eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRozbudowa szko³y w Stoku Lackim

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-06

Siedlce: Rozbudowa szko³y w Stoku Lackim
Numer og³oszenia: 35499 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. As³anowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminasiedlce.pl i http://e-bip.pl/Start/26

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa szko³y w Stoku Lackim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej wraz z rozbudow± i nadbudowa budynku szkolnego dla potrzeb Zespo³u O¶wiatowego w Stoku Lackim wraz niezbêdna infrastruktur± oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego nad jego realizacj± planowanego do realizacji na dzia³kach o nr ew. 186; 165/17; 163/2; 164/8 z obrêbu Stok Lacki. Planuje siê nadbudowê i rozbudowê Zespo³u O¶wiatowego w Stoku Lackim polegaj±c± na: - nadbudowa budynku szkolnego - rozbudowa budynku szkolnego parterowego - przebudowê sieci zewnêtrznych w zakresie niezbêdnym do rozbudowy - dostosowanie obiektu Zespo³u O¶wiatowego do spe³nienia wymagañ w zakresie bezpieczeñstwa przeciwpo¿arowego Projekt nale¿y wykonaæ w oparciu o wstêpn± koncepcjê architektoniczn± przedstawion± w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym opracowanym przez Zak³ad Us³ugowy Miros³aw Burta z siedzib± przy ulicy Grabianowskiej 23, 08-110 Siedlce. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do udzia³u w konsultacjach spo³ecznych na etapie projektowania. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowi±zany jest do pe³nienia czynno¶ci nadzoru autorskiego, w zakresie wynikaj±cym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pe³niony bêdzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporz±dzonej przez Wykonawcê zamówienia. Zamówienie obejmuje: 1.Opracowanie dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa powinna uwzglêdniaæ nastêpuj±ce bran¿e: Architektura, Konstrukcja, Instalacja wodno-kanalizacyjna, Instalacja przeciwpo¿arowa, Instalacja ciep³ej wody, Instalacja centralnego ogrzewania (czynnik grzewczy dostarczony z istniej±cej kot³owni), Instalacja elektryczna, Instalacja o¶wietlenia wewnêtrzna i zewnêtrzna, Instalacja o¶wietlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, Instalacja teletechniczna (telefoniczna, komputerowa, telewizja dozorowa), Instalacja odgromowa, Instalacji kanalizacyjnej deszczowej (przebudowa zewnêtrznych przykanalików kanalizacji deszczowej w zakresie niezbêdnym do rozbudowy), Instalacja wentylacji grawitacyjnej, Instalacja wentylacji mechanicznej w zakresie wentylacji pracowni fizyko-chemicznej, Opracowanie ekspertyzy geotechnicznej wraz z wykonaniem badañ geologicznych gruntu, Opracowanie ekspertyzy istniej±cych fundamentów oraz stropu nad I piêtrem z uwagi na przewidzian± rozbudowê i nadbudowê, Uzgodnienia z dostawcami mediów PWiK, PGE Dystrybucja itp. Opracowanie innych opracowañ wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowê, Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiaj±cego decyzji pozwolenia na budowê, 2.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Rozbudowa, nadbudowa Zespo³u O¶wiatowego w Stoku Lackim - roboty ogólnobudowlane, instalacyjne wod.-kan., cwu i c.o., ppo¿., elektryczne, teletechniczne, Przebudowa istniej±cego obiektu Zespo³u O¶wiatowego w Stoku Lackim wynikaj±ca z rozbudowy - roboty ogólnobudowlane, instalacyjne wod.-kan., cwu i co, elektryczne, teletechniczne, Dostosowanie ca³ego obiektu (istniej±cego i dobudowanego) do spe³nienia wymagañ w zakresie bezpieczeñstwa po¿arowego, Monta¿ urz±dzeñ i przyborów w³a¶ciwych dla danego rodzaju instalacji, Monta¿ urz±dzeñ i wyposa¿enia audiowizualnego zgodnie z koncepcj± zawart± w PFU, Pomin±æ wyposa¿enie sal lekcyjnych tzn. (biurka, ³awki, krzes³a, rega³y, itp.) na II piêtrze Pomin±æ wyposa¿enie pomieszczeñ na parterze po rozbudowie m.in. pokój intendentki, magazyn, ¶wietlica, biblioteka szkolna, biblioteka publiczna, pokój nauczycielski, sekretariat, pokój Dyrektora itd. w biurka, krzes³a, rega³y, itd. Wykonanie wszystkich robót naprawczych i wykoñczeniowych niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. robót elewacyjnych, Wykonanie zagospodarowania terenu, Oznakowanie obiektów, urz±dzeñ, stref i innych elementów wymagaj±cych oznakowania, Opracowanie instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego, Wyposa¿enie obiektu szko³y w niezbêdne urz±dzenia ppo¿. (np. ga¶nice) oraz elementy oznakowania dróg ewakuacyjnych i inne elementy wynikaj±ce z w w instrukcji, Wykonanie wszelkich badañ, ekspertyz, sprawdzeñ i prób, m.in. natê¿enia ¶wiat³a w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ci¶nienia i wydajno¶ci instalacji hydrantowej, szczelno¶ci instalacji wod.