eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Organizacja i obsługa szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Kraśnik na temat Komunikacja wewnętrzna i praca w zespole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Kraśnik: Organizacja i obsługa szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Kraśnik na temat Komunikacja wewnętrzna i praca w zespole
Numer ogłoszenia: 354384 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179685 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Kraśnik na temat Komunikacja wewnętrzna i praca w zespole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Kraśnik na temat Komunikacja wewnętrzna i praca w zespole - projekt Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet V. Dobre rządzenie. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Kraśnik 2. Szkolenie realizowane będzie w czterech grupach i obejmować będzie 60 uczestników (pracownicy Urzędu Miasta Kraśnik) - 4 grupy x 15 osób szkolenia, każda Grupa będzie miała dwa dni szkoleniowe, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zmniejszenia liczby uczestników planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 2 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika szkolenia, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, rozwiązanie stosunku pracy, itp.), 3. Szkolenie obejmować będzie łącznie 64 godzin lekcyjnych - 4 grupy x 16 h (godzina lekcyjna zajęć liczy 45 minut i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie) 4. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wymaganym zakresie 5. Zajęcia szkoleniowe przeprowadzone będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 7.30 do 15.30, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zegarowych 6. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia (warsztaty), który obejmować będzie zagadnienia z zakresu: -Czynniki ułatwiające i utrudniające pracę w zespole -Interesy i stanowiska jako elementy istotne w sprawnej komunikacji w zespole. -Autodiagnoza uczestników i praktyczne wykorzystanie koncepcji do usprawnienia pracy zespołowej -Informacja zwrotna -Style rozwiązywania konfliktów -Skuteczne zasady pracy zespołowej - co ułatwia i utrudnia efektywną pracę w zespole. -Usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami dzięki procesom grupowym, przekazanej wiedzy i ćwiczeniom doskonalącym komunikację interpersonalną. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia: - zakwaterowanie wraz z noclegiem podczas trwania szkolenia w hotelu co najmniej dwugwiazdkowym w pokojach jedno lub dwuosobowych z łazienką, obejmujące dwie doby hotelowe, z zastrzeżeniem, że zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia, w miejscowości powszechnie uważanej za wypoczynkową - wyżywienie obejmujące: a) obiad i 2 przerwy kawowe w pierwszym dniu szkoleniowym, b) obiad i 2 przerwy kawowe w drugim dniu szkoleniowym, podawane w innej sali niż sala wykładowa, na które składać się będą: dania ciepłe (mięsne, rybne, warzywne), wyroby cukiernicze, owoce, serwis kawowy w trakcie przerw kawowych obejmujący świeżoparzoną, gorącą kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie) w każdym dniu szkolenia, Obiad składa się przynajmniej z: zupy (po min. 350 ml), dania głównego: ziemniaki zamiennie z ryżem (każde po min. 200g) + sztuka mięsa (min. 150 g - bez sosu, z sosem min. 170 g) lub kotlet schabowy (min. 150 g) lub drób (min. 150 g) lub ryba (min. 150 g) + warzywa gotowane lub zestaw surówek z warzyw (min. 200 g), deser (ciasto, i owoc), napoje. Podane gramatury dot. produktów po obróbce cieplnej. Wszystkie składniki obiadów podawanych w poszczególnych dniach szkolenia powinny być różne. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. konieczne materiały szkoleniowe w formie papierowej - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: skrypty lub inne niezbędne pomoce naukowe, akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Materiały szkoleniowe muszą spełniać Wytyczne Dotyczące Oznaczania Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wytyczne zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39 jako załącznik do SIWZ),. dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w pobliżu pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (wc, umywalka z dostępem do ciepłej wody) w każdym dniu szkolenia, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia przez cały okres jego trwania, niezbędny sprzęt, maszyny, narzędzia i urządzenia na czas trwania szkolenia, w tym projektor multimedialny, ekran oraz tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek, dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 8. Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w miejscu zakwaterowania w pomieszczeniu z odpowiednim oświetleniem oraz dostępem do światła dziennego (z możliwością zaciemnienia okien), ogrzewaniem i klimatyzacją, dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych, zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, którego powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny. 10. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia 11. Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników szkolenia 12. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności szkolenia i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji. Zamawiający będzie mógł także uczestniczyć w ocenie końcowej uczestników kursu, która będzie prowadzona w formie egzaminu. 14. Termin wykonania zamówienia - rozpoczęcie: po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowoczesne usługi - nowoczesny urzędnik współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, Priorytet V. Dobre rządzenie. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.