eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z dostawą papieru i artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Warszawa: Zakup wraz z dostawą papieru i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 355263 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313565 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą papieru i artykułów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy papieru oraz artykułów biurowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie. 2. Artykuły papiernicze i biurowe wyszczególnione w załącznikach nr 3 i nr 4 do formularza oferty, zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 3. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji z załączników do formularza oferty. Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w załącznikach do formularza oferty dla jednej lub obu części. W przypadku oferowania części asortymentu wyszczególnionego w załącznikach do formularza oferty dla jednej lub obu części zamówienia, oferta zostanie uznana za niezgodną z SIWZ. 4. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę i rozładunek towaru do siedziby: a) Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie, ul. Mińska 25, b) Placówki Terenowej KRUS w Siedlcach, ul. Brzeska 39, c) Placówki Terenowej KRUS w Płocku, ul. Otolińska 25, d) Placówki Terenowej KRUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3, e) Placówki Terenowej KRUS w Radomiu, ul. Narutowicza 11/13, f) Placówki Terenowej KRUS w Ciechanowie, ul. Sienkiewicza 81. 5. Artykuły biurowe powinny być dostarczone w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. 6. Każdy zamówiony artykuł powinien posiadać termin ważności przynajmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 7. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru lub nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowy wolny od wad, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup wraz z dostawa papieru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROZUT OMNIUM Zbigniew Semeniuk, ul. Buńczuk 7A, 02-267 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167772,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194472,27

  • Oferta z najniższą ceną: 194472,27 / Oferta z najwyższą ceną: 197406,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup wraz z dostawą artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIRUS, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53227,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69012,92

  • Oferta z najniższą ceną: 69012,92 / Oferta z najwyższą ceną: 71349,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.