To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Rawicz: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz
Numer ogłoszenia: 354282 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174837 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego stanowiące własność Gminy Rawicz w 2016 roku. Wykonawca będzie zobowiązany również do utrzymania i konserwacji oświetlenia iluminacyjnego rawickiego ratusza i innych obiektów jak również do montażu i demontażu oświetlenia świątecznego o zakresie podanym w załączonym do SIWZ - przedmiarze wraz z kosztorysem zerowym (załącznik nr 9). Wykaz oświetlenia ulicznego stanowiący własność Gminy Rawicz określa załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w trakcie realizacji umowy dokonania zmian w zakresie majątku oświetleniowego (budowa nowych linii oświetleniowych, montażu dodatkowych punktów świetlnych, przekazanie dróg wraz z ich oświetleniem itp.). Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu zapewnienie utrzymania sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego. Wobec tego Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie odpowiedzialny za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych. 2. Przedmiot zamówienia w okresie realizacji zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymiana źródeł światła - 130 szt., 2) wymiana uszkodzonych elementów oprawy - 108 szt., 3) wymiana główki bezpiecznikowej - 10 szt., 4) wymiana przepalonych bezpieczników - 10 szt., 5) wymiana uszkodzonych kloszy i szyb - 1 szt., 6) wymiana podstawy bezpiecznikowej - 1 szt., 7) pionowanie latarni - 1 szt., 8) lokalizacja i naprawa linii kablowej - 100 m, 9) naprawa osprzętu linii napowietrznej - 5 szt., 10) wymiana uszkodzonych opraw - 5 szt., 11) wymiana uszkodzonych przewodów - 1 kpl, w słupach i wysięgnikach ok. 10m 12) regulacja zegara sterującego - 10 szt., 13) naprawa zamknięć wnęk latarni - 10 szt., 14) wymiana tabliczek bezpiecznikowych - 10 szt., 15) wymiana stycznika - 10 szt., 16) mycie kloszy - 1 szt, 17) wymiana zegara sterującego - 5 szt., 18) wymiana słupa - 2 szt., 19) wymiana reflektora - 5 szt, 20) wymiana kabla - 5 m, 21) montaż i demontaż oświetlenia świątecznego ( wg załącznika nr 6 do SIWZ), 22) wymiana reflektora led - 2 szt., 23) inne prace zlecone Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia. Podane wyżej ilości Zamawiający określa jako ilości przewidywalne. 3. Wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia ze względu na specyfikę zamówienia (bieżąca konserwacja i usuwanie awarii oświetlenia) będzie zlecane - zgłaszane do Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego drogą elektroniczną, faksową lub drogą telefoniczną na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy, faks, numer telefonu. 4. Usuwanie awarii zagrażających życie i zdrowie Wykonawca usunie w terminie odwrotnym-natychmiastowym, natomiast w pozostałych przypadkach usuwanie awarii w sieci oświetleniowej (licząc od momentu zgłoszenia) : a) w linii kablowej - do 5 dni roboczych, b) w linii napowietrznej - do 5 dni roboczych, c) wymiana przepalonych źródeł światła - do 5 dni roboczych, d) inne zgłoszone usługi - do 5 dni roboczych, 5. Wszelkie niezbędne materiały, robociznę, sprzęt oraz odpowiednio wykwalifikowany personel służący do likwidacji powstałych awarii i innych nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanych cen. Wobec tego Wykonawca musi powyższe okoliczności uwzględnić przy kalkulacji cen jednostkowych. Skalkulowane przez Wykonawcę ceny muszą zapewniać prawidłowe wykonanie zlecanych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz warunkami wynikającymi z zapisów zawartych SIWZ. Wartość niniejszego zamówienia, obliczona w oparciu o informacje zawarte w rozdziale III oraz w rozdziale XVI SIWZ, podana przez WYKONAWCĘ w ofercie jest ceną obliczoną w oparciu o przewidywane - szacunkowe zapotrzebowanie na podane wyżej usługi i służy do porównania i oceny złożonych ofert w postępowaniu. Prognozowane ilości ze względu na rodzaj usług mogą w trakcie realizacji ulec zmianie. 6. Rozliczenie za zlecone i wykonane prace będzie się odbywało na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę miesięcznego wykazu prac konserwacyjnych wykonanych w danym okresie rozliczeniowym z podaniem adresu - lokalizacji prac, daty naprawy, rodzaju wykonanych prac itd. oraz cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie również zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny ofertowej do : 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 roku poz. 883 ), faktycznie nowych i posiadających wymagane atesty i certyfikaty; 2) zgłoszenia do odpowiednich służb energetycznych oraz ponoszenia kosztów włączenia i wyłączenia obwodu oraz kosztów dopuszczenia do prac, jak również załatwienie wszelkich niezbędnych uzgodnień i formalności związanych z realizacją zamówienia (na koszt Wykonawcy); 3) prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia; 4) zapewnienia całodobowego dyżuru umożliwiającego zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia na wskazany numer telefonu, pozostałe awarie Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie a następnie potwierdzał pisemnie za pomocą faksu lub drogą elektroniczna w godz. 7.00 - 15.00 ; 5) utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami przez Wykonawcę lub przez inny podmiot posiadający wymagane przepisami zezwolenie, 6) ponoszenie kosztów opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia (jeżeli będzie taka potrzeba); 7) oznakowania terenu podczas wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz ponoszenia kosztów związanych ze zmianą organizacji ruchu; 8) obsługi geodezyjnej podczas realizacji zamówienia ( w razie potrzeby), 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 11) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 12) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 13) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 14) udzielenia rękojmi i gwarancji : 12 miesięcy na wymianę źródła światła i naprawę oprawy oraz 24 miesiące na wymianę oprawy i inne usługi, licząc od dnia odbioru prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Rawicz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SERWISDROGOWY.PL spółka z o.o., ul. Stefańskiego 2, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60633,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61126,34
Oferta z najniższą ceną: 61126,34 / Oferta z najwyższą ceną: 73894,69
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla potrzeb Powiatu Rawickiego i jednostek org., rozliczanych w ramach spółdzielni energ. na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2026 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Grójec w 2026 r.
- Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2026 roku
- Konserwacja oświetlenia na majątku gminy miasto Grudziądz w okresie 01.01.2026 - 31.12.2027
- Konserwacja i eksploatacja oświetlenia na terenie Gminy Nowogard
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 12 miesięcy na terenie Miasta Zielonka
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