-kan. i c.o., pomiary elektryczne i instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawno¶æ systemów ppo¿., p³ukania sieci, rozruchów instalacji i urz±dzeñ - w tym instalacji co na zimno i na gor±co po rozpoczêciu sezonu grzewczego oraz wszystkich innych badañ i prób niezbêdnych do u¿ytkowania obiektu Zespo³u O¶wiatowego, Obs³ugê geologiczn± i geodezyjn± inwestycji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, Opracowanie dokumentacji powykonawczej, Opracowanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej, Uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie, Podstawowe wymagania: 1) Dokumentacja projektowa w zakresie formalno - prawnym powinna spe³niaæ: a) wymagania nastêpuj±cych aktów prawnych: Ustawa Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. poz.1409 z 2013 roku) Rozporz±dzenie w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst ujednolicony Dz. U. poz. 762 z 2013 roku) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 roku (tekst ujednolicony Dz. U. poz.926 z 2013 roku) Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r o ochronie przeciwpo¿arowej ( Dz. U z 2002r Nr 147 poz. 1229) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 maja 2004 r. w sprawie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu (Dz. U. Nr 130, poz. 1386) Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z 2 wrze¶nia 2004 r ( Dz. U z 2004 nr 102 poz. 2072) w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych Dz. U. z 2003, Nr 47 poz. 401 Oraz pozosta³e niewymienione a obowi±zuj±ce akty prawne b) powinna zostaæ uzgodniona przez rzeczoznawców d s bezpieczeñstwa p.po¿., ds. sanitarno epidemiologicznych, d s BHP i ergonomii pracy, c) w sprawie dostawy mediów musi zostaæ uzgodniona przez gestorów poszczególnych sieci. 2)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna byæ wykonana w ilo¶ciach egzemplarzy: a)projekt budowlany wielobran¿owy w 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) b)opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) c)opracowanie Specyfikacji Technicznej wykonania i Odbioru Robót w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) d)projekty wykonawcze bran¿owe zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) e)specyfikacje materia³owe w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (1 egz. w formacie pdf. i 1 egz. w formacie np. doc. ) f)przedmiary i kosztorysy inwestorskie w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (1 egz. w formacie pdf. i 1 egz. w formacie ath.) g) dokumentacja powykonawcza w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) h)inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 2 egz. w wersji papierowej i)¶wiadectwo charakterystyki energetycznej w 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie pdf.) 3)Zapewnienie nadzoru autorskiego a)Zespó³ projektantów Wykonawcy, zobowi±zany jest do pe³nienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy do dnia uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie, b)Konieczno¶æ pobytu na budowie i w innych miejscach zwi±zanych z prawid³owym pe³nieniem nadzoru autorskiego, stwierdza inspektor nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiaj±cym, zawiadamiaj±c o tym Projektanta Wykonawcy, c)Projektant Wykonawcy zobowi±zany jest uczestniczyæ w radach budowy odpowiednio co do omawianego zakresu, 4)Roboty budowlane nale¿y wykonaæ z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych uwag: a)Wykonanie robót zwi±zanych z podbudow± fundamentów wykonaæ w okresie od 27.06.2016 r. do 15.08.2016 r. Przy podbiciu fundamentów uwzglêdniæ roboty remontowe niezbêdne w celu przywrócenia stanu pierwotnego pomieszczeñ na poziomie parteru. b)Z uwagi, ¿e prace