eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiDostawa papieru do drukowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Pruszcz Gdański: Dostawa papieru do drukowania
Numer ogłoszenia: 35468 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Zamawiającego papieru A4 i A3 przeznaczonego do kopiarek, drukarek laserowych, igłowych, atramentowych i faksów z możliwością składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28, Zadanie nr 2 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, Zadanie nr 3 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19, Zadanie nr 4 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul.Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy, Zadanie nr 5 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk. Zadanie nr 6 obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów. Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw szczegółowo opisanego przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 2.2. 1 lit) a), b) części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Ofertę stanowi: 2.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Cenę (za cały przedmiot zamówienia w zależności od wyboru zadania: zadanie nr 1 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 1 tabeli A plus SUMA zadania nr 1 tabeli B, w zadaniu nr 2 w formularzu ofertowym podajemy wartość z wiersza SUMA zadnia nr 2, w zadaniu nr 3 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 3, w zadaniu nr 4 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 4, w zadaniu nr 5 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 5, w zadaniu nr 6 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 6). 2.1.2 Wypełniony i podpisany druk Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Do oferty załączone muszą być: 2.2.1 Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany druk -Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.2 Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. b) Wykaz części przedmiotu zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Uwaga: W przypadku przystąpienia do postępowania Wykonawców określonych w części I pkt. 6.10, dokumenty wymienione w pkt 2.2.1 lit b) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt 2.2.1 lit. a) składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie. 2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.1.lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28, pokój 01.07 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul.Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanego w załączniku nr 1 do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.