Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Poznań: Wykonywanie usług rzemieślniczych w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 355434 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług rzemieślniczych w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na: 1.naprawach:stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli. 2.malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów. 3.montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych. 4. wykonywaniu innych zleconych usług w obiektach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ na podstawie kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - należy wskazać co najmniej po jednej usłudze związanej z naprawami: ślusarskimi, stolarskimi, elektrycznymi, instalacyjnymi na minimum 1000,00 zł każda lub jedną ogólnobudowlaną usługę długoterminową trwającą minimum 3 miesiące, świadczonej dla jednego podmiotu na kwotę minimum 5000,00 zł, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych usług podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą zawierały dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.wykaz osób posiadających aktualne świadectwo kwalifikacji E spełniające wymagania kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.Nr 89, poz.828), uprawnienia eksploatacji potwierdzone świadectwem kwalifikacji: w grupie 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną - pkt 2, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Należy wskazać minimum jedną osobę. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1. ppkt. 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:45, miejsce: Poczta Polska S. A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych (I piętro pok.129), ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi rzemieślnicze wykonywane w obiektach na terenie powiatów: grodzkiego miasta Gorzów Wlkp., gorzowskiego, międzyrzeckiego, sulęcińskiego, słubickiego, świebodzińskiego, strzelecko-drezdeneckiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Gorzowie Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na naprawach:- stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych,ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli - malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych - wykonaniu innych zleconych usług w obiektach na terenie powiatów: grodzkiego miasta Gorzów Wlkp., gorzowskiego, międzyrzeckiego, sulęcińskiego, słubickiego, świebodzińskiego, strzelecko-drezdeneckiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp. Wykaz obiektów podległych określa Załącznik Nr 7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.39.50.00-8, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi rzemieślnicze wykonywane w obiektach na terenie powiatu śremskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na naprawach:- stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli - malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych - wykonaniu innych zleconych usług w obiektach na terenie powiatu śremskiego zarzadzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Wykaz obiektów podległych określa Załącznik Nr 8 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.39.50.00-8, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi rzemieślnicze wykonywane w obiektach na terenie powiatu kościańskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na naprawach:- stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli - malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych - wykonaniu innych zleconych usług w obiektach na terenie powiatu kościańskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Wykaz obiektów określa Załącznik Nr 9 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.39.50.00-8, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi rzemieślnicze wykonywane w obiektach na terenie powiatu krotoszyńskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na naprawach:- stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli - malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych - wykonaniu innych zleconych usług w obiektach na terenie powiatu krotoszynskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno. Wykaz obiektów podległych określa Załącznik Nr 10 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.39.50.00-8, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi rzemieślnicze wykonywane w obiektach na terenie powiatów: pilskiego, wągrowieckiego, złotowskiego, czarnkowsko - trzcianeckiego, chodzieskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług rzemieślniczych polegających na naprawach:- stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia meblowego, instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, osprzętu elektrycznego wraz z wymianą urządzeń końcowych, ślusarskich, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, opłotowań i budowli - malowaniu wewnątrz budynków i na terenie obiektów, montażu i demontażu okolicznościowych stanowisk pocztowych - wykonaniu innych zleconych usług w obiektach na terenie powiatów:pilskiego, wągrowieckiego, złotowskiego, czarnkowsko - trzcianeckiego, chodzieskiego zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Pile, Al. Wojska Polskiego 44, 64-920 Piła. Wykaz obiektów podległych określa Załącznik Nr 11 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 98.39.50.00-8, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa kamizelek odblaskowych, dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Budowa naukowego placu zabawna terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Biologii Molekularnej
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku - rękawiczki
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Rozbudowa pasa drogowego ulicy Pokrzywno w rejonie skrzyżowania z ulicą Torową i Urszulanek w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" montażu urządzeń transportu bliskiego: dwóch kompletów platform przyschodowych dla osób z niepełnosprawnościami oraz balustrady zabezpieczającej
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- Remont lokalu mieszkalnego w msc. Jankówko 2/1 gm. Wilczęta wraz z wykonaniem bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą:"Budowa parkingu P&R w Raciborowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.