eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją zadania Budowa Centrum Kultury Filmowej w Zamościu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze ś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Zamość: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją zadania Budowa Centrum Kultury Filmowej w Zamościu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 355473 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją zadania Budowa Centrum Kultury Filmowej w Zamościu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menedżera Projektu (zamiennie zwanego Inżynierem Kontraktu) nad realizacją zadania Budowa Centrum Kultury Filmowej w Zamościu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt Centrum Kultury Filmowej przewiduje realizację: - 3- ech sal konferencyjno - widowiskowych o łącznej ilości miejsc 643, - parkingu samochodowego podziemnego, - miejsc postojowych wzdłuż pasa drogowego, - miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, - bibliotekę materiałów filmowych, - kawiarenkę internetową, - studio filmowe, - sale wystawową. 3.1. Zakres usługi obejmuje: a) Sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1133). Kierowanie realizacją kontraktu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej, aprobowanie płatności, aprobowanie dodatkowych żądań wykonawcy, b) opracowanie specyfikacji przetargowej (w tym specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt umowy, innych załączników do SIWZ) w celu przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót; c) sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarami robót i kosztorysami ; d) dostarczenie wykonawcy dokumentacji budowlanej robót (dokumentacji opracowanej w 2007 na zlecenie Zamawiającego), rozwiązań dodatkowych i zamiennych; e) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; f) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; g) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie poleceń płatności; h) kontrolę i aprobatę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót, aprobowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenie ceny kontraktowej po uzyskaniu zgody Zamawiającego; i) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu; j) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót; k) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy. l) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych, ł) sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji dla Zamawiającego w terminach zgodnych z zawartą umową, m) obsługa okresu gwarancyjnego; n) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Zamość wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. o) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 3.2.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 5.1.1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 5.1.2.dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalnościach: - Inżynier Kontraktu (kierownik zespołu) powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w praktycznej realizacji procedur nadzorowania inwestycji finansowanych zgodnie ze standardami UE (wymagane przedstawienie curriculum vitae) oraz udokumentowane doświadczenie w nadzorowaniu. - inspektor nadzoru robót konstrukcyjno -budowlanych, - inspektor nadzoru robót sanitarnych, - inspektor nadzoru robót drogowych, - inspektor nadzoru robót elektrycznych i telekomunikacyjnych, - inspektor ds. rozliczeń. Menedżer Projektu zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie do objęcia nadzoru o w/w kwalifikacjach, 5.1.3. wykazanie się wykonywaniem usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi z udziałem środków Unii Europejskiej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jeden kontrakt w tym pełnienia funkcji Menedżera Projektu dla inwestycji o minimalnej wartości 5 mln PLN, 5.1.4. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100 000 zł 5.1.5. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, 5.1.6. wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać partnerzy łącznie. 5.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1. Oferenci, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia(według zał. Nr 3): a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, b) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Menedżer Projektu zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w sytuacji, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 5. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznych i telekomunikacyjnych z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi z udziałem środków Unii Europejskiej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz prac powinien obejmować minimum jeden kontrakt pełnienia funkcji Menedżera Projektu dla inwestycji o minimalnej wartości 5 mln PLN. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium - kopia potwierdzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, 22-400 Zamość, ul. Pereca 12 (I - piętro) w cenie 30 zł płatne gotówką lub przelewem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Budowa Centrum Kultury Filmowej w Zamościu jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Inne informacje: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz), pokój nr 12 dnia 19.12. 2008r. o godz. 10.30 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Pracownicy uprawnieni do udzielenia informacji: Andrzej Duda, Zbigniew Zawiślak - inspektorzy: Wydziału Rozwoju Gospodarczego, UM Zamość, ul. Pereca 12 , (tel. 0-84 627-17-39).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.