To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA NR 3 znak postępowania: ZP-13/11/2015
Numer ogłoszenia: 354942 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307850 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA NR 3 znak postępowania: ZP-13/11/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA NR 3 znak postępowania: ZP-13/11/2015 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO: 1.ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt., 2.PENDRIVE - 8 szt.,3. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt.,4.MONITOR NR 1 - 2 szt., 5.PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 1 - 1 szt.,6.KABEL USB DO DRUKARKI - 1 szt.,7.PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 2 - 10 szt.,8.PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 3 - 5 szt.,9.SKANER A4 - 1 szt.,10.NAGRYWARKA DVD ZEWNĘTRZNA - 1 szt.,11.DRUKARKA - 1 szt.,12.ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt.,13.GŁOŚNIKI KOMPUTEROWE NR 1 - 1 kpl,14.ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 9 szt.,15.MONITOR NR 2 - 3 szt.,16.KLAWIATURA - 5 szt.,17.MYSZKA - 10 szt. ZADANIE NR 2 DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH: 1.ZESTAW KOMPUTEROWY NR 5 - 1 szt.2.ZESTAW KOMPUTEROWY NR 6 - 1 szt. ZADANIE NR 3 DOSTAWA KOMPUTERÓW NIESTACJONARNYCH: 1.KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 1 - 1 szt., 2.KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 2 - 3 szt.,3.KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 3 - 1 szt., 4.URZĄDZENIE PRZENOŚNE 2w1 - 1 szt., ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO: 1.PRZEŁĄCZNIKI AGREGUJĄCE L3 - 4 szt., 2.WKŁADKI mini-GBIC (SFP) MULTIMODOWE - 4 szt., 3.PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 1m - 8 szt., 4.PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 2m - 6 szt., 5.PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC 2m - 3 szt., 6.PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC min. 6m - 3 szt., 7.PATCHCORDY JEDNOMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 8.PATCHCORDY JEDNOMODOWE LC-LC 1m - 6 szt., 9.PATCHCORDY MULTIMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 10.PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 - 1 szt., ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA NR 1: 1. OPROGRAMOWANIE NR 1 - 30 stanowisk, 2. OPROGRAMOWANIE NR 2 - 11 licencji, 3. OPROGRAMOWANIE NR 3 - 1 licencja, 4. OPROGRAMOWANIE NR 4 - 1 licencja, 5.OPROGRAMOWANIE NR 5 - 2 licencje, 6. OPROGRAMOWANIE NR 6 - 1 licencja, 7.OPROGRAMOWANIE NR 7 - 1 licencja, 8.OPROGRAMOWANIE NR 8 - 2 szt., 9.OPROGRAMOWANIE NR 9 - 1 licencja, 10.OPROGRAMOWANIE NR 10 - 1 szt., 11.OPROGRAMOWANIE NR 11 - 5 licencji, ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA NR 2: 1.OPROGRAMOWANIE NR 12 - 13 licencji, 2.OPROGRAMOWANIE NR 13 - 9 licencji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)-załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 6, 7, 8 do niniejszej SIWZ. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5 zadanie nr 6. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadani.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46988,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53923,20
Oferta z najniższą ceną: 53923,20 / Oferta z najwyższą ceną: 64159,26
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cortland Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11808,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15129,00
Oferta z najniższą ceną: 15129,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16997,37
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 DOSTAWA KOMPUTERÓW NIESTACJONARNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber,, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15665,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19852,20
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR Spółka Jawna, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13312,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14304,90
Oferta z najniższą ceną: 14304,90 / Oferta z najwyższą ceną: 65930,46
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cortland Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19335,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22876,77
Oferta z najniższą ceną: 22876,77 / Oferta z najwyższą ceną: 75210,49
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.