bêd± prowadzone w trakcie u¿ytkowania obiektu roboty zwi±zane z rozbudow± cz. niskiej parteru m.in. zaplecza kuchennego wykonaæ w okresie przerwy wakacyjnej. Zamawiaj±cy nie zak³ada w trakcie trwania roku szkolnego zamkniêcia sto³ówki szkolnej. Pomieszczenia zespo³u ¿ywieniowego wyposa¿yæ zgodnie z projektem wykonawczym uzgodnionym przez rzeczoznawcê do spraw sanitarnych c)Na ka¿dorazowe wy³±czenie zasilania w energiê nale¿y uzyskaæ zgodê Dyrektora placówki d)Wykonawca zorganizuje a po zakoñczeniu prac zlikwiduje plac budowy na w³asny koszt i doprowadzi teren do nale¿ytego stanu (pe³nego uporz±dkowania) wraz z uporz±dkowaniem terenów przyleg³ych i dróg dojazdowych, e)Wykonawca robót budowlanych jest zobowi±zany, aby wszystkie pozosta³e po procesie budowy materia³y zosta³y przetworzone, unieszkodliwienie i lub magazynowane w sposób przyjazny ¶rodowisku (o ile jest to mo¿liwe ponownie zosta³y u¿yte), co oznacza, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany postêpowaæ zgodnie z ustaw± o odpadach (Dz.U.10.185.1243). f)W przypadku robót zanikaj±cych oraz robót ulegaj±cych zakryciu kierownik budowy wpisuje termin ich wykonania w dziennik budowy powiadamiaj±c Zamawiaj±cego z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym ich sprawdzenie. 5)Zamawiaj±cy dopuszcza aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskaæ informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcie umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6)Wykonawca zrealizuje niezbêdne czynno¶ci i poniesie wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania tj. wynikaj±ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak równie¿ zwi±zane z organizacj±, utrzymaniem i pó¼niejsz± likwidacj± placu budowy oraz inne koszty towarzysz±ce np.: robót przygotowawczych, porz±dkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty zwi±zane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikaj±ce z warunków uzgodnieñ i koszty uzyskania niezbêdnych decyzji. 7)Wykonawca zobowi±zany jest do dzia³ania w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie stosownego jego pe³nomocnictwa, we wszystkich czynno¶ciach technicznych i formalnych zwi±zanych z realizacj± zamówienia i uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie rozbudowanego obiektu, w tym czynno¶ciach okre¶lonych w Art. 56 i 57 ustawy Prawo budowlane. 8)Wykonawca zobowi±zany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie rad budowy z udzia³em Zamawiaj±cego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zale¿no¶ci od potrzeb. Na spotkanie przekazywane bêd± informacje o stanie zaawansowane robót i rozstrzygane bie¿±ce zagadnienia zwi±zane z budow±. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiaj±cym. 9)Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody spowodowane przez w³asnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP. 10)Wykonawca przyjmuje odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone przez jego pracowników, osoby dzia³aj±ce na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia cia³a lub mienia wyrz±dzone dzia³aniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny. 11)Wykonawca odpowiada za koordynacjê prac objêtych umow± i utrzymanie porz±dku na terenie budowy. 12)Wykonawca zapewni sta³± i pe³na obs³ugê geodezyjn± i geologiczn± dla realizacji zadania. 13)Wykonawca zobowi±zany jest do ¶cis³ej wspó³pracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 14)Je¿eli w niniejszym dokumencie lub Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym pojawi± siê ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to okre¶laj± one minimalny standard jako¶ci materia³ów lub urz±dzeñ przyjêtych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku mo¿e zaoferowaæ przedmioty równowa¿ne. Wskazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedstawiæ Zamawiaj±cemu w trakcie realizacji dane techniczne wykazuj±ce ich parametry i odpowiednie obliczenia. 15)Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest stosowaæ wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrêbnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzaj±ce wprowadzenie do obrotu nale¿y przedstawiæ do wgl±du w trakcie realizacji, a komplet przekazaæ przed odbiorem koñcowym. 