Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 354914 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Sucha Beskidzka: Na usługę obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
000304415, ul.
ul. Szpitalna
22,
34-200
Sucha Beskidzka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48338723111, faks
+480338723111, e-mail
zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozsuchabskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Puliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na usługę obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOZ.V.010/DZP/74/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwis systemów informatycznych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. w zakresie: 1). Dla części "białej" systemu a. Godziny pracy Serwisu 24godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max do 30 dni 2). Dla części "szarej" systemu a. Godziny pracy Serwisu poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-16.00 b. Czas reakcji do 2 godzin c. Czas obsługi zgłoszenia / konsultacji do 7 dni d. Czas usunięcia Błędu krytycznego max. do 48 godzin e. Czas usunięcia Awarii max. do 30 dni 2. Z zastrzeżeniem uregulowań zawartych w Ugodzie pozasądowej z dnia 19.06.2013 r. zmienionej Aneksem nr 2 z dnia 7 lipca 2015 r., w ramach niniejszej usługi CGM zagwarantuje: 1) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów aplikacji, awarii i błędów krytycznych 2) dostęp do witryny internetowej (Help Desk), w ramach której realizowane będą następujące funkcje: -wysyłanie zgłoszeń błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, 3) bazę wiedzy zawierający min: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, 4) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach, 5) możliwość pobrania wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego, 6) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora, 7) wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń, 8) wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje, w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: -Ministerstwo Zdrowia, -NFZ, -Centrum Zdrowia Publicznego, -PZH, -Urząd Statystyczny,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72260000-5
Dodatkowe kody CPV:
72267000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT323963.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 723807.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt.1a i 1b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 a, 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, zezwala na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, gdyż z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę .
Firma CompuGroup Medical Polska jest jedynym właściecielem kodu źródłowego oprogramowania, a tym samym posiada wyłączność do autorskich praw głównej części systemu informatycznego tj. HIS, RIS, PACS, STER, SAK PRO. Ponadto CompuGroup Medical Polska jako Lider Konsorcjum dostarczającego System Informatyczny do ZOZ Sucha Beskidzka jest autorem mechanizmów integrujących poszczególne części systemu, w tym również pozostałe systemy dziedzinowe, których CGM nie jest autorem. W związku z powyższymi argumentami jedynie Lider Konsorcjum Firma CompuGroup Medical Polska może objąć opieką serwisową całość dostarczonego Systemu. Usługa nadzoru obejmuje również udostępnianie poprawek i aktualizacji dla całego Systemu, co jednoznacznie wskazuje, iż istnieje tylko jeden możliwy wykonawca mogący świadczyć usługi serwisowe w niezbędnym zakresie, gwarantujący ciągłość pracy Systemu.
Zamawiający przeprowadzając postepowanie przetargowe na zakup systemu informatycznego w 2011r. zawarł w zapisach SIWZ zapisy dotyczące serwisu pogwarancyjnego. Zgodnie z w/w zapisami Wykonawca podał w swojej ofercie koszty serwisu pogwarancyjnego na warunkach serwisu gwarancyjnego dla całości systemu.
Firma CGM nie wyraziła zgody na zawarcie umowy na warunkach serwisu gwarancyjnego, w związku z powyższym w dniu 29.09.2016r. zostało na w/w usługę ogłoszone postępowanie przetargowe. Do terminu składania ofert tj. dnia 07.10.2016r. nie wpłynęła żadna oferta . Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający ze względu na konieczność utrzymania ciągłości usług podjął decyzję o zawarciu umowy z " wolnej ręki".
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej Modernizacji Oddziału Ortopedyczno-Urazowego II postępowanie
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku wraz z utwardzeniem placu przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa pieczywa
- Dostawa artykułów metalowych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.