eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Kielce: zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie 3 lat
Numer ogłoszenia: 355228 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304342 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie 3 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakup i dostawa odczynników w okresie 3 lat wraz z dzierżawą automatu biochemicznego: Pakiet nr1-dostawa odczynników do badań biochemicznych w okresie 3 lat Pakiet nr2- dzierżawa automatu biochemicznego w okresie 3 lat 2. Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być całościowa, według asortymentu i ilości określonej w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby: oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107, poz. 679, posiadał instrukcję w języku polskim, aparat posiadał menu w języku polskim. 5. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Uwagi do pakietów: Cena ofertowa obejmuje koszt: dzierżawy aparatu, montażu, sukcesywnie zamawianych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych, szkolenie w zakresie obsługi urządzenia, przeglądy, podłączenia aparatu do Szpitalnego Systemu Informatycznego ESKULAP (automat po podłączeniu musi współpracować z posiadanym przez Zamawiającego Szpitalnym Systemem Informatycznym ESKULAP autorstwa Politechniki Poznańskiej w zakresie wymiany danych -moduł Laboratorium) Pakiet nr1 1)Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych ( w okresie 3 lat), dostawa w ciągu10 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni. 2)Ilości badań w okresie 3 lat podano w załączniku nr1-pakiet nr1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na czas trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części w/w wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. 4)Wykonawca zobowiązany jest zaoferować taką ilość odczynników, która pozwoli na wykonanie podanej przez Zamawiającego ilości oznaczeń. Pakiet nr2 Dzierżawa automatu biochemicznego 1)Wydajność aparatu nie niższa niż 400 oznaczeń fotometrycznych na godzinę (na h). 2)Wydajność przystawki ISE jako integralnej części aparatu-250 oznaczeń/h. 3)Możliwość pracy w trybie CITO (minimum 10 miejsc). 4)Możliwość pracy non-stop (całą dobę) w pomieszczeniu bez klimatyzacji (ewentualnie firma zapewni klimatyzację w pracowni biochemii o kubaturze ok.100m3). 5)Możliwość wykonywania analiz w: surowicy, osoczu, moczu, w płynie mózgowo-rdzeniowym, hemolizanie, płynach z jam ciała 6)Stabilność kalibracji dla wszystkich testów fotometrycznych-minimum jeden tydzień. 7)Maksymalnie 20ml materiału badanego na jedno oznaczenie, objętość martwa próbki w kubku pediatrycznym nie więcej niż 40ml. 8)System ciągłego dostawiania oraz odbierania próbek badanych w sposób umożliwiający płynne dostawianie i odbieranie próbek badanych bez konieczności przerywania jakiegokolwiek etapu pracy analizatora (Zamawiający nie dopuszcza aby próby badane -citowe trzeba było wkładać bezpośrednio do talerza, statywu z próbkami badanymi będącymi już na pokładzie aparatu). 9)Wszystkie próbki badane, odczynniki, kalibratory i kontrole są identyfikowane przez aparat kodem kreskowym. 10)Detektor poziomu odczynnika, detektor próby badanej, detekcja skrzepu. 11)Jednoczesna dostępność 40 testów. 12)Aparat fabrycznie nowy, niepowystawowy, niedemonstracyjny. Rok produkcji 2012 13)Oprogramowanie w języku polskim 14)System chłodzenia odczynników, kalibratorów oraz materiałów kontrolnych w stałej, niezależnej od otoczenia temperaturze 2-8 o C 15)Stacja uzdatniania wody 16)Możliwość oznaczania leków, narkotyków. 17)Modem serwisowy. Moduł kontroli jakości w oparciu o krzywe Levey-Jenningsa 18)Wyposażenie aparatu w UPS. 19)Dwuigłowy system pobierający (oddzielna igła do prób badanych, oddzielna do odczynników). 20)Aparat musi posiadać certyfikat CE 21)Statywy lub miejsca na probówki o wymiarze 16mm/100mm 22)Konserwacja, przegląd aparatu co pół roku przez serwis firmy 23)Szczegółowy wykaz zużytych części aparatu, wymienionych przez użytkownika z podaniem ilości na trzy lata i cen. 24)Odczynniki gotowe do użycia. 25)Ilość oferowanych opakowań musi uwzględniać trwałość odczynników po otwarciu, przy założeniu równomiernej realizacji zapotrzebowania przez cały okres umowy. 26)Oferta cenowa musi zawierać wykaz wszystkich niezbędnych, potrzebnych do pracy aparatu akcesoriów (odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, filtry, cupsy, płyny konserwujące, kody kreskowe itp.). Jeśli oferta cenowa nie będzie kompletna firma potrzebną rzecz będzie dostarczać gratis przez cały okres umowy. 27)Możliwość współpracy z systemem komputerowym ESKULAP bez ponoszenia kosztów przez użytkownika. 28)W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), zawierające dane techniczne, w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych, opinie o oferowanym aparacie i odczynnikach z polskich szpitalnych laboratoriów o podobnym profilu i ilości badań. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 98.30.00.00 - Różne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr1-dostawa odczynników do badań biochemicznych w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beckman Coulter Polska Sp. z o. o., ul. Postępu 21C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 603371,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 650742,18

  • Oferta z najniższą ceną: 650742,18 / Oferta z najwyższą ceną: 650742,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr2- dzierżawa automatu biochemicznego w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beckman Coulter Polska Sp. z o. o., ul. Postępu 21C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4428,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4428,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.