eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ochrona obiektów, parkingu i terenu IMGW w Ośrodku Głównym w latach 2006-2008



Ogłoszenie z dnia 2005-07-18

POZYCJA 35490

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona obiektów, parkingu i terenu IMGW w Ośrodku Głównym w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Witold Drozdowicz, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax (022) 8345466, 5694325, e-mail: Grazyna.Glowacka-chlopas@imgw.pl, www.imgw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów, parkingu i terenu IMGW w Ośrodku Głównym w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1)Ochrona obiektów IMGW zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podleśnej 61 i mienia znajdującego się na terenie i w pomieszczeniach IMGW przed kradzieżą lub zniszczeniem. 2)Monitorowanie parkingu samochodowego umiejscowionego w obrębie siedziby IMGW. 3)Zapobieganie oraz interwencja w przypadkach powstania zakłóceń porządku na terenie Zamawiającego. 4)Monitorowanie terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.) 5)Konwojowanie wartości pieniężnych. 6)Zabezpieczenie technicznego wyposażenia ochrony w postaci kamer monitorujących, czujek ruchowych z sygnalizacją świetlną i ew. dźwiękową, czujki przeciwnapadowe, zegary kontrolne, łączność operacyjna. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia pow. 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 4000 PLN będzie wymagane jako zabezpieczenie dla składanej oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy: spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie OC kontraktowe i deliktowe na kwotę nie niższą niż 500000 zł; albo złożą oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty zawrą umowę ubezpieczenia na wymaganych przez Zamawiającego warunkach. Ubezpieczenie będzie wymagane przez cały okres realizacji zamówienia; posiadają polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od rabunku podczas transportu na kwotę nie niższą niż 500000 zł; Ubezpieczenie będzie wymagane przez cały okres realizacji zamówienia; prowadzą działalność na rynku w przedmiotowej branży od co najmniej 3 lat. w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 3 zamówienia podobnego rodzaju i o zbliżonym zakresie i wartości (min. 4 stanowiska na zmianie, rozległość terenu min. 4,5 ha, zabudowa - min. 1 budynek o pow. użytkowej min. 12 000 m2, wartość technicznego wyposażenia ochrony min. 22 000 zł, roczna wartość kontraktu min. 280 000 brutto); Powyższe usługi powinny być świadczone w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku. W przypadku, gdy liczba wniosków będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do negocjacji tych wykonawców, którzy okażą się największym doświadczeniem - za każde zrealizowane zamówienie ponad wymagane minimum będzie przyznawany jeden punkt. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie. w okresie ostatnich 2 lat osiągali wskaźnik płynności bieżącej nie niższy niż 1, wyliczony wg wzoru: wskaźnik bieżącej płynności = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1-6 i w § 1 ust. 3 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r., oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz wykaz wszystkich zamówień podobnego rodzaju i o zbliżonym zakresie i wartości, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w III.2.1.1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zamówień podobnego rodzaju i o zbliżonym zakresie i wartości, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, powinien zawierać następujące informacje: Przedmiot ochrony, nazwa, adres, numer telefonu zleceniodawcy Ilość stanowisk na zmianie (min. 4) Rozległość terenu chronionego (min. 4,5 ha) Gęstość zabudowy (min. 1 budynek o powierzchni użytkowej min.12 000 m2) Wartość technicznego wyposażenia ochrony (min. 22 tys. zł) Roczna wartość kontraktu (min. 280 000 zł brutto) Data rozpoczęcia i data zakończenia realizacji umowy Do wykazu należy załączyć referencje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dn. 22.08.1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U.nr 114,poz. 740). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ-25-10/U/TT/kz/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.08.2005, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Podleśna 61, Sala Seminaryjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.