eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławprzebudowa pomieszczeń po centrali telefonicznej fragmentów poddasza, remont holu wejściowego w skrzydle wschodnim, remont III piętra w budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego mieszczącym się przy ul. Nankiera 15 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35526

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa pomieszczeń po centrali telefonicznej fragmentów poddasza, remont holu wejściowego w skrzydle wschodnim, remont III piętra w budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego mieszczącym się przy ul. Nankiera 15 we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail: BZP@ADM.UNI.WROC.PL, WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń po centrali telefonicznej fragmentów poddasza, remont holu wejściowego w skrzydle wschodnim, remont III piętra w budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego mieszczącym się przy ul. Nankiera 15 we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL. NANKIERA 15 WE WROCŁAWIU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres planowanych robót budowlanych: Pomieszczenia po centrali telefonicznej: - naprawę tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; - wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach stalowych, wykonanie obudów płytami gipsowo - kartonowymi, przewodów instalacji sanitarnych; - wykonanie dodatkowych izolacji akustycznych z wełny mineralnej na przewodach instalacji sanitarnych; - wymiana stolarki drzwiowej; - malowanie ścian i sufitów; - demontaż istniejących posadzek oraz ułożenie nowych poprzedzone przygotowaniem podłoży, zastosowano posadzki z płytek ceramicznych oraz z paneli podłogowych. Remont pomieszczeń poddasza: - naprawę tynków ścian i sufitów nieobudowywanych płytami gipsowo - kartonowymi, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach tych pomieszczeń; - wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach stalowych, wykonanie obudów płytami gipsowo - kartonowymi słupów i podciągów; - obudowa płytami gipsowo - kartonowymi na rusztach stalowych ścian pomieszczeń modernizowanych oraz ścian korytarzowych skrzydła zachodniego; - wykonanie nowych ścianek systemowych w sanitariacie; - pokrycie ścian płytkami ceramicznymi w sanitariatach oraz w pomieszczeniach dydaktycznych (fartuchy ścienne przy umywalkach); - pokrycie tapetami z włókien szklanych ścian korytarzy w części nieobudowywanej płytami gipsowo - kartonowymi; - wymiana stolarki drzwiowej; - malowanie ścian i sufitów; - demontaż istniejących posadzek oraz ułożenie nowych poprzedzone przygotowaniem; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na korytarzach oraz pomieszczeniach magazynowych i sanitariatach; - szlifowanie i lakierowanie posadzek parkietowych w salach dydaktycznych i pomieszczeniach pracowników naukowych. Remont holu wejściowego wraz z posadzką korytarza w skrzydle wschodnim: - naprawę tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach tych pomieszczeń; - wymiana stolarki drzwiowej; - malowanie ścian i sufitów; - demontaż istniejących posadzek oraz ułożenie nowych kamiennych poprzedzone przygotowaniem podłoża; - wykonanie modernizacji przekrycia kanałów C.O. w posadzkach kamiennych; - wbudowanie w posadzki kamienne elementów kamieniarskich z LOGO uniwersyteckim oraz wycieraczek obuwia i okładzin kamiennych stopni schodów prowadzących do sal wykładowych i portierni. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, objęte dokumentacją projektową (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary) stanowiącymi Załączniki do niniejszej SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj, budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych) - uprawnienia budowlane bez ograniczeń b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 200.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15000 ZŁ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp) B. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) dwoma robotami budowlanymi podobnymi (odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez roboty budowlane podobne należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: 1) o wartości co najmniej 200.000 złotych brutto, 2) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000,- zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,- zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: J.W. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj, budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych) - uprawnienia budowlane bez ograniczeń b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 200.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W PRZYPADKU POBIERANIA SIWZ WRAZ ZAŁĄCZNIKAMI BEZPOŚREDNIO U ZAMAWIAJĄCEGO (SIWZ ODBIERANE OSOBIŚCIE LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM) OPŁATA WYNOSI 40 ZŁ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:30, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, I PIĘTRO, POK. 100.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.