eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › DOSTAWA I TANKOWANIE PALIW DO POJAZDÓW I SPRZĘTU SILNIKOWEGO KP PSP W PISZU W ROKU 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Pisz: DOSTAWA I TANKOWANIE PALIW DO POJAZDÓW I SPRZĘTU SILNIKOWEGO KP PSP W PISZU W ROKU 2009
Numer ogłoszenia: 355465 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Olsztyńska 40A, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 41 00, faks 087 425 41 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I TANKOWANIE PALIW DO POJAZDÓW I SPRZĘTU SILNIKOWEGO KP PSP W PISZU W ROKU 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i tankowanie paliw do pojazdów i sprzętu silnikowego KP PSP w Piszu w roku 2009. - Olej napędowy ON - około 11.000 litrów - Etylina Pb 95 - około 1.500 litrów - Etylina Pb 98 - około 1.500 litrów - Gaz Propan-butan LPG - około 1.500 litrów Paliwa muszą spełniać wymogi określone normami jakości i być dopuszczone do obrotu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.22.00.0 - Propan i butan .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)zapewnią możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w obrębie granic administracyjnych miasta Pisz , f)zapewnią tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca) przy czym rozliczenie za zatankowane paliwo nastąpi w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury . 2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3.W przypadku ubiegania się o w/w zamówienie wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, przy czym wynikać z niej musi solidarna odpowiedzialność z tytułu zobowiązań wynikających z umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 (oryginał); b)formularz cenowy - Załącznik Nr 2; c)dokument potwierdzający cenę detaliczną /brutto/ 1 litra etyliny Pb98 i Pb 95 , oleju napędowego oraz gazu propan-butan LPG na dystrybutorze stacji paliw, w której planowane jest tankowanie pojazdów i sprzętu silnikowego z ostatnich 3 miesięcy, wg cen obowiązujących w dniach: 01-09 -2008r., 01-10-2008r., 01-11-2008r. d)oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3 (oryginał); e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, g)upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. kwpsp.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Olsztyńska 40a, pokój 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Olsztyńska 40 a, pokój nr 200 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.