eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA CHROMATOGRAFU GAZOWEGO DWUKANAŁOWEGO Z DETEKTORAMI FID i TCD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Szczecin: DOSTAWA CHROMATOGRAFU GAZOWEGO DWUKANAŁOWEGO Z DETEKTORAMI FID i TCD
Numer ogłoszenia: 354688 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CHROMATOGRAFU GAZOWEGO DWUKANAŁOWEGO Z DETEKTORAMI FID i TCD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO DWUKANAŁOWEGO Z DETEKTORAMI FID i TCD z wyposażeniem, zgodne z opisem wymagań podanych w załączniku nr 1 specyfikacji. 2. W przypadku oprogramowania stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania obejmuje przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z niego w zakresie umożliwiającym poprawne korzystanie z urządzenia, akwizycji danych pomiarowych, wykonywania analiz ilościowych i jakościowych oraz przygotowania raportów. Dostawa obejmuje licencję jednostanowiskową oraz instalację oprogramowania i przetestowanie. 3. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych urządzeń. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 specyfikacji. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. Zaoferowane urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności urządzenia, dostarczenie zamawiającemu oraz jego instalację związaną z pierwszym próbnym uruchomieniem. Miejscem dostarczenia urządzenia i jego montażu jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Instytucie Inżynierii Chemicznej i Procesów Ochrony Środowiska ZUT, 71-065 Szczecin, Al. Piastów 42. Wymagane jest, aby dostawca zapewnił we własnym zakresie wniesienie urządzenia do pomieszczenia. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzenia ( instrukcja obsługi ) wraz z dokumentacją ruchowo-techniczną (DTR), b) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIII ust. 7 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowego wykonania zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne i jakościowe oraz ilości asortymentu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 7. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzenia innego niż fabrycznie nowe. Szczegóły w siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada łącznie: 1) Wykaz już wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) dostaw z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania każdej z dostaw, tak, aby było to wystarczające dla spełnienia wymogu polegającego na wykonaniu trzech dostaw, spełniających następujące warunki: a) Każda z trzech dostaw stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na dostawie chromatografu gazowego lub urządzenia do prowadzenia ilościowej i jakościowej analizy instrumentalnej b) Każda z trzech dostaw wykonana została (zakończona) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); c) Każda z trzech dostaw została wykonana należycie i prawidłowo ukończona; d) Jedna z trzech dostaw, o których mowa w niniejszym punkcie lit. a - c) była o wartości nie mniejszej niż równowartość 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) Wykaz zaleca się złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 4 specyfikacji. 2) Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy, z którego będzie wynikać, że dostawa została zrealizowana należycie). 3. Jeżeli kwota wartości wymaganych dostaw na wskazanych dokumentach będzie wyrażona w walucie obcej, dla dokonania oceny spełnienia wymogów wartościowych wskazanych w pkt 1 lit d), Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru dostawy przez jej odbiorcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia,nie spełnia warunek. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa w dziale IV niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) wykaz, o którym mowa w dziale IV ust. 2.2 pkt 1 specyfikacji będzie wyszczególniał dostawy w zakresie wymaganym dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale IV ust. 2.2 pkt 1 specyfikacji, b) dokument lub dokumenty, o których mowa w dziale IV ust. 2.2 pkt 2 specyfikacji potwierdzać będą należyte wykonanie, ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, dostaw koniecznych dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale IV ust. 2.2 pkt 2 specyfikacji, c) dokumenty, o których mowa w pkt. a), b) zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 2a i ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, d) dokumenty, o których mowa w dziale IV specyfikacji wykonawca przedłoży w formie oraz w sposób dopuszczony postanowieniami działu IV oraz działu VII specyfikacji, e) wymagane dla danego wykonawcy dokumenty, o których mowa w dziale IV specyfikacji nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 PZP, f) w postępowaniu nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - d) niniejszego ustępu okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie art. 24 PZP. Jeżeli którakolwiek z powyższych przesłanek niniejszego działu specyfikacji nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, odpowiednio

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji jakości chromatografu - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne przypadki zamian postanowień umowy określa dział XIV specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl, zamówienia publiczne, przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pok. 406..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pok. 406 - 404.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.