To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-06
Oświęcim: Dostawę sprzętu komputerowego, biurowego i audiowizualnego dla realizacji Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10
Numer ogłoszenia: 35504 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355616 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego, biurowego i audiowizualnego dla realizacji Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i audiowizualnego dla realizacji Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 4. Szczegółowy opis urządzeń technicznych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 15. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. 17. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. 18. Zaoferowany przedmiot umowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do SIWZ w kolumnie 2 lub posiadać lepsze parametry. W ofercie wymaga się aby Wykonawca opisał zaproponowane urządzenie żądanymi przez Zamawiającego w załączniku 2 do SIWZ parametrami. 19. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 20. Zamawiający wymaga okresów gwarancji określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 21. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z tytułu gwarancji w miejscu zainstalowania dostaw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.24.72.40 - 30.24.72.40 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AF SEKO sp. z o.o., ul. Bogusławskiego nr 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157283,79
Oferta z najniższą ceną: 157283,79 / Oferta z najwyższą ceną: 179179,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Zakup, dostawa i konfiguracja macierzy dyskowej do serwera PACS
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2026r.
- CAŁOROCZNE LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2026 - 2 PAKIETY
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski dla przebudowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów wraz z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych
- Modernizacja mostu (kładki) zlokalizowanego w ciągu ul. Parkowej
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Dostawa i montaż urządzeń AV do sali 220 w paw. A-4 AGH - KC-DE-zp.272-725/25
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





