Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Słupsk: Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników Projektu pn. Bliżej Pracy - Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych
Numer ogłoszenia: 354588 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul.Słoneczna 15D, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428126, faks 059 8428126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www: www.mopr.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników Projektu pn. Bliżej Pracy - Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących kursów i szkoleń: b) Pracownik fizycznej ochrony osób i mienia e) Kurs na prawo jazdy kat. C, C+E, D oraz kwalifikacje wstępne g) Kurs fryzjerstwa damsko - męskiego Szczegółowy opis poszczególnych kursów i szkoleń znajduje się w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4). Liczba uczestników kursów i szkoleń uzależniona jest od ilości osób, która zostanie skierowana na zajęcia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty przedstawione zostały w załącznikach do SIWZ (od 2 do 4).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku: a) wystąpienia zdarzeń losowych wymagających zmiany osób prowadzących szkolenia. Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe i wykształcenie będzie minimum takie samo jak osoby wskazanej w wykazie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, b) wystąpienia uzasadnionej potrzeby zmiany miejsca szkolenia, przy czym nowe miejsce musi posiadać standard i warunki przeprowadzania szkoleń co najmniej równy temu, który występował w poprzednim miejscu, c) zmiana miejsca lub terminu szkolenia w sytuacjach losowych, nie zależnych od Wykonawcy. 2. Wniosek Wykonawcy o zmianę umowy wymaga uzasadnienia podstawy prawnej i kontraktowej do wprowadzenia zmiany. 3. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mopr.slupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie; ul. Słoneczna 15 D; 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 14:10, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik fizycznej ochrony osób i mienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane będzie dla 7 osób. Łączny wymiar godzin szkolenia wynosi 280 godzin. Program szkolenia powinien przygotować uczestników do egzaminu na licencję pierwszego stopnia i być zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 07.08.1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursu pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu prowadzenia egzaminu. Wykonawca nie jest zobowiązany do organizowania badań wymaganych przed przystąpieniem do egzaminu na licencję pierwszego stopnia. Ponadto uczestnicy, którzy ukończą kurs mają otrzymać zaświadczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Wykonawca zobowiązany jest do wydania zestawienia i kopii w/w zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu szkolenia o których mowa w pkt III.4 podpunkt 8) SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy na prawo jazdy kat. C, C+E, D oraz kwalifikacje wstępne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane będzie dla: a) prawo jazdy kat. C: 5 osób posiadających prawo jazdy kat. B; b) prawo jazdy kat. C+E: 4 osoby, które są uwzględnione w podpunkcie a); c) prawo jazdy kat. D: 1 osoba; d) kwalifikacja wstępna przyspieszona D: 1 osoba uwzględniona w podpunkcie c) e) kwalifikacja wstępna przyspieszona C: 5 osób, z czego 4 osoby uwzględnionych są w podpunktach a), b), zaś jedna osoba posiada już prawo jazdy kat. C, Łączny wymiar godzin szkolenia wynosi nie mniej niż ilość godzin określona w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005, nr 217, poz. 1834) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010 r., nr 53, poz. 314). Szkolenie organizowane będzie w grupach liczących do 15 osób, możliwy jest udział w zajęciach osób zrekrutowanych przez Wykonawcę. Program szkoleń powinien uwzględniać teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów oraz być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005, nr 217, poz. 1834) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010 r., nr 53, poz. 314). W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania i zorganizowania niezbędnych badań psychotechnicznych wymaganych dla kierowców pojazdów oraz jednego podejścia do egzaminu państwowego wymaganego do uzyskania uprawnień określonych w punkcie 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs fryzjerstwa damsko - męskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane będzie dla 4 osób. Łączny wymiar godzin szkolenia wynosi 350 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym 150 godzin teorii i 200 godzin zajęć praktycznych w pracowniach lub salonach fryzjerskich. Szkolenie może być organizowane w grupie liczącej do 15 osób (możliwy jest udział w szkoleniu innych osób, zrekrutowanych przez Wykonawcę). Celem szkolenia jest przyuczenie jego uczestników do sprawnego wykonywania prac w zawodzie fryzjera i przygotowanie do egzaminu sprawdzającego. Szkolenie ma się zakończyć egzaminem sprawdzającym przed czeladniczą komisją kwalifikacyjną powołaną przez izbę rzemieślniczą z wybranej przez uczestnika dziedziny fryzjerstwa. Kurs powinien kończyć się egzaminem i uzyskaniem przez uczestników/uczestniczki zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program, kwalifikacje kadry i doświadczenie zawodowe, warunki lokalowe - 40
- 3. Doświadczenie wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.