eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Numer ogłoszenia: 355202 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326660 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH ORAZ PROJEKTU PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych Cienkopis o grubości linii 0,4 mm , czarny, niebieski - 20szt, Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym niebieskim i czarnym, obudowa z tworzywa sztucznego, klips i wykończenie niklowane, szerokość linii pisania 05-07 mm - 15 szt, Wkład do długopisu opisanego w poz. 2 - 25 szt. Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieski, czarny, o grubości linii 0,3 mm - 40szt. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony ( 5 szt.) - 35 szt. Koszulka A4 groszek wykonana folii PP, pakowana po 100 szt. w opakowaniu, o gram. min. 48 mic - 100 op. Obwoluta przestrzenna A4 , wykonana z folii PCV z euro perforacją do wpinania do segregatora, pakowana po 10 szt. w opakowaniu - 25 op. Papier kserograficzny A4 80g w technologii ColorLok, pakowany w paczkach po 500 arkuszy o białości min. CIE 161 - 300 op. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 170 szt. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym - 20 szt. Teczka z gumką A4 - kolorowa , lakierowana - 100 szt. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym z płynnym tuszem ( różne kolory- bez różowego ) - 36 szt. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń. Część II Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych Kalkulator z dużym12-poz. wyświetlaczem, z podwójnym zasilaniem, z pamięcią, z klawiszem cofania, nie mniejszym niż 165x115x22 mm - 10 szt. Kalendarz na 2015 r. biurkowy pionowy stojący - 120 szt. Kalendarz na 2015 r. biurkowy poziomy, leżący - 110 szt. Kalendarz na 2015 r. leżący na podstawce kartonowej - 12 szt. Koperta C6 biała samoprzylepna pakowana po 1000 szt.- 7 op. Koperta C4 biała samoprzylepna pakowana po 250 szt. w opakowaniu - 4 op. Papier pakowy szary w arkuszach o wym. 120x80 cm - 20 szt. Skoroszyt wielooczkowy z folii PCV do zawieszania w segregatorze - różne kolory, pakowane po 20 szt. w opakowaniu - 30 op. Taśma do drukarek etykiet DYMO 12 mm x 7 m, 45013 - 5 szt. Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 mm - 5 szt. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, do pokoju 604-605 - VI piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dni od dnia otrzymanego zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach. UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I i II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń. Część III Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe dla pracowników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Długopis automatyczny z systemem przyciskowym, gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa - 15 szt. Pisak do płyt CD 4 szt. w opakowaniu, długość pisania jednego pisaka: 500 metrów. kolor czarny - 1 op. Ołówek HB z gumką - 15 szt. Gumka do ścierania grafitu z papieru - 6 szt. Temperówka metalowa w kształcie klina, profilowane rowki ułatwiające trzymanie - 6 szt. Papier ksero A4, 80g, biały, ryza 500 arkuszy - 10 ryz. Papier ksero A4, 80 g, pomarańczowy, ryza 500 arkuszy - 1 ryza. Papier samoprzylepny -Etykiety samoprzylepne A4, białe, do druku laserowego, atramentowego i ksero, 100 arkuszy w opakowaniu - 1 op. Blok szkolny A4w kratkę, 100 kartek, klejony górny grzbiet (z możliwością wyrywania kartek) - 6 szt. Bloczek samoprzylepny76x76 kolorowe, 400 kartek - 5 szt. Bloczek kostka Biały 85x85x35 mm klejony - 10 szt. Koszulki do segregatora A4 przeźroczyste 20 szt. w 1 op. - 10 op. Segregator oklejony na zewnątrz pollolefiną, wewnątrz pokryty szarym papierem, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie, otwór na palec na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia dwa otwory na przedniej okładce szerokość grzbietu 70 mm, format A4 - 10 szt. Zakreślacze fluorescencyjne, z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru, duża odporność na wysychanie - 6 szt. Koperta C6 samoklejąca biała 114x162mm bez okienka. 1000szt./op. - 1 op. Koperta C4 samoklejąca 229x324 biała bez okienka, 250szt./op. - 1 op. Taśma klejąca Biurowa przezroczysta 24mm rolka 20m - 6 szt. Taśma dwustronna50mm rolka 25m - warstwa przyklejana przezroczysta- 6 szt. Dziurkacz biurowyplastikowe ramię, metalowa podstawa, wykończenia z tworzyw sztucznych, zdolność dziurkowania do 20 kartek, posiada ogranicznik formatu- 2 szt. Zszywacz biurowyMetalowy, możliwość zszycia min. 25 kartek jednocześnie, na zszywki 24/6, 26/6, głębokość wsuwania 48 mm - 6 szt. Rozszywacz Z blokadą, do zszywek we wszystkich rozmiarach - 6 szt. Zszywki 24/6 Wykonane z stali; opakowanie ok. 1000szt; rozmiar 24/6. - 20 op. Spinacze małe Metalowe 28mm po 100szt w 1 op.- 15 op. Spinacze duże Metalowe 50mm po 100szt w 1 op. - 5 op. Klipy do papieru 51mm, czarne, 12szt/op - 5 op. Teczka z gumką Wykonana z białej tektury, wyposażona w gumkę wzdłuż dłuższego boku, format A4, 300g, wymiary 230x320 mm -20 szt. Przybornik na biurko Wykonany z wysokiej jakości tworzywa, 5 przegródek o różnej wielkości, gumowe ograniczniki na spodzie -3szt. Szuflady na biurko wykonane z polistyrenu, miejsce na etykietkę, wymiary wewnętrzne: 243x57x335 mm, wymiary zewnętrzne: 255x65x348 mm - 6 szt. Kalendarz książkowy 2014 Tygodniowy A4, w twardej oprawie,- 2 szt. Pinezki Do tablicy korkowej, plastikowe łebki, kolorowe, 100 szt. w opakowaniu.- 2 op. Nożyczki do wszechstronnego zastosowania 21 cm; podgumowane uchwyty na palce. - 1 szt. Płyty DVD 4,7 GB do nagrywania, 50szt w opakowaniu. - 1 op. Skoroszyty zawieszkowe Opakowanie 10 szt., wykonany z PCV, twardy, wymiary: 232x314 - 5 op. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, plastikowe klawisze, ilość pól wyświetlacza: 12, podwójne zasilanie, klawisz podwójnego zera, wymiary: 128,5x130x34 mm - 2 szt. Teczka do podpisów format A4, 16 przekładek, wykonana z kartonu pokrytego skóropodobnym tworzywem, grzbiet wykonany harmonijkowo, przekładki kartonowe białe z dziurkami, - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy - filia w Częstochowie Aleja Niepodległości 20/22, do pokoju 246 - II piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00, w terminie 7 dno od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego w 2 egzemplarzach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I: Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Część II: Projekt Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 b, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4455,01

  • Oferta z najniższą ceną: 4455,01 / Oferta z najwyższą ceną: 6258,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al. Korfantego 179 b, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1771,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1771,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2216,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.