Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Osiek: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 354563 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku , ul. Główna 123, 32-608 Osiek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8458112, faks 0-33 8458112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Osieku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PAKIET NR 3 PRODUKTY MLECZASRKIE PAKIET NR 4 MROŻONKI I PRODUKTY PRZETWARZANE PAKIET NR 5 PRODUKTY SPOŻYWCZE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działaności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłyewm terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_osiek/Wprowadzenie.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Osieku ul. Główna 123 32-608 Osiek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Osieku ul. Główna 123 32-608 Osiek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MROŻONKI I PRODUKTY PRZETWARZANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRODUKTY SPOŻYWCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podane w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI OSIEK
- "Utworzenie i wyposażenie placówki Senior+"
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Osiek
- Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 4076/5 w km 0+820 - 1+230 w miejscowości Osiek
- "Modernizacja istniejącego placu zabaw poprzez wymianę urządzeń i nawierzchni przy Szkole Podstawowej nr 2 w Osieku"
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Osiek do placówek oświatowych w terminie od 01.09.2025r., do 26.06.2026r."
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie na rok szkolny 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.