16)Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzenia szczegó³owego harmonogramu rzeczowo - finansowego i dostarczenia go w dniu podpisania umowy. Uwaga Nazwy materia³ów, urz±dzeñ b±d¼ producentów, które mog± pojawiæ siê w dokumentacji projektowej nie nale¿y traktowaæ jako narzuconych b±d¼ sugerowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innego równowa¿nego do podanego w dokumentacji materia³u lub urz±dzenia..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 73.000,00 z³ (s³ownie: siedemdziesi±t trzy tysi±ce z³otych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 29.04.2016 r. o godz. 9;30. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urz±d Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na rozbudowê szko³y w Stoku Lackim Zamawiaj±cy przechowuje wadium na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dze Wykonawca sk³ada w oryginale wraz z ofert± w oddzielnej kopercie. Nie nale¿y orygina³u dokumentu wadialnego trwale ³±czyæ z ofert±. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie) budynku kubaturowego, o warto¶ci 500.000,00 z³otych brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodu, okre¶laj±cego czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cego czy zosta³a wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona. Przez dowody nale¿y rozumieæ: a) po¶wiadczenie, b) inny dokument, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci (za³±cznik nr 5) tj.: a)dysponowania min 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno -budowlanej z do¶wiadczeniem minimum 5 lat na stanowisku kierownika budowy b) dysponowania min 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom Pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegaj±ce na budowie (przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie) budynku kubaturowego, o warto¶ci 500.000,00 z³otych brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodu, okre¶laj±cego czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cego czy zosta³a wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona. Przez dowody nale¿y rozumieæ: a) po¶wiadczenie, b) inny dokument, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia.;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) Wype³niony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu - za³±cznik nr 1 do oferty. 2) Dokumenty do oceny wiarygodno¶ci wymienione w pkt 5 i 6. 3) Wype³nione za³±czniki nr 2, 3, 4, 5, 6, do oferty. 4) Wype³niony i podpisany projekt umowy - za³±cznik nr 7 do oferty. 5) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada Pe³nomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin gwarancji jako¶ci - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Strony dopuszczaj± wprowadzenie do tre¶ci niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowieñ w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mog± dotyczyæ: 1) terminów wykonania umowy w przypadku: a) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów lub z przyczyn technologicznych powoduj±cych konieczno¶æ ca³kowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez Zamawiaj±cego; b) wyst±pienia nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków: geologicznych, wodnych, archeologicznych lub terenowych oraz istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych elementów sieci uzbrojenia technicznego; c) przed³u¿aj±cych siê procedur, opó¼nieñ lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; d) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy zmiana przepisów prawa nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; 2) zakresu przedmiotu umowy w przypadku: a) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy; b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbêdne, czego nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ; c) wykonania nieprzewidzianych robót niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz na stronie http://e-bip.pl/Start/26
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Siedlce ulica As³anowicza 10 08-110 Siedlce pokój nr 12 I piêtro.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Gminy Siedlce ulica As³anowicza 10 08-110 Siedlce biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.