Office lub odpowiednik) Skaner - 4 szt Abbyy FineReader - 2 szt Corel Draw x5 lub nowszy - 2 szt Adobe CS5.5 Design Std v.5.5 PL - 2 szt MaacBock Pro z oprogramowaniem - 1 komplet 1/SFX ,2/Musicman, 3/Qlab, 4/Nuendo5, 5/Parallels Desktop część 2: DOSTAWA KOMPUTEROWEGO SYSTEMU STEROWANIA OŚWIETLENIEM Komputer centralny - 1 szt do sterowania oświetleniem Kompatybilność z posiadanym zdalnym sterowaniem pulpitu Liberty 240 , WI-FI FULL HAT Kompatybilność z posiadanym przez teratr pulpitem Liberty 240. w zestawie 2 monitory 22 Instalacja sprzętu i konfiguracja oprogramowania wraz z przeszkoleniem - minimum 2- dniowym Laptop z oprogramowaniem - 1 szt do projektowania i wizualizacji oświetlenia scenicznego wraz z przeszkoleniem część 3 :MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZADZANIA FINANSAMI OPROGRAMOWANIE STREAMSOFT - 1 kpl Przeznaczenie: Dział Finansowo-księgowy Dział Administracyjny Kasa biletowa Handlowo-Magazynowy Kadry i płace Środki trwałe Wyposażenie Raporty i formularze Rozrachunki Moduł Administratora Instalacja oprogrmowania na stanowiskach i serwerze, migracja bazy danych, konfiguracja Serwer bazy danych - 1 szt Serwer terminali - 1 szt Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt Szafa Rack - 1 szt Notebook - 1 szt Oprogramowanie systemowe serwera terminali - 1 szt Instalacja serwerów. część 4: DOSTAWA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA Oprogramowanie antywirusowe (Zbiorowa licencja) - 1 szt Cubase 6 - 1 szt Adobe CS5.5 Production Premium Win ENG Box - 1 szt System obsługi sekretariatu - 1 szt Access Point - 9 szt Dysk sieciowy - 1 szt Zasilacz awaryjny - 2 szt Szafa Rack - 1 szt Switch Gigabitowy - 4 szt Dyski USB - 2 szt Projektor multimedialny - 1 szt Ekran do projektora - 1 szt część 5: DOSTAWA ŚRODKÓW PROMOCJI DO ZAKUPIONEGO SPRZĘTU Tablica informacyjna - 1 szt Oznakowanie zakupionego sprzętu - plakietka informacyjna - 60 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 31.68.22.10-5, 72.71.00.00-0, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej dzałalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług. Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 dostawy, dla każdego z zadań, na które składa ofertę Wykonawca, której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż: 3000 zł brutto - dla zadania nr 5 50.000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1,3,4 100.000 zł brutto - dla zadania 2 wraz z referencjami / dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań Wykonawca może  również wykazać 1 dostawę o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca lub, co najmniej 2 dostawy, o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na jakie składa ofertę Wykonawca, wraz z referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty dotyczącej części 2 zamówienia ( dostawa sprzętu oświetleniowego)należy dołączyć karty katalogowe potwierdzające parametry oferowanych urządzeń Certyfikaty CE

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.teatr.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Teatru im. H. Modrzejewskiej, Rynek 39, 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z PAKIETEM BIUROWYM I OPROGRAMOWANIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 13 szt typ 1 (komputer + monitor TN 19+ mysz + klawiatura + oprogramowanie Windows 7 lub odpowiednik zapewniający 100% zgodność z oprogramowaniem tworzonym dla systemów z rodziny Windows + oprogramowanie MS Office lub odpowiednik) Zestaw komputerowy - 4 szt (komputer przenośny + mysz + oprogramowanie Windows 7 + MS Office lub odpowiednik) Zestaw komputerowy typ 2 - 2 szt (komputer + monitor PVA 22+ mysz + klawiatura + oprogramowanie Windows 7 lub odpowiednik zapewniający 100% zgodność z oprogramowaniem tworzonym dla systemów z rodziny Windows + oprogramowanie MS Office lub odpowiednik) Skaner - 4 szt Abbyy FineReader - 2 szt Corel Draw x5 lub nowszy - 2 szt Adobe CS5.5 Design Std v.5.5 PL - 2 szt MaacBock Pro z oprogramowaniem - 1 komplet 1/SFX ,2/Musicman, 3/Qlab, 4/Nuendo5, 5/Parallels Desktop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA KOMPUTEROWEGO SYSTEMU STEROWANIA OŚWIETLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer centralny - 1 szt do sterowania oświetleniem Kompatybilność z posiadanym zdalnym sterowaniem pulpitu Liberty 240 , WI-FI FULL HAT Kompatybilność z posiadanym przez teratr pulpitem Liberty 240. w zestawie 2 monitory 22 Instalacja sprzętu i konfiguracja oprogramowania wraz z przeszkoleniem - minimum 2- dniowym Laptop z oprogramowaniem - 1 szt do projektowania i wizualizacji oświetlenia scenicznego wraz z przeszkoleniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA FINANSAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPROGRAMOWANIE STREAMSOFT zestaw - 1 szt (Dział Finansowo-księgowy,Dział Administracyjny, Kasa biletowa, Handlowo-Magazynowy, Kadry i płace, Środki trwałe, Wyposażenie,Raporty i formularze, Rozrachunki, Moduł Administratora Serwer bazy danych - 1 szt Serwer terminali - 1 szt Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt Szafa Rack - 1 szt Notebook - 1 szt Oprogramowanie systemowe serwera terminali - 1 szt Instalacja serwerów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie antywirusowe (Zbiorowa licencja) - 1 szt Cubase 6 - 1 szt Adobe CS5.5 Production Premium Win ENG Box - 1 szt System obsługi sekretariatu - 1 szt Access Point - 9 szt Dysk sieciowy - 1 szt Zasilacz awaryjny - 2 szt Szafa Rack - 1 szt Switch Gigabitowy - 4 szt Dyski USB - 2 szt Projektor multimedialny - 1 szt Ekran do projektora - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA ŚRODKÓW PROMOCJI DO ZAKUPIONEGO SPRZĘTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica informacyjna - 1 szt Oznakowanie zakupionego sprzętu - plakietka informacyjna (NAKLEJANA) - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.