Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Malbork: Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy - Wiodący Inspektor Nadzoru
Numer ogłoszenia: 35559 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy - Wiodący Inspektor Nadzoru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy W zakres robót wchodzi: nadzór nad: 1.) Likwidacją ogrodzenia ogródków działkowych, 2.) Budową budynku z instalacją wod-kan, c.o., telefoniczną, elektryczną, wentylacji i klimatyzacji, drogą dojazdową, 17 miejscami postojowymi, chodnikami, 3.) Budową przyłącza wodociągowego, 4.) Budową przyłącza kanalizacji sanitarnej, 5.) Budową przyłącza kanalizacji deszczowej 6.) Budową przyłącza C.O., 7.) Budową oświetlenia terenu, 8.) Budową instalacji elektroenergetycznej do granicy działki, w tym nad siecią telefoniczną 9.) Budową wiaty śmietnikowej, 10.) Budową układu komunikacyjnego 11.) Założeniem trawnika na pozostałej części działki. 12.) Badaniami minerskimi terenu budowy, 13.) Kamerowaniem sieci sanitarnej i deszczowej, 1.1) badaniem stopnia zagęszczenia zasypek wykopów i warstw konstrukcyjnych wraz z zatwierdzeniem odpowiednich protokołów, 1.2) sporządzeniem, uzgodnieniem i wdrożeniem projektu organizacji ruchu wraz z oznakowaniem na czas prowadzenia robót. 14.) sprawdzanie, rozliczanie wykonanych robót i zatwierdzanie Protokołów odbioru elementów robót. 15.) udział w naradach koordynacyjnych na budowie, 16.) udział w rozliczeniu inwestycji i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, 17.) udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane w okresie 5 lat od dnia odbioru.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi polegającej na nadzorowaniu robót budowlanych o zakresie robót odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj, nad budową, przebudową, remontem budynku lub obiektu budowalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (parkingi, dojazdy, roboty wod-kan, oświetlenie ciągów komunikacyjnych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dopuszcza łączenie usług w poszczególnych branżach stanowiących oddzielne zdania. Łączna wartość usługi (usług) nie mniejsza niż 10 tys. złotych brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę zespołem Inspektorów do nadzorowania prac prowadzonych na przedmiotowym zadaniu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej w zakresie instalacji i sieci wod-kan, c.o., wentylacji, klimatyzacji, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - ilość usług nadzoru - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jakiekolwiek zmiany, wynikające z postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu, przy czym nie są dopuszczalne zmiany postanowień przedmiotowej umowy na bardziej niekorzystne dla Zamawiającemu. 2. Wiodący Inspektor Nadzoru może żądać zmiany umowy w zakresie terminu wykonania jeżeli: 1) Zamawiający zmieni w istotny sposób przedmiot umowy lub go rozszerzy, 2) W trakcie wykonywania umowy zmienią się warunki realizacji umowy z powodu zmiany przepisów, norm, normatywów i innych czynników, mających wpływ na wykonywanie robót przewidzianych w umowie, 3) W trakcie wykonywania umowy nastąpi obowiązywanie nowych aktów prawnych i decyzji organów władzy i administracji państwowej, 4) Zamawiający zmieni wykonawcy robót budowlanych termin zakończenie zadania. 5) nastąpi wstrzymanie prac wynikające z decyzji Konserwatora Zabytków wymuszonej odkryciem w trakcie robót ziemnych elementów zabytkowych. 3. Wiodący Inspektor Nadzoru może żądać zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia jeżeli zmieniony zostanie w istotny sposób zakres przedmiotu umowy dla wykonawcy robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Malbork
Plac Słowiański 5
82-200 Malbork
Wydział IZP.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Miasto Malbork Plac Słowiański 5 82-200 Malbork Pokój nr 115 sekretariat I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku
- Wykonanie nawierzchni manewrowej na terenie zachodniego Przedzamcza Muzeum Zamkowego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Przebudowa Infrastruktury i zagospodarowanie dostępu do plaż, kąpielisk, w Gminie Wolin. Realizacja plaży w Wolinie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Zapewnienie infrastruktury dla funkcjonowania ŚCZP na obszarze Podhalańskiego Obszaru Funcjonalnego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Ślesin"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinku od skrzyżowania z DP 3403P w m. Drzewce do skrzyżowania z DW 473 - etap 2
- Pełnienie nadzoru inwestor. nad zad. pn.: "Budowa inst. fotowolt. na bud. użyt. publ. w G. Sośnic." oraz "Bud. inst. fotowol. dla oczyszcz. ścieków oraz stacji uzdat. wody na terenie G. Sośnic."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





