Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Warszawa: Usługa wzorcowania przyrządów kontrolno- pomiarowych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 354265 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wzorcowania przyrządów kontrolno- pomiarowych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wzorcowania przyrządów kontrolno- pomiarowych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego. Wzorcowanie przyrządów, objętych przedmiotem zamówienia będzie wykonywane sukcesywnie w ilościach zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub innej organizacji akredytującej, zrzeszonej w European Accreditation dla laboratoriów pomiarowych (wzorcujących) (nie dotyczy Głównego Urzędu Miar). Na każdy wzorcowany przyrząd wykonawca wyda Świadectwo wzorcowania, które będzie zawierało wartość niepewności pomiaru z określonym poziomem ufności i współczynnikiem rozszerzenia k..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu wzorcowania przyrządów kontrolno-pomiarowych w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
certyfikat akredytacji, wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inną organizację akredytującą, zrzeszoną w European Accreditation - obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w: 1)zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 1.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umownych w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2.Postanowienia umowy nie mogą być zmienione, ani uzupełnione postanowieniami niekorzystnymi dla Zamawiającego, jeżeli zmiana powodowałaby istotną zmianę treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca chyba, że konieczność zmiany spowodowana będzie okolicznościami, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy
00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 ,44 piętro, pok.66 - osobiście, poczta kurierska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 ,44 piętro, pok.75 - osobiście, poczta kurierska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wzorcowanie - część 1 - Przymiary wstęgowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przymiary wstęgowe szt. 64.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wzorcowanie - część 2 - Spoinomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spoinomierz - szt. 61.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wzorcowanie - część 3 - Suwmiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suwmiarka - szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzorcowanie - część 4 - Ciśnieniomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierz - szt. 191.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wzorcowanie - część 5 - Kątomierz uniwersalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kątomierz uniwersalny szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wzorcowanie - część 6 - Grubościomierz ultradźwiękowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubościomierz ultradźwiękowy szt. 38.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wzorcowanie - część 7 - Wzorzec grubości Wzorzec foliowy Wzorzec grubości 5 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorzec grubości szt. 17 Wzorzec foliowy szt. 9 Wzorzec grubości 5 mm szt. 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wzorcowanie - część 8 - Wzorzec grubości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorzec grubości szt. 63.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wzorcowanie - część 9 - Szczelinomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczelinomierz szt. 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wzorcowanie - część 10 - Dalmierz laserowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dalmierz laserowy szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wzorcowanie - część 11 - Mikrometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrometr szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wzorcowanie - część 12 - Luksomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Luksomierz szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wzorcowanie - część 13 - Poziomica elektroniczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poziomica elektroniczna szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wzorcowanie - część 14 - Dozymetr komorowy EKO-K.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozymetr komorowy EKO-K szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wzorcowanie - część 15 - Sygnalizator akustyczny promieniowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sygnalizator akustyczny promieniowania szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wzorcowanie - część 16 - Młot do badania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Młot do badania szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wzorcowanie - część 17 - Maszyna wytrzymałościowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna wytrzymałościowa szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wzorcowanie - część 18 - Pirometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pirometr szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją dwóch zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
więcej: Usługi laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.