eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa mrożonek, znak sprawy 2/Ż/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Bydgoszcz: Dostawa mrożonek, znak sprawy 2/Ż/2016
Numer ogłoszenia: 35454 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mrożonek, znak sprawy 2/Ż/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części ilości artykułów z braku zapotrzebowania na asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek: 1. Cebula mrożona (CPV 15331170-9) w ilości około 1.000 kg Cebula pokrojona w kostkę, pakowana w worki maksymalnie do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 2. Kalafior mrożony (CPV 15331170-9) w ilości około 800 kg Kalafior podzielony na różyczki, pakowany w worki maksymalnie do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 3. Marchew mrożona (CPV 15331170-9) w ilości około 2.100 kg Marchew krojona w kostkę, pakowana w worki do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 4. Mieszanka warzywna mrożona (CPV 15331100-8) w ilości około 450 kg Mieszanka siedmioskładnikowa: marchew, seler, kalafior, fasolka szparagowa, brukselka, brokuły, cebula, pakowana w worki do 10 kg Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 5. Truskawki mrożone (CPV 15331170-9) w ilości około 250 kg Truskawki w całości, pakowane w worki do 10 kg Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 6. Fasolka szparagowa mrożona (CPV 15331170-9) w ilości około 200 kg Fasolka cięta w mniejsze kawałki (zielona lub żółta albo mieszana), pakowana w worki do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 7. Brokuły mrożone (CPV 15331170-9) w ilości około 200 kg Brokuł podzielony na różyczki, pakowany w worki do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. II. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz) oraz dokumentów jakie mają dołączyć wykonawcy, o których mowa w siwz rozdział VI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin realizacji dostawy - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164). 2.Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 1 ust. 5; 2) na wniosek Wykonawcy cena jednostkowa artykułu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że cena powyższa może ulec zmianie po okresie wymienionym w ust. 2, o kwotę nie wyższą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP za ostatni kwartał. 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy - Sekretariat, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.