eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrek › Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Bobrek: Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
Numer ogłoszenia: 354296 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330964 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 33 8464404, faks 33 8461349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze w zakresie prania wodnego, prasowania, odbioru do pralni i dostaw wypranej bielizny i ubrań w ilości do 79 000 kg. Zakres zamówienia: 1. pranie wodne (w tym zakresie będą to w szczególności: pościele, zasłony, firanki, ręczniki, obrusy, odzież robocza personelu, bielizna i odzież typu domowego mieszkańców, koce, kołdry, poduszki z anilany) - asortyment w dalszej części SIWZ zwany będzie bielizną; 2. przekazanie bielizny do prania oraz odbiór bielizny wypranej odbywać się będzie w Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. 3. Zamawiający wymaga, aby odbiór bielizny do prania był dokonywany 3 razy w tygodniu (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt) w godz.: 8:00 - 10:00. Wykonawca usługi zobowiązany jest do wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu własny środek transportu. 4. zapewnienie przez wykonawcę własnego transportu przystosowanego do przewozu czystej i brudnej bielizny, 5. zwrot czystej bielizny ma nastąpić do dwóch dni po jej wydaniu do prania, 6. wykonawca będzie dostarczał opakowania foliowe, w które zamawiający będzie pakował bieliznę brudną i opisywał wg jej pochodzenia, 7. zwracana bielizna czysta będzie posegregowana, zapakowana i opisana przez wykonawcę analogicznie jak wyżej. 8. W przypadku uszkodzenia bielizny przy realizacji usługi Wykonawca w cenie realizacji zamówienia zobowiązany jest do dokonania drobnych napraw tj. przyszycia guzików. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji chemiczno - termiczna w procesie prania lub samej dezynfekcji kocy, kołder i poduszek 10. Wykonawca zapewnia czystość pranej bielizny, dbałość o jej stan, ponosi pełną odpowiedzialność za jakość środków chemicznych, bezpieczny transport i opakowanie bielizny odbieranej i dostarczanej do wyznaczonego miejsca. 11. Pralnia musi mieć Certyfikat CE na wszystkie środki piorące. 12. Zamawiający zastrzega, iż część bielizny (np. ręczniki) mogą być oddawane do pralni wilgotne - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie bieliznę wyprać. 13. Środki transportu wykorzystywane do przewozu winny być dezynfekowane w sposób zgodny z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFIL A Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 23 b, 31-574 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140708,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200660,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.