Ogłoszenie z dnia 2008-12-07
Mysłowice: Wykonywanie usług w zakresie obsługi technicznej, malarskiej
i konserwacji instalacji c. o., wod. - kan., elektrycznej oraz obsługi technicznej agregatu prądotwórczego dla SP ZOZ Szpitala nr 1 m. św. Karola Boromeusza 41-400 Mysłowice ul. Mikołowska 1 .
Numer ogłoszenia: 353945 - 2008; data zamieszczenia: 07.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Nr 1 im. św. Karola Boromeusza , ul. Mikołowska 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2220520, 317440, faks 032 2221609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1myslowice.gop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie obsługi technicznej, malarskiej i konserwacji instalacji c. o., wod. - kan., elektrycznej oraz obsługi technicznej agregatu prądotwórczego dla SP ZOZ Szpitala nr 1 m. św. Karola Boromeusza 41-400 Mysłowice ul. Mikołowska 1 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług w zakresie obsługi technicznej, malarskiej i konserwacji instalacji c. o., wod. - kan., elektrycznej oraz obsługi technicznej agregatu prądotwórczego dla SP ZOZ Szpitala nr 1 m. św. Karola Boromeusza 41-400 Mysłowice ul. Mikołowska 1 kod CPV:508000003 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji w ramach dwóch zadań (części): Wykonywanie usług w zakresie obsługi technicznej, malarskiej i konserwacji instalacji c. o., wod. - kan., elektrycznej i obsługa techniczna rozdzielni i agregatu prądotwórczego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - zakres świadczenia usług oraz wykaz narzędzi i sprzętu określony w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie obiektów zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w SIWZ. 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie przewiduje zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy wykorzystaniu aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - przynajmniej 1 osoba (do obsł. Gazów medycznych) musi posiadać uprawnienia do transportu i obsługi gazów medycznych 3) posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie o wartości i o zakresie przedmiotowym tożsamym lub o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia tj polegające na wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)dokument uprawniający do transportu i obsługi gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)dokument uprawniający do transportu i obsługi gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie 3)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4)wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1 i 3 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oferta niezgodna z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oferta niezgodna z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oferta niezgodna z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital1.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr1 im.św.K.Boromeusza Mysłowice, ul. Mikołowska 1.Dział administracyjno-gospodarczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego dla dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- Rewizja wewnętrzna transformatora typu TORb 1600/110 nr 1 o mocy 16 MVA w stacji 110/6 kV ,,Karlik" dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Słoneczne Mysłowice - montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Mysłowice.
- Świadczenie usług serwisowych pól rozdzielczych budowy przeciwwybuchowej dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.