Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pok. nr 116), do kontaktów: mgr Paweł Włodowski, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618846, fax 022 5618944, e-mail: p.wlodowski@uksw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uksw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pok. nr 204), mgr Paweł Włodowski, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618846, fax 022 5618944, e-mail: p.wlodowski@uksw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale IV SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wg zapisu z pkt 3.2.1. Rozdziału I SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: - do oferty dołączył próbki tkanin, próbki drewna i fotografie mebli wchodzących w skład Części, do której przystępuje Wykonawca. Dla potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu (określonego w pkt 3.2.1. Rozdziału I SIWZ), każdy z Wykonawców musi dostarczyć wraz z ofertą: - próbki tkanin, próbki drewna i fotografie mebli wchodzących w skład Części, do której przystępuje Wykonawca. Nie dołączenie do oferty próbek tkanin, próbek drewna i fotografii mebli będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Jeżeli jakość próbek nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia, oferta zostanie również odrzucona. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Zakup, dostawę i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap: II" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty powyżej 60.000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). Całkowita przewidywana wartość zamówienia w 2006 roku przekroczy równowartość kwoty 60.000 euro. Zamówienia będą ogłaszane i udzielane etapami. Wartość niniejszego postępowania, złożonego z pięciu części, tj. Część I, Część II, Część III, Część IV, Część V, nie przekroczy równowartości kwoty 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Części I: 950,00 (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt) dla Części II: 2.800,00 (słownie złotych: dwa tysiące osiemset) dla Części III: 30,00 (słownie złotych: trzydzieści złotych) dla Części IV: 250,00 (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt) dla Części V: 850,00 (słownie złotych: osiemset pięćdziesiąt) W przypadku przystąpienia Wykonawcy do kilku lub wszystkich części wadium podlega sumowaniu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki formalne Ogólne warunki formalne Warunki ubiegania się o zamówienie publiczne zostały określone w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki merytoryczne O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków formalnych Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (pkt 5.1.1. Rozdziału I SIWZ), Zamawiający wymaga od Wykonawców: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków merytorycznych Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (pkt 5.2.1.1. Rozdziału I SIWZ), Zamawiający wymaga od Wykonawców: - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawo zamówień publicznych (pkt 5.2.1.2. Rozdziału I SIWZ), Zamawiający wymaga od Wykonawców: - informacji o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ; do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (pkt 5.2.1.3. Rozdziału I SIWZ), Zamawiający wymaga od Wykonawców: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na sumę 30.000,00 (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) /w przypadku przystąpienia do Części I/, 90.000,00 zł. (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy) /w przypadku przystąpienia do Części II/, 25.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy) /w przypadku przystąpienia do Części V/, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przystąpienia Wykonawcy Części I, Części II i Części V wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy podlega sumowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksw.edu.pl -> Uniwersytet -> Przetargi -> Przetargi powyżej 60 000 euro. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2006, godzina 13:00, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pok. nr 116) 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do Części I należą następujące meble: 1. Stół konferencyjny - 1 szt. 2. Krzesło gościnne - 18 szt. 3. Biurko kształtowe z panelem frontowym - 2 szt. 4. Dostawka komputerowa + szuflada - 2 szt. 5. Kontener trzyszufladowy - 2 szt. 6. Szafa częściowo przeszklona, trzy poziomy drzwiowe, dwa poziomy przeszklone - 2 szt. 7. Szafa aktowa zamykana - 2 szt. 8. Szafa ubraniowo-socjalna - 2 szt. 9. Fotel obrotowy - 2 szt. 10. Stolik okolicznościowy - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21dni roboczych od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do Części II należą następujące meble: 1. Biurko proste, nogi płytowe + szuflada na klawiaturę - 6 szt. 2. Fotel obrotowy - 8 szt. 3. Kontener czteroszufladowy - 6 szt. 4. Szafa aktowa zamykana, dwudrzwiowa, na pięć rzędów segregatorów - 16 szt. 5. Nadstawka na dwa rzędy segregatorów, do szafy aktowej, zamykana drzwiowo - 16 szt. 6. Nadstawka do szafy aktowej (już istniejącej), na dwa rzędy segregatorów, zamykana drzwiowo - 5 szt. 7. Szafa ubraniowo-socjalna, zamykana drzwiowo - 3 szt. 8. Nadstawka na dwa rzędy segregatorów, do szafy ubraniowo-socjalnej, zamykana drzwiowo - 3 szt. 9. Stolik okolicznościowy - 3 szt. 10. Krzesło ISO tapicerowane - 34 szt. 11. Wieszak ubraniowy - 13 szt. 12. Krzesło ISO sklejka - 288 szt. 13. Stolik kwadratowy - 8 szt. 14. Tablica suchościeralna - 8 szt. 15. Regał biblioteczny, na pięć rzędów formatu A4 - 20 szt. 16. Stół do czytania - 8 szt. 17. Szafa katalogowa z szufladami (pięć poziomów) - 1 szt. 18. Regał ekspozycyjny - 2 szt. 19. Biurko - 2 szt. 20. Kontener - 14 szt. 21. Szafa ubraniowa - 1 szt. 22. Siedzisko czteroosobowe - 10 szt. 23. Siedzisko trzyosobowe - 20 szt. 24. Tablica wolnostojąca - 3 szt. 25. Biurko - 2 szt. 26. Krzesło obrotowe - 9 szt. 27. Szafa-boxy - 1 szt. 28. Szafa aktowa zamykana - 3 szt. 29. Szafa aktowa zamykana (zabudowa umywalki) - 1 szt. 30. Kontener czteroszufladowy - 3 szt. 31. Szafka pomocnicza - 1 szt. 32. Biurko standard - 1 szt. 33. Biurko - 6 szt. 34. Regał aktowy otwarty - 10 szt. 35. Nadstawka do regału otwartego - 10 szt. 36. Szafka pomocnicza - 5 szt. 37. Szafa aktowa (witryna, zamykana) - 1 szt. 38. Szafa aktowa - 2 szt. 39. Nadstawka do szafy aktowej - 2 szt. 40. Biurko standard - 2 szt. 41. Kontener - 2 szt. 42. Krzesło obrotowe - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do Części III należy następujący mebel: 1. Biurko - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do Części IV należą następujące meble: 1. Szafa dziesięcioskrytkowa - 4 szt. 2. Szafa ośmioskrytkowa - 3 szt. 3. Szafa czteroskrytkowa - 5 szt. 4. Szafka albo szafki na 88 kluczy - 1 lub 3 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do Części V należą następujące meble: 1. Stół szkoleniowy - 144 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





