eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Dostarczenie usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- trwałość I i II projektu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Przemków: Dostarczenie usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- trwałość I i II projektu.
Numer ogłoszenia: 35498 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- trwałość I i II projektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: ETAP I:1) Dostawę i montaż sprzętu sieciowego służącego do uruchomienia usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu wraz z aktywacją łącza Internetowego dla 141 użytkowników końcowych (w tym: 130 gospodarstw domowych oraz 11 jednostek podległych UM w Przemkowie . 2) Realizację zadania w terminie: do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30.03.2016. ETAP II: 1. Stały dostęp do szerokopasmowego Internetu o przepustowości minimum: a) gospodarstwa domowe (130 szt. abonamentu) min. 4Mb/s /1 Mb/s b) jednostki podległe (11 szt. abonamentu) min. 10Mb/s /2 Mb/s przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dostępność w miesiącu na poziomie 99%. 2. Wsparcie techniczne dla uczestników projektu rozumiane jako: 1) przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących użytkowania komputerów i Internetu; 2) administrowanie systemami operacyjnymi, czuwanie nad legalnością stosowanego oprogramowania, instalacja oprogramowania na dostarczonych komputerach, rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez użytkowników. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń awarii pod wskazanym numerem telefonu lub adresem e-mail w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00. 4. Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu Raport usterek z opisanym zakresem wsparcia udzielonego poszczególnym użytkownikom projektu, za każdy kwartał przez cały okres trwania umowy. 5. Realizację zadania: nie dłużej niż do 31.12.2016. 3.2. Warunki dodatkowe przy realizacji zadania: 3.2.1 Wykonawca zapewnia podłączenie i aktywowanie usługi dostępu do Internetu w każdym gospodarstwie domowym oraz jednostce z terenu Gminy Przemków, wyszczególnionym w Załączniku nr 1 do umowy, w miejscu ustawienia komputera. 3.2.2 Brak limitów pobierania i wysyłania w przypadku jednostek organizacyjnych. 3.2.3 2. Usługa będzie dostarczana do komputerów stacjonarnych, w tym 100 szt. z systemem operacyjnym Linux Ubuntu 12.04 LTS w przypadku 100 gospodarstw domowych oraz z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional w przypadku 30 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych UM w Przemkowie. 3.2.4 Dostępność w miesiącu na poziomie 99%. 3.2.5 Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt do korzystania z usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu. 3.2.6 Podłączenie i uruchomienie usługi dostępu do internetu w jednostkach podległych wymagać będzie dostarczenia i zastosowania routerów, oraz konfigurowanie połączeń bezprzewodowych z komputerami. 3.2.7 Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania (siły wyższej). 3.2.8 Czas usunięcia usterki - do 48 godzin od zgłoszenia Wykonawcy, telefonicznie lub e-mailem, przy czym za usterkę uważa się nieprzewidziane zdarzenie, spowodowane przez niewłaściwą konfigurację urządzeń, uszkodzenie elementów elektronicznych lub spowodowane mechanicznie, umyślnie lub nieumyślnie; po usunięciu zgłoszonej usterki przez Wykonawcę, Zamawiający otrzyma potwierdzenie usunięcia usterki, z czasem wykonania naprawy (data, godzina), w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail podany przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 3.2.9 Niedostępność usługi postępu do Internetu z przyczyny Wykonawcy jest liczona od chwili odebrania ogłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Za niedostępność usługi uważa się fakt, że Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć usługę dostępu do Internetu z przyczyny leżącej po jego stronie (np. brak dostępu do łącza, usterki z winy Wykonawcy). 3.2.10 Wykonawca przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy projekt Regulaminu Świadczenia Usługi objętej niniejszą umową. 3.2.11 Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapisami w projekcie umowy. 3.2.12 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002, Nr 101, Poz. 926 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art. 31 tejże ustawy oraz przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późniejszymi zmianami)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przepustowość dostępu do sieci internet dla jednostek podległych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opis warunków, podlegających zmianie wraz z określeniem sytuacji, w jakich może to nastąpić: I w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu zawarcia umowy z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, II zmiany danych teleadresowych w przypadku ich zmian, III zmiany miejsc docelowych dostarczanej usługi. IV okoliczności, których zamawiający (strony umowy) nie były w stanie, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umprzemkow.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej , jest kontynuacją projektów pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Przemków-umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-02-026/08-00 z dnia 11.05.2009 r. oraz nr POIG.08.03.00-02-019/10 z dnia 26.01.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.