Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Biała Podlaska: Dostawa materiałów opatrunkowych (m. in. gazy medycznej, kompresów gazowych, waty, plastrów, bandaży, opatrunków, opasek, serwet, gąbek, siatek) w podziale na 43 części. Sprawa znak: ZP.3520/46/15
Numer ogłoszenia: 354774 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych (m. in. gazy medycznej, kompresów gazowych, waty, plastrów, bandaży, opatrunków, opasek, serwet, gąbek, siatek) w podziale na 43 części. Sprawa znak: ZP.3520/46/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych (m. in. gazy medycznej, kompresów gazowych, waty, plastrów, bandaży, opatrunków, opasek, serwet, gąbek, siatek) w podziale na 43 części.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.13-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt Część 2 - 1 000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc Część 3 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 4 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 5 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 6 - 500,00 zł słownie zł: pięćset Część 7 - 600,00 zł słownie zł: sześćset Część 8 - 70,00 zł słownie zł: siedemdziesiąt Część 9 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 10 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 11 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 12 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 13 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 15 -1 500,00 zł słownie zł: jeden tysiąc pięćset Część 16 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt Część 17 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 18 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 19 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 20 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 21 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 22 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt Część 23 - 1 000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc Część 24 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 25 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 26 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 27 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 28 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt Część 29 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 30 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 31 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 32 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 33 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 34 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt Część 35 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 36 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 37 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 38 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 39 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 40 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 41 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 42 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 43 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 siwz; 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz; 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz; 4) Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza wysłanie folderu/katalogu/ulotki w formie elektronicznej na adres e-mail: zam.publ@szpitalbp.pl lub diana.radominska@szpitalbp.pl lub na płycie CD (zalecane przez zamawiającego); 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji dostaw - 2
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 20zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 20zł+koszt przes. Prośbę można przesłać na faks 83/4147297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy. 3. Termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zamówienia. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza bawełniana niejałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana niejałowa, kl. IIa - 19000 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy gazowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe niejałowe, kl. IIa - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny (19000 opakowań po 100 szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompresy włókninowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe niejałowe, kl. IIa - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny (15000 opakowań po 100 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki podtrzymujące opatrunek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki podtrzymujące opatrunek (na udo, na głowę, na klatkę piersiową) - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski gipsowe szybkowiążące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe szybkowiążące - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwety operacyjne z gazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne z gazy z tasiemką i elementem kontrastowym rtg, kl. IIa - 2 pozycje formularza cenowego (30000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Lignina rolka - 700 szt., 2) Lignina w arkuszach - 5 200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa - 2 pozycje formularza cenowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gaza bawełniana jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana jałowa, kl. IIa - 2 pozycje formularza cenowego (19000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompresy włókninowe jałowe wysokochłonne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe jałowe wysokochłonne, kl. IIa - 2 pozycje formularza cenowego (1800 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, kl. IIa (a 20 szt.) - 4 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe, kl. IIa (a 3 szt.) - 10 000 op..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, kl. IIa (a 3 szt.) - 10 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, kl. IIa (a 3 szt.) - 22 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Chusta trójkątna, bawełniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta trójkątna, bawełniana - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe kl. IIa - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny (183000 opakowań po 5 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Folia operacyjna samoprzylepna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna samoprzylepna - 3 pozycje formularza cenowego (2700 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Hypoalergiczne przylepce włókninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hypoalergiczne przylepce włókninowe - 3 pozycje formularz cenowego (3400 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Plastry hypoalergiczne włókninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry hypoalergiczne włókninowe - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Uniwersalne przylepce tkaninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne przylepce tkaninowe - 2 pozycje formularza cenowego (12500 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Opaski dziane podtrzymujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane podtrzymujące - 3 pozycje formularza cenowego (54000 szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Opaski elastyczne z zapinką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne z zapinką - 2 pozycje formularza cenowego (9000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Podkład ginekologiczny niejałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład ginekologiczny niejałowy (a 10 szt.) - 3 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe (setony, tupfery), kl. IIa (dotyczy pozycji 1-4, 6 i 7) - 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Paski do zamykania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do zamykania ran wzmocnione - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Opatrunki sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki sterylne do zabezpieczeń wkłuć i mocowania cewników centralnych - 3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opatrunki z włókniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki z włókniny z wkładem chłonnym - 4 pozycje formularza cenowego (70000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Antyseptyczne opatrunki parafinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyczne opatrunki parafinowe z gazy z chlorheksydyną - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny (10500 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Opatrunki jałowe do zabezpieczeń wkłuć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki jałowe włókn. samoprzylepne, hipoalergiczne do zabezpieczeń wkłuć - 120000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Opatrunki hemostatyczne celulozowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hemostatyczne celulozowe - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Hemostatyczne wchłanialne gąbki żelatynowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyczne wchłanialne gąbki żelatynowe - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny (880 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Hemostatyczne gąbki żelatynowe, analne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyczne gąbki żelatynowe, analne - 234 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Podkłady podgipsowe syntetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady podgipsowe syntetyczne - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny (7450 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Opatrunki jałowe z włókien alginianów wapnia w formie tamponady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki jałowe z włókien alginianów wapnia w formie tamponady - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny (71 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Opatrunek jałowy do ran wymagających aktywnego oczyszczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy do ran wymagających aktywnego oczyszczania - 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Opatrunki sterylne typu Pushban lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki sterylne typu Pushban lub równoważne do tamowania krwawień z wkłuć po hemodializie - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Gąbki okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki okulistyczne celulozowe - strzałki - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Opatrunki hydrożelowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe jałowe - 3 pozycje formularza cenowego (480 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Transparentny, jałowy opatrunek z folii poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transparentny, jałowy opatrunek z folii poliuretanowej do zabezpieczeń wkłuć centralnych oraz stałych wkłuć obwodowych - 1400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Transparentny, jałowy opatrunek z folii poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transparentny, jałowy opatrunek z folii poliuretanowej do zabezpieczeń wkłuć centralnych oraz stałych wkłuć obwodowych - 3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Opatrunek do cewników centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do cewników centralnych z podwójnym klejem, wycięciem - 4 opakowania po 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Jałowy opatrunek z błony poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek z błony poliuretanowej, przeźroczysty, nieprzepuszczalny, utrzymujący wilgoć w procesie gojenia - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Jałowe i niejałowe opatrunki z błony poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe i niejałowe opatrunki z błony poliuretanowej - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Niejałowe opatrunki z błony poliuretanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niejałowe opatrunki z błony poliuretanowej, przeźroczyste, elastyczne, zapewniajace wilgotne środowisko w procesie gojenia, łatwe w aplikacji (rolka) - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji dostaw - 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.