eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeleniewoDożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Jeleniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Jeleniewo: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Jeleniewo
Numer ogłoszenia: 354501 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie, tel. 087 5683022, faks 087 5683022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.i-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Jeleniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostawę do właściwych szkół i wydanie dzieciom objętym pomocą gorącego posiłku w okresie od 3 stycznia 2011r. do 29 kwietnia 2011r. w dniach nauki szkolnej w niżej wymienionych szkołach: 1. Gimnazjum w Jeleniewie - w ilości około 90 posiłków dziennie, 2. Szkole Podstawowej w Jeleniewie - w ilości około 150 posiłków dziennie, 3. Szkole Podstawowej w Jeleniewie Oddziale Przedszkolnym w Gulbieniszkach - w ilości około 16 posiłków dziennie, 4. Szkole Podstawowej w Prudziszkach i Punkcie Przedszkolnym w Prudziszkach - w ilości około 32 posiłków dziennie. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania, dostawy do właściwych szkół i wydawania posiłków. Na posiłek składają się w poszczególnych szkołach: Gimnazjum w Jeleniewie: - zupa o gramaturze 0,25 l i drugie danie o gramaturze 250 gram + surówka + kompot w naczyniach jednorazowych. Szkoła Podstawowa w Jeleniewie: - zupa o gramaturze 0,25 l i drugie danie wraz z surówką o gramaturze 250 gram + kompot w naczyniach jednorazowych. Szkoła Podstawowa w Jeleniewie Oddział Przedszkolny w Gulbieniszkach: - zupa o gramaturze 0,25 l i drugie danie wraz z surówką o gramaturze 250 gram w naczyniach jednorazowych zamykanych. Szkoła Podstawowa w Prudziszkach i Punkt Przedszkolny w Prudziszkach: - zupa o gramaturze 0,25 l i drugie danie wraz z surówką o gramaturze 250 gram w naczyniach jednorazowych zamykanych. 5. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym przynajmniej 3 razy w tygodniu. Do dań mięsnych nie zalicza się bigosu. Jeden dzień w tygodniu drugie danie ma stanowić ryba. 6.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu jadłospisów na dany miesiąc do każdego 28-go dnia miesiąca poprzedzającego wydawanie posiłków oraz do przedstawiania z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospisu na następny tydzień do wiadomości szkoły oraz uczniów i rodziców (szkolna tablica ogłoszeń). 7. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. 8.Po zakończeniu wydawania posiłków wszelkie pozostałe odpady i nieczystości winne być sprzątnięte, a w pomieszczeniu winien być pozostawiony porządek. 9. Podstawą do wydania posiłku jest lista imienna uczniów sporządzona przez Zamawiającego na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika GOPS w Jeleniewie przyznającej posiłek w szkole..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających udzielenie takiego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmniejszenia zamówienia podstawowego w zależności od faktycznego zmniejszenia potrzeb nie więcej niż o 15%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie przewiduje się szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie przewiduje się szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie przewiduje się szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie przewiduje się szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Podpisany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 (podpisanie projektu umowy przez wykonawcę jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych). 2. Informację, że dostawca zajmujący się produkcją żywności jest pod stałym nadzorem Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1. Podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do oferty przetargowej. 3.Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie, które należy również załączyć do oferty 4. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 5.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 6.Pełnomocnik podpisuje Formularz oferty i pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ. 7.Oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale 6 ust. 6.3.1.- 6.6.1. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejszą SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu lub wystąpieniach których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej umowy. 2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nią zgodę. 3. Zmiana umowy, kiedy byłaby zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniewo.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:55, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.