Ogłoszenie z dnia 2005-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego dostęp do danych z systemu IPE dla użytkowników komercyjnych w ramach projektu Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany system katastralny - faza III" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja Fundusz Współpracy Jednostka Finansująco-Kontraktująca, do kontaktów: Diana Kamieniarz zastępca dyrektora Jednostki Finansująco-Kontraktującej Fundacja "Fundusz Współpracy", Ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 450 98 90, fax +48 22 450 99 05, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja Fundusz Współpracy, Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Ewa Stankiewicz, Dział III, Pion Przetargów, Ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 450 99 47, fax +48 22 450 99 05, e-mail: estankiewicz@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja Fundusz Współpracy Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Konrad Kuziora, Ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. +48 22 450 98 85, fax +48 22 450 99 05, e-mail: kkuziora@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego dostęp do danych z systemu IPE dla użytkowników komercyjnych w ramach projektu Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany system katastralny - faza III". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia - zwane dalej "Modułem Udostępniania" zapewni publiczny, komercyjny dostęp do danych gromadzonych w centralnej części systemu IPE/PTN. Dostęp ten będzie realizowany za pośrednictwem sieci Internet, z wykorzystaniem wszystkich ogólnie dostępnych przeglądarek Internetowych. Opisywany moduł udostępni informacje i dane w takiej formie i postaci, w jakiej umożliwia to istniejący system IPE. Przewiduje się jednak, że zamawiany moduł musi być dostosowany do jego rozwinięcia w taki sposób, aby docelowo, po wprowadzeniu usług podpisu elektronicznego, był zdolny udostępniać również dokumenty. Moduł Udostępniania - dzięki zawartych w nim metadanych - pozwoli klientowi na identyfikacje produktu, który jest mu potrzebny. Następnie moduł ten udostępni narzędzia do dokonania zdalnej płatności za wybrany produkt. W przypadku potwierdzenia dokonania płatności system uruchomi możliwość pozyskania żądanej informacji i danych poprzez ich import w celu zarejestrowania lub wydrukowania u klienta. Moduł Udostępniania wykorzysta mechanizmy "sklepu Internetowego". W tym celu współpracować będzie z systemami autoryzacji i obciążania kart płatniczych i innymi standardowymi systemami zdalnego rozliczania należności. Jednocześnie moduł ten obejmie mechanizmy realizowania autoryzowanego dostępu klientów certyfikowanych, którzy wykupią dostęp do określonych danych, w określonym zakresie, na określony czas. Dla realizacji powyższych funkcji Wykonawca dostarczy jednolite rozwiązanie obejmujące oprogramowanie służące obsłudze wyszukiwania i eksportowania danych i informacji, pobierania i rozliczania należności, identyfikowania i autoryzowania dostępu klientów certyfikowanych oraz oprogramowanie interfejsowe pomiędzy opracowanym modułem a IPE-C (centralna część systemu IPE) systemu IPE/PTN, a ponadto określi wymogi techniczne dot. sprzętu i środków łączności niezbędnych do uruchomienia modułu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84230. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość szacunkowa zamówienia wynosi 240 000,00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 18 300,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z pózn. zm.) zwane dalej Ustawa Pzp. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Ustawy Pzp. 3. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości minimum 500 000 PLN; 4. Wykonawca wykaże roczny obrót w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości minimum 1.000.000 PLN, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres; 5. Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem koniecznym do wykonania zamówienia tj. wykaże się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu 3 lat od terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, całkowicie zakończonymi zamówieniami, w ramach których zrealizował następujące systemy informatyczne: a) system informatyczny dotyczący katastru nieruchomości, w szczególności wykorzystujący standard SWDE do komunikacji typu program-program; b) wdrożenie kompleksowej infrastruktury teleinformatycznej obejmującej zastosowanie platform operacyjnych UNIX i WINDOWS oraz sieci LAN i WAN; c) system informatyczny wykorzystujący technologie J2EE oraz relacyjne bazy danych dla co najmniej 500 użytkowników (opracowanie i wdrożenie); d) system teleinformatyczny wykorzystujący obsługę płatności w Internecie (opracowanie i wdrożenie); e) system informatyczny typu Portal Internetowy lub Intranetowy; f) system informatyczny wykorzystujący technologie GIS. Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie wyżej wymienione prace były wykonywane w ramach jednego kontraktu. Przynajmniej jedno z wykazywanych zamówień musi być o wartości min 500 000 PLN netto. 6. posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 7. posiadają zaplecze organizacyjno-techniczne, w rozumieniu art. 336 Kodeksu cywilnego, umożliwiające świadczenie serwisu poakceptacyjnego, w szczególności posiada rozwiązania typu Call Centre oraz HelpDesk; 8. dysponują poniżej wymienionymi specjalistami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) jednym ekspertem kluczowym - Kierownik Projektu ze strony Wykonawcy, odpowiedzialny za sprawowanie kontroli nad postępem prac podczas każdej fazy realizacji kontraktu, identyfikacje problemów, opóźnień oraz zagrożeń realizacji projektu, przedstawianie wszelkich problemów i sporów powstałych podczas realizacji kontraktu Kierownikowi Projektu ze strony Beneficjenta, za opracowanie szczegółowych propozycji rozwiązań dotyczących realizacji kontraktu, w celu ich przedstawienia Kierownikowi Projektu ze strony Beneficjenta oraz za sporządzanie i przedstawianie Beneficjentowi raportów, posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie: - wyższe wykształcenie informatyczne lub w dziedzinie zarządzania; - kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami zgodne z metodyką PMI lub PRINCE II; - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami informatycznymi; - biegła znajomość jęz. polskiego; - kierowanie co najmniej jednym skutecznie wdrożonym projektem informatycznym dotyczącym wdrażania systemów informatycznych o rozproszonej architekturze i łącznym budżecie nie mniejszym niż 500.000 PLN netto; - kierowanie co najmniej jednym skutecznie wdrożonym projektem związanym z katastrem nieruchomości lub informacją przestrzenną. b) trzema ekspertami kluczowymi ds. realizacji projektów bazodanowych oraz dostępu do baz danych za pośrednictwem Internetu, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenia: - wyższe wykształcenie techniczne w dziedzinie informatyki; - biegła znajomość jęz. polskiego; - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie tworzenia aplikacji i systemów baz danych i uczestnictwo w co najmniej jednym zakończonym na dzień składania wniosku projekcie, dotyczącym projektowania i wdrażania systemów informatycznych, które są wykorzystywane do celów: - katastralnych lub informacji przestrzennej; lub płatności w Internecie w ramach Portali Internetowych lub Intranetowych. c) jednym ekspertem kluczowym ds. prawnych, odpowiedzialnym m.in. za analizę sytuacji organizacyjno-prawnej w zakresie objętym Zamówieniem oraz zapewnienie realizacji Zamówienia zgodnie z przepisami prawa, posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie - wyższe wykształcenie prawnicze; - biegła znajomość jęz. polskiego; - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie prawa o nieruchomościach lub prawa o geodezji i kartografii, W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu: - zakończenia realizacji zamówienia potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia, - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, - na który podano informacje z banku. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek warunki opisane w punktach 3-8 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0-1 "spełnia", "nie spełnia", na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do wniosku. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ilość wykonawców, która zostanie dopuszczona do składania ofert jest ograniczona do ośmiu. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większą niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według następującej zasady: a) za każde zrealizowane zamówienie określone w pkt. 5 za min. 0,5 mln PLN netto powyżej jednego wymaganego - 1pkt - max 10 pkt; b) za każde kolejne pełne 0,5 mln PLN określone w pkt. 3 powyżej wymagania - 1 pkt.- max 10 pkt; c) za każde kolejne pełne 0,5 mln PLN określone w pkt. 4 powyżej wymagania - 1 pkt. - max 10 pkt. W przepadku gdy Wykonawcy uzyskają tą samą liczbę punktów, o kolejności wyboru decyduje sumaryczna wartość zamówień spełniających powyższe warunki. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa Sekcji III.2.1.1) pkt. 2, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów o których mowa w pkt 6 oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Pełnomocnictwo do złożenia Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt 3, 2. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt. 4. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, Wykonawca sporządza wykaz tylko tych usług, które mają znaczenie w przedmiotowym postępowaniu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt 5. 2. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt 6. 3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt 7. 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2.1) pkt. 8. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Konieczność zastosowania procedury przyspieszonej wynika z ograniczonego terminu kontraktowania umów finansowanych z funduszu PHARE. Dodatkowo w trakcie przygotowania specyfikacji zamówienia nastąpiła zmiana procedur postępowania w postaci zmiany procedur PHARE na inne, wynikające z ustawy Prawo zamówieniach publicznych. Zmusiło to Beneficjenta do przetworzenia przygotowanych dokumentów. Ze względu na konieczność zachowania odpowiedniej jakości danych nie jest możliwe skrócenie okresu wykonania zamówienia. Procedura wyłonienia wykonawcy zamówienia publicznego musi być zakończona w terminie do 30 listopada 2005 r. Niedotrzymanie terminów spowoduje utratę środków przeznaczonych na realizacje projektu. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 114024 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 8. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: jakość oferowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych - 70% cena oferowana - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL2003/004-379/01.11.02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena -. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 11.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare PL2003/004-379.01.11 "Zintegrowany System Katastralny - faza III". 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami Sekcji III.2.1.1), z wyłączeniem pełnomocnictw, Sekcji III.2.1.2) i Sekcji III.2.1.3) muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wnioski pod rygorem nieważności, muszą być sporządzone na piśmie w języku polskim. Wszystkie oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, z tym zastrzeżeniem, że dokumenty urzędowe winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na Formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Formularze te dostępne są na stronie internetowej www.cofund.org.pl w części Przetargi JFK oraz w siedzibie Zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





