eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiPRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Piotrków Kujawski: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM
Numer ogłoszenia: 355184 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina , ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, faks 054 2655112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowy ujęcia oraz stacji uzdatniania wody w Piotrkowie Kujawskim wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej i pozwoleń na budowę. Stacja uzdatniania zasila w wodę teren miasta i gminy Piotrków Kujawski oraz zakłady przemysłowe. Jakość wody uzdatnionej po wykonaniu zamówienia musi spełniać stale wymagania podane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 roku. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417). Przebudowa stacji przewidywana jest przy zachowaniu ciągłości w dostawie wody uzdatnionej do spożycia. Podstawowym celem inwestycji jest uzyskanie jakości wody uzdatnionej zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417). Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Przedmiotem są roboty budowlane w zakres których wchodzi wykonanie m.in. : I. Część budowlana: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty murowe i konstrukcyjne 3. Pokrycie dachu 4. Stolarka okienna i drzwiowa 5. Tynki i okładziny ścian 6. Posadzki 7. Malowanie 8. Elewacja 9. Wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy 10. Wymiana ogrodzenia terenu 11. Zbiornik wody czystej 12. Odstojnik popłuczyn 13. Zbiornik reakcji 14. Fundamenty pod filtry 15. Fundamenty pod pompy II. Część technologiczna: 1. Modernizacja studni ujściowych: 2. Filtry automatyczne 3. Urządzenia technologiczne - dostawa i montaż 4. Orurowanie i armatura w budynku SUW 5. Orurowanie i armatura zestawu pomp II 6. Orurowanie i armatura zestawu pomp 7. Sieci międzyobiektowe 8. Oczyszczenie i umocnienie rowu odpływowego+ wymiana kanału 9. Budowa nowo projektowanej studni głębinowej nr 4 III. Część instalacyjna: 1. Instalacje sanitarne - wod-kan 2. Instalacja c.o. i kotłownia. IV. Część elektryczna : 1. Sieć kabli zewnętrznych 2. Instalacje technologiczne zewnętrzne 3. Rozdzielnia technologiczna RT, sterownik PLC 4. Instalacje technologiczne wewnętrzne 5. Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych 6. Agregat prądotwórczy, zasilanie obiektu 7. Instalacja odgromowa i wyrównawcza V. Część drogowa: 1. Drogi i place wewnętrzne 2. Chodniki Ogólny zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podziałem na etapy i branże, określony został w dziale III niniejszej SIWZ, natomiast szczegółowy zakres robót , określony został w niżej wymienionej dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: 1. Projekt budowlany pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 2. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część architektoniczno-budowlana - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 3. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część konstrukcyjna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 4. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część technologiczna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 5. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część instalacyjna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 6. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część elektryczna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 7. Projekt wykonawczy pn. Przebudowa i rozbudowa ujęcia i SUW w Piotrkowie Kujawskim - część drogowa - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 8. Projekt prac geologicznych ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych otworem nr 4 - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2, w marcu 2008 r. 9. Przedmiar robót - część budowlana - budynek SUW, ogrodzenie terenu- opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 10. Przedmiar robót - część budowlana - zbiornik wyrównawczy V= 500 m3, zbiornik popłuczyn - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 11. Przedmiar robót - część technologiczna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 12. Przedmiar robót - część technologiczna - oczyszczenie i umocnienie rowu odpływowego - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 13. Przedmiar robót - część instalacyjna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 14. Przedmiar robót - część elektryczna - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 15. Przedmiar robót - część drogowa - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. 16.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - SUW Piotrków Kujawski - opracowany przez Funam Sp. z o.o. , 52-407 Wrocław, ul Mokronowska 2. Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.piotrkowkujawski.pl .oraz jest także do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach 7.30 - 15.30, po uprzednim uzgodnieniu terminu wglądu. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z etapami budowlanymi w ramach obowiązujących przepisów prawa polskiego, w tym UDT. b) obsługę geodezyjną, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, c) realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach, d) przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia e) zagospodarowanie terenu, f) opracowanie operatu powykonawczego, g) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, h) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, i) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, j) w przypadku zapotrzebowanie zasilania placu budowy w energię elektryczną bądź zasilanie w wodę załatwienie formalności związanych z podłączeniem przyłącza oraz ich wykonanie a także uregulowanie należności za zużytą energię i wodę. k) załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów, l) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. m) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, atestów, certyfikatów na materiały użyte podczas wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędnych przy odbiorze n) uzyskanie oceny higienicznej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wszystkie materiały służące do dystrybucji i uzdatniania wody (użyte do modernizacji) przed ich wbudowaniem zgodnie z § 18Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi- Dz. U. z 2007 r. Nr 61 poz. 417 z późn. zm.) o) zgodnie z projektem prac geologicznych ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych otworem nr 4 Wykonawca sprawował będzie nadzór hydrogeologiczny , opracuje szczegółowy projekt zabudowy filtra i próbnego pompowania otworu, opracuje dodatek do dokumentacji hydrogeologicznej a także złoży w imieniu Zamawiającego wniosek do Urzędu Marszałkowskiego celem jego przyjęcia p) komisyjny rozruch technologiczny końcowy z instrukcją eksploatacji. r) przekazanie Zamawiającemu 4 kpl dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 10% zamówienia podstawowego. Jeżeli wystąpi konieczność udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamawiający udzieli ich wykonawcy na warunkach określonych w ofercie zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000 zł.( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do dnia 18 listopada 2010 roku do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Piotrkowie Kujawskim BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM Środki winny wpłynąć na rachunek Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - wykonawcy są zobowiązani wykazać się posiadaniem doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia tj. Wykonawcy są zobowiązani wykazać się wykonaniem zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem (w terminie umownym deklarowanym w umowie lub aneksie do umowy na roboty wraz z uzyskaniem właściwej jakości wody uzdatnionej) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji minimum dwóch instalacji uzdatniania wody o wydajności dwustopniowego ciśnieniowego układu filtracji nie mniejszej niż170 m3/h. Przynajmniej jedno ze zrealizowanych zadań powinno być o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto ( słownie: cztery miliony złotych brutto) a w zakresie odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i zawierać budowę żelbetowego zbiornika wody surowej z otwartym układem napowietrzania, montaż agregatu prądotwórczego, montaż układu pompowego i systemu sterowania oraz budowę lub przebudowę budynku technologicznego .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - Wykonawcy są zobowiązani wykazać się dysponowaniem następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 1.Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik kontraktu) - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami jako Właściciel ,Przedstawiciel Wykonawcy, Kierownik Zespołu, Kierownik Budowy oraz zrealizowaną co najmniej jedną inwestycję o wartości robót min. 4 000 000 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych brutto). 2.Kierownik budowy - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 10 lat doświadczenie przy budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji, co najmniej 1 (słownie: jednej) stacji uzdatniania wody, posiadający uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub uprawnienia w żądanej specjalności, które nie zawierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania. 3.Kierownik robót sanitarnych - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub stanowisku inspektora nadzoru lub stanowisku równoważnym, w okresie ostatnich 10 lat doświadczenie jako kierownik robót podczas rozbudowie, przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody, posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania; 4.Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych oraz automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, lub stanowisku inspektora nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania, oraz zaświadczenie kwalifikacyjne D; 5.Kierownik robót drogowych - posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 5 lat doświadczenie przy budowie dróg posiadający uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub uprawnienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od momentu ich wydania 6.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie, co najmniej 30 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych - złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony złotych).( Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tego warunku, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu BZP). - złoży wraz z ofertą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty - załączniki wskazane w SIWZ - druku oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.