eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Oświetlenie drogi gminnej na ul. Sadowej w Obrowie gm. Obrowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Obrowo: Oświetlenie drogi gminnej na ul. Sadowej w Obrowie gm. Obrowo
Numer ogłoszenia: 355396 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Obrowo , Obrowo 54, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie drogi gminnej na ul. Sadowej w Obrowie gm. Obrowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) Oświetlenie drogi gminnej na ul. Sadowej w Obrowie gm. Obrowo, polegające na ustawieniu i zamontowaniu 10 latarni na słupach typu SO 9/N oc, o mocy SP-90 E40, z zasileniem linią kablową typu YKY 5x10 mm2 o łącznej długości 954 mb. 2) Roboty winny być wykonywane zgodnie z wyszczególnionymi nakładami określonymi w załączonym załączniku nr 1A do SIWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej i opisie technicznym -załączniki nr 6, 6 A do SIWZ, z użyciem sprzętu technologicznego w nim przewidzianego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6 niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, e) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystanie wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, f) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych (min. 2) wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym tj. ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt. referencji) - wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty i/lub podpisania umowy, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.. Złożenie pełnomocnictwa na piśmie wymaga opłacenia opłaty skarbowej w wysokości 17,0 zł przelewem na konto Urzędu Gminy Obrowo - Bank Spółdzielczy w Grębocinie nr 18 9491 0003 0020 0006 0091 0001, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego, z którego wynika, że pełnomocnik taki został zgłoszony do rejestru lub ewidencji działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 6.2. Forma dokumentów: Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczenie kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obrowo 87-126 Obrowo 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Obrowo sekretariat (pokój nr 1) 87-126 Obrowo 54.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.