eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelecrozbudowa z przebudową części budynku przy ul. Traugutta 77 B w Zgorzelcu z przeznaczeniem na Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35527

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zgorzelec: rozbudowa z przebudową części budynku przy ul. Traugutta 77 B w Zgorzelcu z przeznaczeniem na Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Fundacja "Niepełnosprawnym i Oczekującym Pomocy ", do kontaktów: Zuzanna Wojaczyńska - prezes Fundacji, ul. Traugutta 77B, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7753742, fax 075 7753742, e-mail: fawtz@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organizacja pozarządowa; Ochrona socjalna, Warsztaty Terapii Zajęciowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa z przebudową części budynku przy ul. Traugutta 77 B w Zgorzelcu z przeznaczeniem na Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zgorzelec, ul. Traugutta 77 B. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku o użytkowe piętro z przeznaczeniem na Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny, wykonanie przybudówki (pokój wypoczynkowy), przebudowa komunikacji z montażem windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, wykonanie zadaszonego tarasu, naprawa konstrukcji dachu oraz zmiany pokrycia dachu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zastosowane materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.08.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., 3. Spełniają wymagania określone w SIWZ, 4. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami, 5. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg zasady "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. wypełniony i podpisany formularz dot informacji na temat wykonawcy 3. sporządzony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót (kosztorys powinien być wykonany w układzie zgodnym z załączonymi przedmiarami) 4. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dokumentujące przerób roczny minimum w wysokości 300 tys. zł 5. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania prac objętych niniejszą procedurą i braku wykluczenia zgodnie z ait. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7. zaświadczenia, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9. polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadanych przez nich uprawnień budowlanych wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 11. informację na temat wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty we wskazanej kolejności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzzgorzelec.republika.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: w kasie Fundacji Niepełnosprawnym i Oczekującym Pomocy, Zgorzelec, ul. Traugutta 77 B przy odbiorze SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 12:00, Fundacja "Niepełnosprawnym i Oczekującym Pomocy", Zgorzelec, ul. Traugutta 77 B.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.