eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 130/12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Łódź: 130/12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 354408 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 130/12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny /szczegółow opis zawiera załącznik 1a do SIWZ/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiajacy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udzialu w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom). W przypadku nie złożenia oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004.
prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w
zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego
spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania
ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty
zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być
dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w
którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem
zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
2) wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić
dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu
objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na
poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym.
Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek
Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z
umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem
zamiennym,
3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena
netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać
strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa
zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie
strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena
brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać
strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa
zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie
strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
3) zmiana polegająca na zakupie towaru w ilości wyższej niż wskazana w
umowie bez podwyższenia całkowitej wartości zobowiązania Zamawiającego
wynikającego z umowy. W przypadku wcześniejszego wykorzystania towaru
w ilości wskazanej w umowie,
5) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak
produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym
dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu
objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w
formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
6) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w
Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie
przedłużeniu o kolejne 30 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do trudnych intubacji 15CH 70 - 100 szt - jałowa - oznakowanie CE - odpowiednio oznakowana - oznakowanie czytelne - o różnej długości - pakowana pojedynczo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna zbrojona dotchawicza rozmiar od 7 mm do 9 mm - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Obwód oddechowy jednorurowy dwuświatłowy do aparatu do znieczuleń z dodatkową rurą rozciągliwą do 300 cm i 2l workiem - 750 szt. poz. 2 - Maska krtaniowa rozmiar od 3 do 5 - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKA KRTANIOWA rozmiar od 3 do 5 - 125 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKA KRTANIOWA .rozmiar od 3 do 5 - 125 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ciągłego monitorowania ciśnienia - 250 zt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ciągłego monitorowania cisnienia - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - IGŁA DO STYMULATORA 22G 50MM -STIMUPLEX A - 250 szt. poz. 2 - IGŁA DO STYMULATORA 22G 100MM -STIMUPLEX A - 100 szt. poz. 3 - ZESTAW STANDARD DO INFUZJI DOŻYLNEJ KOMPATYBILNY Z POMPAMI B.BRAUN INFUSOMAT-SPACE LINE - 10 000 szt. poz. 4 - ZESTAW DO PREPARATÓW KRWI DO INFUZJI DOŻYLNEJ KOMPATYBILNY Z POMPAMI B.BRAUN INFUSOMAT-SPACE LINE - 250 szt. poz. 5 - Rampa z pięcioma kranikami z kolorowymi znacznikami na pokrętłach. Odporność ciśnieniowa minimum 4,5 bar. Kraniki umiejscowione z jednej strony rampy ułożone szeregowo. Zakończenie luer lock z ruchomą nakretką osiowo i promieniście dla łatwego połączenia bez zawartości ftalanów i PCV - 1000 szt. poz. 6 - Zestaw do żywienia dojelitowego - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna zbrojona rozmiar od 7mm do 9 mm - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNICA DO RUREK INTUBACYJNYCH. sztywna ( Intubation Stylet ) - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNICA DO RUREK INTUBACYJNYCH typu Bougie z końcówką typu Coudé CH15 - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GAZOWA LINIA MONITORUJĄCA - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna od ROZM 7 do rozm 9. specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji. Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15 mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. Grubość mankietu ok. 50 mikronów. Pakowane folia-papier. Opakowanie odpowiadające kształtem kształtowi rurki - 160 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Urządzenie do drenażu przestrzeni podłgośniowej, Urządzenie próżniowe ssące prowadzi ciągłe lub przerywane odsysanie wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej po podłączeniu do drenu rurki intubacyjnej/tracheostomijnej. - 8 szt. poz. 2 - Zbiornik na wydzielinę system kompatybilny z urządzeniem próżniowym ssacym (opak. 10 szt.) - 20 szt. poz. 3 - Filtr antybakteryjny z adapterem kompatybilny z urządzeniem próżniowym ssacym (opak. 10 szt.) - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Rurka tracheostomijna z medycznego PCV z otworem fenestracyjnym i wyraźnie miękkim, obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem (obrót szyldu umożliwia dopasowanie do warunków anatomicznych pacjenta) - 60 szt. poz. 2 - Rurka tracheostomijna z medycznego PCV z otworem fenestracyjnym i wyraźnie miękkim, obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem (obrót szyldu umożliwia dopasowanie do warunków anatomicznych pacjenta), - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Rurka tracheostomijna z otworem Shiley Ch 10 bez mankietu uszczelniajacego - 15 szt. poz. 2 - Rurka tracheostomijna z otworem Shiley Ch 8 bez mankietu uszczelniajacego - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula wewnętrzna do rurki tracheostomijnej, ze zintegorwanym złączem 15 mm do szybkiej i bezpiecznej wymiany po jednokrotnym użyciu. Pakowane pojedynczo, sterlylne - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - ZESTAW DO TRACHEOSTOMII PRZEZSKÓRNEJ 9MM - 75 szt. poz. 2 - ZESTAW DO TRACHEOSTOMII PRZEZSKÓRNEJ 8MM - 75 szt. poz. 3 - Igła dotętniczna ARTERIAL CANIULA - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw łączników - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Sonda silikonowa żołądkowo-dwunastnicza do dekomprsji i odsysania a linią widzocą w RTG i czterema znacznikami głębokości , z dołączonym łącznikiem płaskim do podłączenia ssania, zakończona ślepo, z dziesięcioma otworami 9 bocznymi i 1 wentylacyjnym , dł 122cm, rozm. 14, 16, 18 Ch - 750 szt. poz. 2 - CEWNIK FOLEY POWLEKANY SREBREM , 16 i 18 Fr - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda jelitowa do żywienia typu self-advancing - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.